-Igen..tudni akarom!
-Már megmondtam hogy azt korai lenne még megtudnod-adott egy puszit a számra majd felkelt az ágyról.-Éhes vagy nem? Mostanra már kész kellett hogy legyen a vacsora-nyújtotta felém kezét de én csak eltátott ajkakkal néztem fel rá.Megpuszilt.A számon.-Na gyere már-fogta meg csuklómat,elhagytuk privát zónáját és a Hyuna által már korábban bemutatott óriási ebédlőbe mentünk be,aminek a közepén egy nagyon hosszú faasztal állt.A teremben más bútor nem volt csak sok sok növény illetve Sehun széke mögött volt egy óriási ablak amin két oldalról lógott le a smaragdzöld függöny.Időközben ő le ült és megpaskolta a combját.-Ideülsz az ölembe?-nézett rám mire én kisebb sokkot kaptam és megráztam a fejemet.-Naaaaa kérlekszépen Luhan-konyultak le ajkai és bociszemekkel bámult aminek nem tudtam ellenállni.Sóhajtottam egyet és elküldve őt vissza anyukájába helyet foglaltam az ölében,háttal neki.-Köszönöm-suttogta alig hallhatóan mire csak morogtam egyet és tükön ülve vártam az ételt.Iszonyat éhes voltam.Kb 5 perc múlva behozott két pincér egy egy fémtálcát amin ramen volt.Letették mindkét tálcát elénk én pedig Sehunra néztem.-Egyél nyugodtan-mosolygott kedvesen,közben oldalamat simogatta de jelenleg pont leszartam.Szó szerint zabáltam,figyelmet sem fordítva arra hogy hol is vagyok,kinek a házában,kinek a khm..ölében.-Luhan!-emelte meg hangját Sehun mire abbahagytam mindent és rá pillantottam,közben lenyeltem az adagot ami a számban volt.-Nem veszi el előled senki az ételt szóval nyugodtan ehetsz lassabban -simogatta továbbra is oldalamat,én pedig hátradöltem,neki mellkasának majd lehunytam szemeimet.-Mikor ettél utoljára a sütin kívül?-kulcsolta össze ujjainkat mire én lenéztem kezeinkre.
-Miért?..-suttogtam.
-Illik válaszolni ha kérdeznek.-mart oldalamba szabad mancsával mire egy aprót ugrottam-Hmmm?-mosolygott.
-Normálisan..azthiszem két-három napja tudod nem bántak valami jól velünk ott,a kaja meg sokszor undorító volt.-motyogtam majd beharaptam ajkaimat.-Te nem eszel?-tereltem a témát,nem akartam hogy többet kérdezősködjön az intézettel kapcsolatban.
-Majd eszek utánad..egyél nyugodtan.-pillantott oldalra,megráztam fejemet.
-Ha többet eszek meg fog fájdulni a pocim és ha megfájdul a pocim akkor nyűgös leszek és ha nyűgös leszek akkor az senkinek sem lesz jó-fújtam fel a végére arcomat,kissé elvékonyított hangon beszéltem,próbáltam cukinak látszani..Sehun számára? Hova süllyedek én miattad Oh Sehun.
-Ez olyan édes volt-simogatta meg buksimat.-Csak nem cuki akarsz lenni miattam?-nevetett fel.Most mit nevetsz?
-Én? Soha..-ráztam meg fejemet majd kiszálltam öléből.
-Végeztünk-szólt oda a felszolgálóknak majd felállt,összekulcsolta kezeinket és elindultunk vissza.Amint visszaértünk ledobtam magamat az ágyra.
-Elmehetek fürdeni?-figyeltem Sehunt aki közben ott állt a Tv elött és kapcsolgatta.
-Persze de csak egy feltétellel.-nézett hátra.-Az én pólómban alszol-vigyorgott majd visszafordult.-Nézünk utána valami filmet? Horror,vigjáték,mese?-kérdezte,közben odamentem mögé és megböktem a vállát.
-Bármi jó lesz..csak akkor kapok pólót?-mosolygott.
-Gyere-indult el a fürdőbe ugyanis onnan vezetett egy tolóajtó a gardróbjába ami tele volt márkásábbnál márkásabb ruhákkal,cipőkkel,nadrágokkal és egyéb kiegészítőkkel.Sehun levett az egyik polcról egy egyszerű fekete pólót és a kezembe nyomta amit megköszöntem majd magamra hagyott a fürdőben miután elmagyarázott mindent.Gyorsan letusoltam,megtörölköztem majd felhúztam a boxeremet rá pedig a fekete pólót ami iszonyat bő volt és kb a combom feléig leért.Ezután visszatértem a szobába ahol időközben kiválasztotta a filmet amit nézünk,sőt még gumicukrot is hozott be amire kb rávetettem magamat de mivel a gumicuki mellett feküdt ezért félig rajta landoltam.Gonoszan elvigyorodott ,elvette és a lehető legtávolabb tartotta tőlem mire én csípőjére ültem,előrehajoltam és nagy nehezen megszereztem de nem engedett változtatni a pozíciómon.Ezt megcsináltam.
YOU ARE READING
Sexual Desire ~HUNHAN~
Fanfiction"Mi volt az az előbb? Mi volt az a mosoly? Talán mégsem Isten , ahogyan először gondoltam. A Lucifer jobb jelző lenne rá ?" FIGYELMEZTETÉS -Yaoi ( fiuxfiu) -18+ jelenetek -Fantasy elemek -Mpreg ( férfi terhesség)