Segítettem neki lezuhanyozni jelenleg pedig mellette ülök az ágyon miközben édesen alszik a lehető legközelebb hozzám.Na ja kikönyörögte hogy mellette maradjak hiába kaptam meg az újabb adag papírmunkámat.Rá emeltem tekintetemet és akaratlanul is elmosolyodtam.Olyan édesen szuszogott,még ruhát is elfelejtett kérni,aminek örültem ugyanis így nyugodtan legeltethettem tekintetemet gyönyörű testén.Természetesen a hátát betakartam hogy azért ne fázzon meg hiába volt fűtés.Hallottam ahogy lassan nyílik az ajtó,és mielött Jimin rámüvöltött volna a mellettem alvó páromra mutattam így befogta a csőrét,becsukta az ajtót majd odahozott mellém egy puffot és leült rá.-Na milyen volt?-húzogatta szemöldökét de én csak megforgattam szemeimet.
-Semmi közöd hozzá.Inkább nézd ezt-mutattam oda neki a telefont,a képen pedig Luhan dereka látszódott rajta a pecséttel.
-Hajajj..akkor már megértem miért szerettél bele.-vigyorodott el és próbált átkukucskálni rajtam hogy megleshesse Lu csupasz testét de megállítottam és visszatessékeltem a puffjába.
-Meg se próbáld ha még élni akarsz.-vontam fel szemöldökömet majd betakartam teljesen páromat,letettem a laptopot mellé az ágyra és felálltam.-Gyere nem akarom hogy felébredjen.-indultam meg az erkély felé majd ott leültem az egyik székbe,Jimin velem szemben foglalt helyet.-Kérsz?-nyújtottam felé a cigis dobozt ő pedig örömmel kivett belőle egyet majd mindketten elkezdtük szívni a méreggel teli kis szálat.Nekünk úgyse árt.
-Szóval összegezzük-fújta ki a füstöt.-A párod ismeretlen múlttal rendelkezik,hovatartozása is ismeretlen,túlságosan is hasonlít Fengre,eddig kísérleti patkányként élt s ezen felül még hermafrodita is ?-válaszként csak bólintottam.-Hát ez elképesztő.És gondolom ezt azzal akarod majd megkoronázni hogy megfosztod a halandóságától,jól gondolom ugye ?-újból bólintottam.
-De előbb magától rá kell jönnie igazából mi is vagyok,te nem vagy fontos azt majd elmondom neki én-tettem hozzá.
-Mi az hogy nem vagyok fontos? Itt szenvedek neked,kémkedek nagyba erre azt mondood hogy nem vagyok fontos? Most megsértődtem Oh Sehun-nyomta el a csikket,követtem én is.
-Tudod hogy szeretlek-mosolyodtam el halványan.
-Képzelem mennyire-forgatta meg szemeit majd a táj felé fordította fejét.-Mindenesetre ha széles körben elterjed hogy bizony egy egyszerű ember a párod aki mindkét nem adottságaival is rendelkezik azt nem fogják jó szemmel nézni.Főleg hogy nem is Ilaah.Arról meg ne is beszéljünk hogy az ellenségeink megpróbálják majd elrabolni tőled és zsarolni próbálnak ,esetleg meg is ölhetik.
-Tudom.Ezért örülnék ha mihamarabb rájönne mindenre és akkor nem csak itt képezhetném hanem akár a bázisra is bevihetném.Azt meg nagy ívbe szarom le hogy mit gondolnak a többiek róla,az a fontos hogy én hogyan vélelkedek felőle nem ?
-Akkor nem akarsz velem eljönni egy kicsit terepre? Max egy hét lenne,ha az idő alatt a könyvtárban nem találja meg a könyvet illetve a bizonyítékokat akkor neked kell elmondani mindent neki.
-Nem is rossz ötlet a terep.Egy ideje amúgy sem voltam már kint,jó lenne a saját szememmel is felmérni a helyzetet és ahhoz megfelelően cselekedni.-pár pecig csönd honolt közöttünk mikor újból megszólalt.
-Na és idén is jönnek? Sokáig fognak maradni?
-Remélem nem mert Baekhyun tavaly is kikészített idegileg,még Chanyeol sem tudta leállítani.És most tényleg ilyenekre van bízva a fajom sorsa mint Baekhyun.-sóhajtottam.-De igen jönnek,minden évben jönnek,és ha minden jól megy Luhant is bemutatom majd nekik.Szerintem az imént említett szamárral úgyis jól ki fog jönni.
ESTÁS LEYENDO
Sexual Desire ~HUNHAN~
Fanfic"Mi volt az az előbb? Mi volt az a mosoly? Talán mégsem Isten , ahogyan először gondoltam. A Lucifer jobb jelző lenne rá ?" FIGYELMEZTETÉS -Yaoi ( fiuxfiu) -18+ jelenetek -Fantasy elemek -Mpreg ( férfi terhesség)