5.fejezet

19.4K 301 3
                                    

'Most mégis mihez kezdjek?' Függöny nem volt és az ajtó is belett zárva. Csak mi ketten maradtunk. Nathan és én magam. 'Ez egy annyira forró jelenet lehetne.'

Sok időnyi töprengés után összeszedtem apró önbizalmamat, és lekaptam egy ruhát a fogasról. Gyönyörű volt. Burgundi színén ragyogtak az apró kövek. 'Most vagy soha.'

Lassan kigomboltam ingemet Nathan felé fordulva, majd a szemébe nézve dobtam le a földre. Megfordultam és belemélyesztettem hüvelykujjaimat a szoknyám szélébe, aztán szépen lassan elkezdtem letolni, miközben előre hajoltam, kicsit megnagyobbítva fenekemet.

Valaki felszisszentett a háttérben, én pedig nagyobb erőre kapva, kiléptem a ruhadarabból és a társa mellé rugtam.

Ott álltam egy szál fehérneműben és fekete tűsarkúban. Belebújtam a ruhába, majd belenéztem a tükörbe, magamat keresve benne.

A szám tátva maradt, ahogy megláttam, hogy a ruha tökéletes kivitelezése rásimul testemre.

Cipőkopogásra lettem figyelmes, de a hang forrása már a hátam mögött állt. Nathan a jobb vállamon végigsimított ujjai hegyével, majd megpuszilta csupasz bőrömet. A cipzárt felhúzta hátul és gyengéden mosolygott, a tükörben szemezve velem.

-Lélegzetelállító vagy. - az arcom színe gyorsan illeszkedett a ruhám szinéhez.

-K-köszönöm. - dadogni kezdtem.

Megköszörülte a torkát, majd visszasétált a kanapéhoz. A kezével intett, ami nagy valószínűséggel annyit jelentett, hogy próbáljam fel a következő darabot.

Kicsusszantam a ruhából, és sorban próbáltam fel a szebbnél szebb ruhákat. Az összes nagyon tetszett, de a burgundi az elejéről volt a kedvencem. Nem tudom, hogy a ruha tette-e, vagy Nathan puszija, de szerettem volna megtartani azt az egyet, az emlékével együtt.

Az összes ruhát felpróbáltam, aztán kissé pihegve néztem fel a nézőmre.

-Ennyi. Elfogytak, de köszönöm. Ez egy csodás élmény volt. - szélesen mosolyogtam, mire csettintett.

A fal, amire az eddig felpróbált ruhák voltak felakasztva, megmozdult. A földből egy titkos csapóajtó nyílt ki, egy újabb ruhafogasokkal teli fal emelkedett fel, tele ruhákkal.

-Szeretném ha ezek közül is felpróbálnál párat. - bólintottam, majd lekaptam az elsőt ami a kezembe került, nem is figyelve arra, mor fogtam meg.

Magam elé tartottam a darabot, majd tekintetem a ruha, a testem és Nathan között cikázott. 'Ilyet hogy vegyek fel?'

Egy csipkés, átlátszó hálóinget tartottam a kezemben, aminek mély dekoltázsa volt és SEMMIT nem takart el.

Nagyot nyeltem, aztán lassan kigomboltam a melltartómat. Magamra húztam a hálóinget, ami elég szűkös volt, nem hagyva lehetőséget arra, hogy domborulataim fedésben legyenek. 'Ez annyira szexi.' A tükörben láttam csak meg, hogy a dekoltázs egészen a köldökömig leért, és a mellbimbóim megkeményedve meredtek a magasba, ami a csipkén keresztül is jól látszódott.

-Nathan~ Mit szólsz hozzá? - elvesztettem az önuralmamat és csak azt akartam, hogy az öltönyös férfi megérintsen.

-Várj egy kicsit. Lekell tesztelnem. - fellépett hozzám a tükörhöz, majd felé fordított - Olyan csábító vagy ebben. - a tenyereit a melleimre tapasztotta, de még a vékony anyag sem volt képes eltakarni a bőrök érintkezését.

Kezeit a ruhadarab alá vezette és belemarkolt domboraimba. Felnyögtem. Màr égtem a vágytól. Egész nap ruhákat próbálgattam föl a szeme láttára. Bal oldali kemény dudromba csippentett és jól meghúzta.

Megint felnyögtem. Kínzott. Kínzott ez a lassú folyamat, amíg A-ból B-be jutottunk. A derekamat közzéfogta, majd magához húzott.

-Imádom. - alig, hogy kiejtette az egy kis szócskát, ajkait enyémre tapasztotta és nyelve azonnali behatolást kért.

Kis nyílást hagyva, becsusszant és mindent felkutatott az én nyelvemért. Az elejük összetalálkozott, onnan pedig már minden a történelem része. Vadul csókolt, egy másodpercig sem hagyott megnyugodni.

Miután szétváltunk, csak egy apró, lehelletvékony sóhaj hagyta el ajkaimat, amint a gyönyör szétáradt testemben. Minden porcikám felébredt, nagy valószínűséggel azért, mert a pozíció amiben voltunk, sok mindent segített felfedezni. Például keményedését a lábai közt és izmos testét, ami majd szétszakította az öltönyt.

-Megvehetjük ezt? - mutattam a hálóingre, mire ő nagyokat bólogatott.

-Még szép hogy. Még Mark-nak is látnia kell téged benne. - kaján mosoly terült el az arcán.

Szerettem volna még egyet felpróbálni, ezért vettem a bátorságot, és egy bőrdarabot akasztottam le. Egészen hasonlított egy dögös nyuszijelmezre, mert még egy fehér pamacs is volt a fenekére varrva és járt hozzá egy nyuszifül-fejpánt is.

Felöltöztem. Egy fekete harisnyát is felvettem alá, hogy még esztétikusabb legyen az összhatás. Nathan lefagyva csak bámult rám, majd végigmért, mint aki mindjárt felakar falni.

Hozzá szökdécseltem, majd az ajkamba harapás után megszólaltam.

-Imádom a répát.






Na de Sophie, hogy viselkedhetsz így? 😱

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.



Na de Sophie, hogy viselkedhetsz így? 😱

Komizz és csillagozd a sztorit, ha tetszett, kérlek. ❤️

Édes Hármasban (18+)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora