Arya Barbaros
Hello ben Arya Barbaros. 2 abim bi de ikizim var.ben 2 abi diyom da aslında 4 abim var onlar da ikizimle en yakın arkadaşlarımızın abileri. biz beraber büyüdük. 17 yaşındayım.ikizim ile çok benzemeyiz ama görseniz ikiz dersiniz.İzmir de yaşıyoruz.kendi kolejimizde yani Barbaros kolejinde okuyorum.
Asya Barbaros
Selam ben Asya Barbaros.2 abim bi de ikizim var.Aryanın da dediği gibi 4 abim var sayılır. 17 yaşındayım.İzmir güzeliyim.ben de Barbaros kolejinde okuyorum.
Dolunay Işık
merabaa ben Dolunay Işık.1 abim var amaa 4 abim dramı çekiyorum.yanlış anlamayın arkadaşlarımın abileri de öz abim gibiler.17 yaşındayım.Barbaros kolejindenim.
Güneş Özay
selamlaarr ben Güneş Özay.1 abim var ama 4 diyin siz ona.arkadaşlarımın abileri de var çünkü.17 yaşındayım.Ben de Barbaros kolejindenim.
Karya Duman
merhaba ben Karya Duman.18 yaşındayım.tek kardeşim ki bu çok üzücü ama Lal,Ezgi,Beste var kardeş gibiyiz.İzmirliyim.Barbaros kolejinde okuyorum.
Lal Kara
selaaam ben Lal Kara.18 yaşındayım ben de tek kardeşim ama Karya,Beste,Ezgi kardeşim gibiler çocukluğumuz beraber geçti.neyse ben de Barbaros kolejinde okuyorum.
Beste Gündüz
hello ben Beste Gündüz.18 yaşındayım.tek kardeşim ama kızlar var canlarım benim yaa neyse çok uzatmiyim ben de Barbaros kolejindenim.
Ezgi Bulut
meraba ben Ezgi Bulut.18 yaşındayım.tek kardeşim ama canlarım ciğerlerim olan kızlar var.her neyse ben de Barbaros kolejindenim.
arkadaşlar ilk kitabım hatalarım varsa söyleyin ve okuyanlar lütfen vote ve yorum yapmayı unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ikizim ve abilerim
ChickLit4 çılgın kızın abileriyle imtihanı ama o imtihan bi süre sonra bitiyor.