Andy trezește ba!! Tip eu la el speriata
-Ce e ma? Zice Andy ușor adormit
-Am ratat stația nu suntem la Sighișoara! Suntem la Drobeta Turnu Severin!!!
- Cum cacat....
ÎN URMA CU APROX O ZI
-Ba ce ar fii dacă am pleca? Întreb eu grupul în timp de desenam pe caiet
-Unde? Întreabă Briana. Adică pana mea unde ar trb sa mergem?
- Ba hai în Baia Mare, adică am teren acolo și oricum face Raul cumpărături, Mira merge sa facă bagaje la toți și Oana merge la gara.
- OK sunt de acord, hai sa ne mișcăm pt ca pe la 20 poate plecam ca să ajungem a doua zi
- OK. Hai! Striga Amalia
Oana POV
Și uite asa am ajuns la gara Constanța de unde în cam în câteva ore o sa plecam la baia mare, mica noastră escapada pe care o planuisem de mult timp dar niciodată nu am avut curajul sa o facem.
Ma apropi de ghișeul 3 de unde cer bilele la cuseta pentru mine, Raul, Amalia, Briana, Denisa și Andy.
-La ora 20.50 pleacă trenul din Constanța, la ora 10.30 ajunge în Baia Mare, sa NU ratați stația deoarece trenul este vechi și după ce va staționar în Baia Mare, va merge în Drobeta Turnu Severin și va sta acolo o perioada mai îndelungată.
-OK, mulțumim.
Convorbire telefonica :
R=Raul
O=Oana
R- Heii, am cumparat tot, sunt cu gașca unde ne vedem?
O-hai la gara ca am ajuns și va aștept e deja 20.30.
R-ok ajungem întra în tren și ocupa cuseta
O-ok
...
R-Gata?
O- Gata vagonul 3, cuseta 4, hai va aștept pup
R- OK hai ca venim
Raul POV
Goneam cu ratc, 6 copii cu bagaje și pungi imense de cumpărături. Când am ajuns am urcat în ratc unde Oana stătea lângă tren și vb la telefon.
-Hai, ca plecam.
După ce am urcat toți și am pornit ușor pe drum ne am așezat pe paturi și râdeam toți între noi.
După 4 ore
Era cam ora 2 și puțin după ce trenul avusese întârziere, când trenul a oprit la Betlean pe Someș pentru a se schimba locomotiva. Am trezit o pe Oana ca sa ieșim sa luam o gura de aer. Ieșiti în gara. Cum nu dormisem mult am adormit toți, în timp ce în 3 ore ajungeam în Baia mare.