Steve'in Maceraları | Bölüm 1 Rossy (Minecraft)

752 16 3
                                    

Minecraft. Blokların oluşturduğu ve gündüz güneşin, gece ise korkunç yaratıkların hükmettiği bir hayal dünyası, diyarı, ormanı…

O kare ağaçların arasında küçük ve şirin; hoş görünümlü ahşap bir kulübe. Adeta ormana uyum sağlayan ancak ayrı bir hava da katan ev ve onun içinde yaşayan ve sonsuza dek yalnız kalacak adam; buğday ekerek karnını doyuruyor, madene iniyor ve avcılık yapıyor. Ormanda yaşayan genç ve yalnız bir adamın yapacağı gibi. O adamın ismi ise Steve. Yıllardır hatta çocukluğundan beri yalnız yaşar, kendine bakıyor. Ancak onun şöyle bir amacı vardı: O yakında bir insan bulmaya çalışıyor ve bulacağına inanıyordu.

Günlerden bir gün Steve yakacak odun için ormanın derinlerine doğru gitti. Minecraft büyük kare güneşi tam tepedeydi. Birkaç yaşlı ağaç kesmeyi planlıyordu. Minecraft gezegeninin kabuğunda çatlak sayılabilecek bir uçurumdan geçerken ince bir çığlık duydu. Steve birden çıkan bu sesle irkilmişti. Sesin geldi yere doğru koşmaya başladı.

Koşuyordu, koşuyordu. Sonunda Steve bir Creeper bulmuştu. Bu yaratık kendisine yaklaşanları öldürmek için kendini havaya uçurmayı tercih eden bir canlıydı. Sağına döndüğünde ise sarışın bir kız çocuğu gördü. Çığlığın kaynağı oydu. Sarışın kızı arkasına alarak eline madenden kazdığı demirlerle yaptığı kılıcını çıkardı ve Creeper’a doğru kılıç sallamaya başladı. Birkaç kılıç darbesiyle yere yığılan Creeper, patlayamadan ölmüştü.

Yaklaşık aynı yaşlarda olan Steve ve kız, Steve’nin evine doğru yol almaya başlamışlardı. Ve sohbet etmeye başladılar.

-Ben Steve. İlerdeki evde yaşıyorum. Çığlığını duyunca hemen geldim.

-Çok teşekkürler sana minnettarım. Bu borcumu nasıl öderim bilmem.

-Lafı mı olur J Haa.. Bu arada senin ismin ne?

-Rossy. Rossy Miner

-Tanıştığıma memnun oldum Rossy!

Konuştular, konuştular ve Steve’in evine vardılar. Steve Rossy’e bu akşam kendisiyle kalıp kalmıyacağını sordu…

YENI BÖLÜM CLEVERWOLF WATTPAD VE MINECRAFTÇILAR (facebook.com/Azfurkn) FACEBOOK SAYFASINDA.. YENİ BÖLÜM, 17 AĞUSTOS PAZAR GÜNÜ YAYINLANACAK :)

Steve'in Maceraları | 1. Sezon (Minecraft)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin