En İyi Çiftler

926 28 9
                                    

Koç ve Terazi

Bu burçlar zıt burç olmasına rağmen özellikleri uyumlu sayılır. Eğer bir araya gelirlerse müthiş bir ilişkileri olur.Koç'un yöneticiliği ve Terazi'nin itaatkarlığı ile bu ilişkide kimse sıkılmayacaktır. Ve bu ilişkiden ikisi de karlı çıkacaktır.

Boğa ve Balık

Boğa ve Balık birbirine pek sıcak gelmese de zamanla birbirleriyle anlaşmaya başlayacak ve bir süre sonra iyice kaynamış olacaklar. Bu ilişki gerçekten de iki tarafa huzur getirecektir. İki burçta birbirinin burçlarına hayran. Bu ilişkide ipler sizin elinizde. İyi şeyler yapın.

İkizler ve Yay

İkizler ve Yay başta birbiriyle anlaşamasalar ve ya kavga etseler de. Zamanla birbirlerini anlamaya başlayacak ve birbiriyle iyice kaynaşacaklar. Bu ilişki her iki taraf içinde eğlenceli olacaktır. Ayrıca zaman içinde aralarında hiç bir sorun olmadığını göreceklerdir.

Yengeç ve Balık

Yengeç ve Balık birbirini çok iyi anlayan ve çok iyi anlaşan burçlardır. Bu burçların bir araya gelmemesi için bir sebep göremiyorum. Bu ilişki de iki tarafın da istediği her şey var. Mutlaka sevgiliniz ve siz bu burçtansa gerçekten mükemmel bir ilişliniz olacak.

Aslan ve Koç

Aslan ve Koç birbirine samimi gelmese de birbirlerini tanıdıkça gerçekten de çok ateşli Bir çift olacaktır. Macera, tutku ve aşl her şey bu ilişkide.

Başak ve Akrep

Başak ve Akrep birbirine alakasız gelebilir. Ancak birbirlerinin iyi yönlerini bilseler hiç durmaz beraber takılmaya başlarlar. Ve bu evliliğe bile dönüşebilir. Ama bunun için birbirlerine karşı sabırlı olmaları gerekli. Gerisi sonra gelecektir.

Terazi ve İkizler

Bu burçların karakterleri birbiriyle uyumsuz da gözükse bir araya geldiklerinde ayrılmaz bir ikili olacaklardır. Bu iki burçta hava grubudur. Hava grubu aşkları sıradışı ancak samimi olur. Bu burçlar aleminin en çılgın çiftlerinden birisidir.

Akrep ve Balık

Akrep ve Balık çifti birbirlerinden beklediği her şeye sahiptir. Bu burçlar hem anlayışları hem de duygusallıkları ile beraber müthiş ikililerlerden olacaktır.

Yay ve Koç

Bu burçlar gezme ve tozma ikilisi olarak bilinir. Her iki burcun da bir şey öğrenme isteği var. Bu öğrenme isteği gezi üzerine. Bunlar beraber her istediği şeyi yapabilirler.

Oğlak ve Başak

Belki Oğlak'ın halinden anlayan bir tek Başak var şu dünyada. Oğlak burcu düzeni ve başarıyı severken bunların hepsini Başak'ta bulabilir, ayrıca Oğlak burcu pek belli etmese de espirili insanlardan hoşlanır.

Kova ve Terazi

Bu iki sanat sever, bu iki samimi kişi, bu iki zeki kişi... Evet muhtemelen gördüğünüz bu iki kişi. Kova ve Terazi. Her ne kadar Kova burcu evliliğe ve aşka kapalı olsa da birgün karşısına çapkın bir Terazi çıkacak ve birbirlerine aşık olacaktır. Başlarda her ne kadar birbirleriyle uğuşmasalar da sonraları iyice kaynaşmış olacaklardır.

Balık ve Oğlak

Belki hem Balık hem Oğlak için pek uyumlu değil ama burçlar birbirlerini tanıdıkça severler. Bu iki zıt karakter de birbirlerini tanıdıkça sevecektir. Başlarda pek anlaşamasalar da birbirlerine anlayış gösterdikçe birbirlerini seveceklerdir.

Burçlar ve Astroloji Hakkında Her Şey Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin