1.fejezet

28.2K 355 15
                                    

'Olyan sötét van itt. De mintha valami zúgna. Egy liftben vagyok. Igen, ez biztos, hogy egy lift.'

Megpróbáltam megmoccanni, de a kezeim össze voltak kötözve. 'Elraboltak?' Hallgatóztam és egy férfit hallottam a telefonon beszélgetni.

-Igen, velem van. Ne aggódj. - elköszönt a telefonba, majd a liftajtó kinyílt.

A férfi talpra állított, majd kitolt egy folyosóra. Halk, semmi járkálás nem hallatszódott.

-Sophie. - 'tudja a nevemet.'

-K-ki maga? - valaki a fejem mögött motoszkált, majd végül újra láttam. Egy szemfedõ volt rajtam mindvégig.

Aki eddig velem volt egy liftben, most elém lépett, majd felemelte fejét, egyenesen a szemeimbe nézve. 'M-mr.Black?'

-Ne kérdezz semmit. Majd ha odaértünk kérdezhetsz. - csak bólogattam és követtem.

Annyira emlékszem, hogy egy bárban iszogattam, mert emailt kaptam, hogy felvettek az állásra, egy új, viszont annál híresebb szállodához, a Royal-hoz. Másra nem emlékszem, talán pár Martinit megittam, de hogy hogyan és mikor kerültem ide, az ködös.

Elértünk egy hotelszoba ajtajához, amit egy VIP aranykártyával kinyitott. Beléptünk és egy hatalmas üvegfalas nappaliba nyílt az ajtó. Az egyetlen fura az volt, hogy a nappali közepén nem kanapék voltak, hanem egy hatalmas franciaágy.

Mr.Black leült az étkezõasztal egyik végébe és arra kért üljek vele szembe. Azt tettem amit kért, hiszen a fõnököm volt.

-Na most akkor beszélgessünk el.

-De mirõl? Miért vagyok itt, Mr.Black? - körültekintettem a hotelszobán, amikor megpillantottam a mellékszobából kijönni egy férfit. 'Mr.Westbrook?'

A másik fõnököm leült Mr.Black mellé az asztalhoz és könyökeit az asztalra helyezte. Megtámasztotta egyik kezével a fejét és titokzatosan mosolygott.

-Hát az állásodról. - válaszolt az újonnan érkezett.

-És ezt miért kell ilyen körülmények között?

-Nem tetszik? Mindegy is. Megkaptad az állást, így aláírhatnánk a szerzõdéseket. - megköszörültem a torkomat.

-Akkor legalább kikötöznék a kezeimet? - Mr.Westbrook felállt és elõször is bezárta a bejárati ajtót egy kulccsal, majd kikötözött. Megmasszírozta picit a vállaimat és lehajolt, hogy a fülembe súgjon.

-Csak el ne menekülj. - 'miért tenném? Ez életem állása. Jó pénzt adnak, tiszta a szálloda.'

-Nem tenném. Láthatnám a szerzõdést? - egy fekete dossziét toltak elém és egy aranyozott tollat is kaptam.

A szerzõdés feltételei:

- Nem bonthatja fel a szerzõdést az alkalmazott (a szerzõdés lejárata elõtt).

- A fõnökei minden szavát teljesítenie kell.

- Csak akkor távozhat, ha a fõnökei jóvá hagyják.

Kitöltendõ adatok:

- Név:__________

- Kor:__

- Kedvenc szín:______

- Kedvenc virág:________

- Melltartó méret:__

- Alsónemû méret:__

(X-el jelöljön!:)

Szûz? Igen [_] Nem [_]

'Mi ez az egész?' Felnéztem a két öltönyt viselõ emberre és teljes nyugalommal figyeltek engem.

-Lehetne egy kérdésem?

-Csak nyugodtan. - intett a fejével az egyik.

-Milyen állásra is jelentkeztem pontosan? - vigyorogni kezdtek, mint a kis gyerekek és egyszerre válaszoltak.

-Éjszakai asszisztens.

-Ami annyit tesz, hogy...?

-Jaj, ne legyen már ilyen. Tudja, szeretkezés, fürdés, alvás. Egyesek úgy hívják: szex szolga.

-De maradjunk az éjszakai asszisztensnél. - vágott közbe Mr.Black gyorsan.

'Mibe keveredtem?...'

------------------------------

Ez lenne az elsõ rész, remélem tetszett. Csillagozz és hagyj egy kommentet, ha tetszett :D megköszönöm <3

U.i.: Azért kérdezik ki a személyes dolgairól, mert a történet késõbbi részében kelleni fog az információ a férfiaknak.

Édes Hármasban (18+)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ