A/N

3.3K 76 25
                                    

Assalamu'alaikum wahai readers yang dikasihi💜

Sebelum tu Dee minta maaf sangat-sangat sebab dah terlalu lama tak update bukan apa,Dee tak update sebab belum ada idea,ada orang kata dekat Dee 'adik kalau kita dah takde idea nak sambung cerita tu,kita stop kejap jangan paksa diri' so kalau sis ada idea maybe sis akan update.

To my readers yang rajin sangat komen,Dee minta maaf sangat-sangat sebab tak reply korang punya komen,tapi apapun Dee gembira sebab korang komen juga walaupun Dee tak balas.

Dee sebenarnya buat buku ni,bukan untuk jadi famous tapi Dee buat sebab cerita ni Dee dengan BFF Dee yang buat,characters Heroin dan Hero dalam cerita ni kecuali (Wafeen Aryana and Zafriel Ashraf) diorang sendiri yang buat,Dee sayang sangat cerita ni sebab bila tulis cerita ni Dee bayangkan apa yang Dee tulis tu jadi kenyataan,Dee juga tak mengharapkan vote yang tinggi cukup melihat ramai yang baca buku ni membuatkan diri Dee tersenyum,Dee tau walaupun korang tak vote korang tetap baca,walaupun boring korang tetap baca.Walau apapun yang terjadi Dee takkan pernah delete cerita ni,sebab dari sini lah Dee minat untuk menulis.

Sekarang ni,Dee tengah exam akhir tahun,doakan Dee supaya berjaya❤.
Dee juga akan selalu doakan kepada sesiapa sahaja yang membaca ni agar diberi kesihatan dan berjaya di dunia dan akhirat Amin Ya Rabb.❤

Jika ada idea tiba-tiba datang Dee akan cuba untuk tulis tapi lepas exam ye wahai readers,sekarang ni Dee fokus dekat exam dahulu.

Sekali lagi Dee minta maaf sangat-sangat sebab abaikan readers Dee ni,maaf kan Dee eh,kita kosong-kosong❤❤.

Lots of love,
Dkwayna

The Brutal Royal FamilyWhere stories live. Discover now