Andy POV
M am trezit buimac nedandu mi seama unde suntem. Am coborat toți din vagon cu bagajele după noi, după ceva timp de stat pe la ghise ne am dat seama ca nu aveam cum sa ajungem în Baia Mare asa ca ne am decis sa facem autostopul.
-Auziți da totusi cine e cel mai înalt sa tina semnul.
-Il țin eu, a zis Raul
Denisa POV
Și asa stăteam noi pe marginea autostrăzii cu bagaje și un semn pe care scria mare BAIA MARE.
La un moment dat a oprit o mașină.
-Ce căutați aici copii? Ne întreaba bărbatul din mașină
-Am pierdut o stație și avem nevoie de un drum pana la o gara. A raspuns Alexia fără ezitare.
-Urcați.
Miruna POV
Stăteam toți în spate inafara de Oana care stătea pe locul din dreapta. În mașină era un miros adânc de cadavru și nu știam sigur de unde vine. După câteva minute primesc un mesaj pe telefon.
Mesaje :
*grupul nostru*
Oana : bai am o idee! Hai sa coboram ca miroase tare a mort
Raul : Sunt total de acord
Alexia : hai acum
Amalia POV
-Am dori sa coboram.
- Nu se poate, mergem în Germania, la produs.
-Oana acum!!!
În acel moment Oana i a tras una în cap cu manerul bagajului și a preluat volanul, a tras pe dreapta, l am scos din mașină și l am lăsat acolo.
-Nu știu sa conduc da aia e, oficial ne va cauta politia pt furt și dispariție.
-Contează mergem undeva abandonam mașina și după o luam la picior. Zice Miruna.
VA URMA...
SPOILER DIN NEXT
Miruna : Ba shhh ca ne va auzi și nu știe ca suntem în casa...
Gena :Ieșiți de unde ați fii