21. To on zawinił

3.4K 161 3
                                    

Rose
Po raz kolejny odblokowuje Shawna i próbuje do niego napisać, ale kończy się tak samo jak zawsze. Kasuje wiadomość i blokuje ponownie. Nie mamy kontaktu od miesiąca i czuje się dziwnie. Niby nie jest dla mnie kimś ważnym, a wręcz mnie denerwuje, ale myśl, że gdzieś jest osoba, która myśli o tobie i zaraz napisze hej w znacznym stopniu poprawiała mi humor.

Nie napisze pierwsza, bo to on zawinił. Po jego kilku wiadomościach zrobiłam coś czego nie powinnam i o czym dawno zapomniałam, a jednak wróciło. Możliwe, że i ja powiedziałam kilka słów za dużo, ale nie ufam ludziom i nie wierze w ich bezinteresownosć.

Nie spodziewałam się, że w tak krótkim czasie „przyzwyczaję się" do wiadomości od jednej osoby.
Teraz nie mam komu opowiedzieć co działo się w szkole, bo moi „przyjaciele" są przy mnie tylko wtedy gdy idziemy na imprezę i trzeba kupić alkohol lub coś mocniejszego.
Jest jeszcze Shane, z którym ostatnio spędzam coraz więcej czasu i chyba zaczynam go lubić bardziej niż powinnam, ale on nie zna mnie tak dobrze jak Shawn i nie zrozumie moich problemów.

W sumie to czasami mu zazdroszczę. Chłopak ma świetne życie. Każdy nauczyciel go lubi, bo jest mądry i posłuszny, ma kilku znajomych, ale takich co są przy nim na każdej przerwie i oczywiście rodziców, którzy na zmianę przywożą go do szkoły, a na pożegnanie przytulają i nawet mnie traktowali jak członka rodziny po tym wszystkim co mu zrobiłam.
Ja nie potrafię nawet prowadzić internetowej znajomosci, jestem okropną uczennicą i jeszcze gorszą osobą.

Shawn miał ze wszystkim racje. Bez Matta czuje się nie potrzebna nikomu, a moja popularność opiera się na byciu chamskim dla każdego...

Perfectly Wrong | Shawn Mendes✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz