Asya'nın ağzından
Yine mi sabah oldu ya? neden bu kadar çabuk sabah oluyo? kim benim alarm sesimi dolunayın 'çişimiz tuvalete kakamız tuvalete' yaptı? acaba arya uyandı mı? neyse ben bi kalkıp elimi yüzümü yıkayam. sonra da aryaya bakarım.aryanın odasına ilerlerken önüme biri çıktı. ben çığlık atıyom o çığlık atıyo dur bi gözümü açıpta bakam kimmiş anaaaaa aryaymış ya aryayı dürttüm ''arya cırlama be benim ben'' arya ''Allah belanı vermesin asya ödüm koptu yaaa'' bizim bağrışmalarımıza abimler de uyanmış.
''aa benim en yakışıklı abim uyanmış mı'' diyerek berk abimi öptüm. akın abimse ordan homurdanıyodu ''hiç bizi öpmeyin zaten anca berki öp sen'' arya da ''ayy benim canım abişim küsmüş mü gel abicim bende seni öpem'' diyerek akın abimi öptü. sonra da aryayla ben kahvaltı hazırladık ve abimleri çağırdık. '' abiiiiiiii'' ikisi birden '' ne vaarr??'' ne kadar kibarlar '' kahvaltı hazır çabuk gelin valla arya sömürmeye başladıııı'' abimler koşarak geldiler. sonra ben çaylarını doldurdum. kahvaltı bitince de sofrayı topladık. içeri geçince hemen telefonumu alıp kızlarla olan grubumuza mesaj attım
ÇILGIN KIZLAR GRUBU
Asya:kızlaaaarr
dolunay:he canım
güneş: efendim bebem
arya: noldu ikiz
asya: sıkıldım ben ya bi AVM ye mi gitsek?
dolunay: oluuuurr
güneş:sinemaya da gidersek kabul
asya: tamam gideriz
arya:yemek varsa neden olmasın?
asya: yuh ikiz daha yeni kahvaltı yaptın
arya: olsun ben yerim
dolunay: :D
güneş:jdgfudjsdklf
asya: neyse hadi abişlerden izin alalım berk abimden ben alcam
arya: pekii
''abicikleriiimm canlarııımm ciğerlerriim bita-'' derken akın abim sözümü kesti ''ne istiyonuz?'' arya ''kızlarla AVM ye gidebilir miyiz?'' ikisi aynı anda ''etek giymezseniz gidin'' bizde aynı anda ''yok yok etek giymicez'' diyip aryayla birbirimize baktık sanırım aynı şeyi düşünüyoduk.
ÇILGIN KIZLAR GRUBU
asya: izin aldınız inşallah
dolunay: ben aldııım ama etek giymicekmişim
güneş: bende aldım ama bana da etek yasak
arya: bizede yasak ama
asya: şort değiiilll
güneş: oha çok mantıklı
dolunay: aferin kız size
arya: neyse hadi hazırlanın
ben hazırlandım ve çıktım. aryanın odasına gittim. ''oooo arya hanımcım bu ne güzellik'' dedim o da ''siz de çok güzelsiniz asya hanımcım'' dedi. böyle biraz kıkırdaştık sonra da abimlere görünmeden evden çıktık. 5 dakikalık yürüyüşün sonunda dolunay gile geldik. kapıyı tam çalıcakken dolunay çıktı. ''ooo dolunay hanım çabuk hazırlanmışsınız.'' dedim dolunay da '' şşşş sessiz ol salak abim evde şort giydiğimizi görürse ağzımıza sıçar'' dedi arya da kafama yapıştırdı '' mal sessiz ol bak kuzey abi çıkcak şimdi.'' dedi bense ''tamam hadi hemen güneş gile gidelim.'' dedim. onlarda 'tamam' dedi. hızlı hızlı yürüdük ve güneş gile geldik. güneş bizi evlerinin arka bahçesinde bekliyomuş. zavallım korkudan saklanmış. ''güneş hayırdır niye saklanıyon?'' güneş ''lan mal susturun şunu abim evde artı 2 dk önce falan sizin abileriniz geldi'' biz aynı anda ''ohaa'' dedik. sonra durağa koştuk. bi 5 dakika falan otobüs bekledik. otobüslerden nefret ediyorum.normalde binmem ama bugün şöforler izinli.
(kızların giydikleri)
otobüs çok şükür AVM nin önünde durdu. biz de hızlıca indik. ''of bee o ter kokusu neydi öyle ıyy'' dedim dolunay ''aynen ya bi an kusucam sandım'' dedi. sonrada mağazaları falan gezdik.güneşin zoruyla film izledik ve aryanın zoruyla pizza yedik.biz küçük boy yerken arya orta boy yedi.sonra biraz daha zaman geçirdik.yorulunca da eve gittik ama korka korka gittik.
eve sessizce girecekken abimlerle karşılaştık. biz masumca sırıtırken abimler burnundan soluyodu. aha sıçtık. akın abim '' bu şortlar ne!!??'' dedi arya '' ama abi siz dedinizki etek giymezseniz gidin bizde etek giymedik iştee''dedi bende hemen '' aşşırı derece de ikizcanıma katılıyorum abişlerim.'' dedim berk abim '' bi daha giyilmeyecek bu şortlar!'' dedi bizde aynı anda '' ama abiiiii'' dedik akın abimse '' yok abi mabi giymiceksiniz!'' dedi bizde aryayla birbirimize baktık gene aynı şeyi düşünüyoduk galiba. kafamızı abimlere çevirdiğimiz anda ağlamaya başladık. akın abim '' noldu lan şimdi?'' dedi berk abimse '' bilmem gene naptık acaba??'' gülmemek için kendimi zor tutuyom. arya '' ama a-abi sizi şi-şimdi bize şo-şortu yasakladınız ya bi-biz çok üz-üzüldük'' dedi hıçkırarak helal olsun valla süper oyunculuk akın abim '' kızlar tamam ağlamayın çok sık giymezsiniz sizde arada sırada giyersiniz'' dedi aha burda devreye ben giriyom ''a-ama abi şi-şimdi biz ya-yazları da mı pa-pantolon giycez a-ma o zaman ç-çok terleriz ter-terleyince de ha-hasta oluruz ha-hasta olunca da s-siz bize bakmak zo-zorunda kalırsınız ne-neden çünkü an-annemler 2 yıl bo-boyunca yurt dışındalar on-onlar yurt dışında o-olunca da s-siz bize ba-bakmak zorunda ka-lırsınız siz b-bize bakarken bi-bizim hastalığımız s-size bulaşır so-sonra siz ha-hasta olursunuz o zaman da b-biz çok üzülürüz.'' üçü de bana şaşkın şaşkın bakıyolardı. berk abim '' oha asya az yavaş kızım nefes alaydın keşke valla akın ben ikna oldum kardeşim bi daha asyanın çenesini çekmek istemiyom'' akın abim '' aynen aynen ama hala etek yok'' aryayla aynı anda ''tamam'' dedik.sonrada sırıtarak odalarımıza çıktık.hemen banyoya girdim ve banyomu yapıp çıktım.üstüme de pijamalarımı geçirip kendimi yatağa attım.
ÇILGIN KIZLAR GRUBU
asya: abilerinize yakalandınız mı?
dolunay: hayır benim öküz uyumuş
güneş: benim odun da banyodaydı
arya: şanslı köpekler biz yakalandık ama asyanın çenesi sayesinde yırttık bizden girip hastalıktan çıktı nasıl becerdi hala bi fikrim yok.
dolunay: asya bu beklenir
güneş: ama akın abiyle berk abinin surat ifadelerini çok merak ettim
asya: lan çok komikti anırmamak için zor tuttum kendimi
arya: aynen he kgjekf
dolunay: hadi ben uyicam iyi geceler
güneş: bende yatıyom hade iyi geceler
arya: iyi geceler
asya: iyi mi geceler?
dolunay: Allah belanı vermesin asya
güneş: at kendini asya pencereden falan
arya: dur ikiz ben geliyom şöyle bi atam seni
asya: yok yok ikizcim saol ama kalsın yorulma hiiç
dolunay:jdfjksmfvc
güneş:jhksdxmsl
asya: hade iyi geceler çüüss
ayh bugün de böyle geçti.anaaaaa 1 hafta sonra okul başlicak ıyyy
bunları düşünürken uyuyakalmışım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ikizim ve abilerim
Literatura Feminina4 çılgın kızın abileriyle imtihanı ama o imtihan bi süre sonra bitiyor.