Zıt Burçlar Psikolojisi

1.5K 49 19
                                    

Zıt Burç Nedir?

Zıt burçlar bir birbirlerinin 6 ay ilerisindeki burçlar birbirine zıttır.

Bu burçlar ya birbirleriyle çok iyi anlaşırlar, ya da çok büyük kavgalar da çıkabilir.

Bu Burçlar Hangileridir?

Koç – Terazi

Boğa – Akrep

İkizler – Yay

Yengeç – Oğlak

Aslan – Kova

Başak – Balık

Bu Burçlar hangi özelliklerinde dolayı zıttır?

Koç ve Terazi:

Koç burcu sürekli yönetmek hakim olmak ister. Ama Terazi burcu ise itaatkar, saygılı bir burçtur.

Boğa ve Akrep:

Boğa zenginliği ve lüksü severken Akrep burcu lüksün olmadığı kendisine yetecek olanı almak ister.

İkizler ve Yay:

İkizler burcu içe kapanıktır ve yeni birisiyle tanışmak için hiç hevesli olmaz. Yay burcu ise gezmeyi atan olmayı sever ce keyif alır.

Yengeç ve Oğlak:

Yengeç burcu romantik, sevecen ve gevezedir. Oğlak ise en antiromantik, sevilmeyesice ve sessiz burçtur.

Aslan ve Kova:

Aslan burcu gösterişi severken Kova burcu ise en sade olan burçtur.

Başak ve Balık:

Başak burcu zor beğenirken Balık burcu ise hemen sevinir ve kabul eder.

İlişkide Melek Olanlar:

Terazi, Akrep, Yay, Oğlak, Kova, Balık

İlişkide Şeytan Olanlar:

Koç, Boğa, İkizler, Yengeç, Aslan, Başak

Hangi Zıt Burçların Cinsiyetleri Daha Sakin Bir İlişki Yaratılabilir?

Zıt burçları öğrendik. Ama biz bu burçları genellikle anlaşamaz bilsek de bazı zıt burçlar cinsiyetlerine göre daha sakin ve sürdürülebilir bir ilişki yaşayabilirler bunlar:

Koç Kadını – Terazi Erkeği

Boğa Erkeği – Akrep Kadını

İkizler Kadını – Yay Erkeği

Yengeç Erkeği – Oğlak Kadını

Aslan Erkeği – Kova Kadını

Başak Erkeği – Balık Kadını

Zıt Burçlar Bir Araya Gelirse Hangi Konularda Uyumlu Olurlar?

Şu bir gerçektir ki zıt burçlar cinsellikte birbiriyle çok uyumludurlar. Evet bu biraz rahatsız edici oldu ama doğru başka bir şey ise; birinin iyi özellikleri onun kötü olan bir özelliğinin zıttıdır ve böylece de uyum sağlarlar.

Ama her zaman siz buraya güvenmeyin ve aşkınınızın gidişatına siz karar verin şunu bil ki ipler sizin elinizde...

Burçlar ve Astroloji Hakkında Her Şey Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin