Funeral

192 4 0
                                    

Gledala sam svoje nago telo dok sam oblacila haljinu. Strije su bile primetne, kao i ostale nesavrsenosti na mom telu, ali sam se navikla.
Danas je Miina sahrana, ostala sam bez jedine drugarice u Sidneju. Nije uspela da se izvuče, izgubila je previse krvi,i nisu uspeli da je spase.
Kada smo stigli i dalje je disala, ali dok su stigli do bolnice ona je izdahnla svoj poslednji dah. Policija i dalje radi na slučaju, nemaju osumnjičene još uvek tako da samo samo stoje u mestu. I dalje mi ne izlazi iz glave Miin vrat i njeno polu-mrtvo telo, imala je dve rupice na vratu iz kojih su lile kapi krvi, njene krvi.
Policajci su me savetovali da odem do psihologa jer bih mozda mogla imati PTSP, ali sam odbila zato sto nisam dozivela nikakvu traumu, znam da sam videla svasta ali nemam PTSP.
Obecala sam sebi da necu plakati, bice mi jos teze, suze su definitivno najgora stvar koju mozete ispustiti na sahranama.

----------------------------------------------------------------------
Nakon sto se sahrana zavrsila, na izlazu iz groblja su me cekala dva policajca. Dok sam im prilazila videla sam crnu senku medju zbunjima, protrljala sam oci i vise niceg nije bilo, mora da mi se ucinilo.
,, Gospodjo Paunovic, da li biste mogli da podjete sa nama u policijsku stanicu? ", upitao je mladji policajac crne kose i bezizraznog lica.
,, Naravno."
,, Dobro, podjite sa nama onda".
U tisini i laganim koracima smo prilazili autu, zatim smo usli i krenuli.
Znam zasto idem, moraju da me ispitaju o toj noci. Samo da ne placem, samo to.
Izgubljena u svojim mislima nisam ni primetila da smo stigli, policajci su vec izasli dok sam se ja prakticno vukla.
Ne zelim, jednostavno ne zelim da se prisecam te noci, ali znam da moram.
Moramo da pronadjemo Miinog ubicu, makar to trajalo citav zivot, osveticu je, obecavam.
Usli smo u sobu za ispitivanje i dva policajca je zamenio covek u ranim 40-im.
,,Hvala Vam sto ste dosli, vasa izjava bi mogla da bude zapravo korisna, dakle necu da odugavlacim mozemo odmah da predjemo na pitanja",samo sam klimnula glavom.
,, Kako ste znali gde se nalazi Mia? "
,, Ne znam, takodje bih volela da znam, no verujte mi zvucace vam jos cudnije kada vam kazem, mozda mi necete verovati, mozda hocete, to je na vama", pre nego sto sam nastavila recenicu udahnula sam vazduh i lagano ga ispustila iz mojih pluca:,,Imala sam neverovatno cudan san, nasla sam se u toj ulici, videla sam istog coveka koji se naumio na mene, ali ispred njega, u njegovim sakama bila je Mia. Koja je nepomicno stajala dok joj je on... Oh Boze ne znam ni sta joj je radio! Zatim sam se probudila i potrcala ka policijskim kolima, dalje znate pretpostavljam. ", osetila sam neku tecnost kako se sliva niz moje blede obraze, sto je brze moguce obrisala sam suze i nastavila sa pricom.
,, Gospodine, kada sam stigla i videla je, imala je dve rupice na vratu, sta je kog djavola bilo to? Otkud to na njenom vratu?"
,, To nas takodje muci gospodjice, nasi forenzicari pokusavaju da provale, no samo stojimo u mestu".
Nisam imala sta reci vise, samo sam cutala i gledala u jednu tacku.
,, Da li je Mia ikada imala neke neprijatelje mozda? Da li znate mozda nekog ko bi mogao da joj naudi?", samo sam odmahnula glavom, jer nisam znala. Volela bih da znam, ali i ako mi je bila jedina drugarica ovde nisam toliko znala o njenom privatnom zivotu.
,, Volela bih da znam, ali nazalost ne znam..."
,, U redu onda, hvala vam sto ste izvojili vreme za ovaj razogovor, nas policajac ce vas odvesti kuci."
,, Hvala", rekla sam kratko i cuteci izasla napolje gde me je cekao sedi policajac.
,, Ajmo dete, ides kuci"
Eh volela bih da idem kuci, ali sam previse daleko,u ovom momentu bih najradije bila u Srbiji makar i sa roditeljima, samo da pobegnem od ove uzasne situacije.
V

oznja je protekla u tisinu i drago mi je zvog toga, samo hocu sa stignem vise.
Nakon 5 minuta voznje stigli smo.
,, Hvala vam", rekla sam i izasla iz auta. Bacila sam pogled u stranu i videla policijska kola, iatog trenutka sam osetila olaksanje. Dok sam vadila kljuceve iz dzepa osetila sam da me neko posmatra ali kad sam se okrenula videla sam samo dva policajca kako razgovaraju. Ispustila sam uzdah i usla u zgradu, ali taj osecaj da me neko pomsatra nije prestao. Ne znam kako, ali za manje od minuta sam se nasla ususkana u krevetu i neverovatnom brzinom tonula u san.
,, Mozda sretnem Miu", pomislila sam dok nisam u potpunosti zaspala.
----------------------------------------------------------------------
,, Aisa molim te, moras da se pazis! ", izviknula je dok sam je ja bledo posmatrala.
,, Zasto da se pazim Mia sta se desava? Imam toliko pitanja, oh Boze Mia kako si... umrla?"
,, To cu ti reci neki drugi put, sada moras da se pazis sto vise moguce. Posmatra svaki tvoj korak Aisa, ti si mu sledeca meta!"
,, Mia ko? Kome sam sledeca meta?! ", rekla sam dok su mi suze uveliko lile.
,, Zlu, cistom zlu si sledeca meta" rekla je dok se polako udaljavala od mene i pre nego sto je u potpunosti nestala izgovorila je rec koju sam najmanje htela da cujem, koja se krila u zabacenom delu mog mozda, zajedno sa svim natpirodnim serijama i filmovima. Rec za koju sam i mislila ali se i nadala da ne postoji.
,, Vampir"

You can't run away. Where stories live. Discover now