İşte O An

575 12 1
                                    

Merhaba öncelikle kendimi tanıtayım ben Kübra 17 yaşında lise 3. Sınıf öğrencisiyim hayatımda hiç ekşın yok diye sitem ederken, Allah belamı verdi..

O sabah rüyamın en heyecanlı yerinde bizimkilerin sikik sesleriyle uyandım. Evdeki herkesi düğün telaşı sarmıştı. Evet, akşam abimin düğünü vardı ve ben daha bacaklarımı bile almamıştım ! Tamam, düğüne yaklaşık On saat olmasına rağmen önceden işimizi sağlama almamız lazım ki göt gibi ortada kalmayalım değil mi yani ?

Bu cümleyi söyleyen beynime sokayım çünkü düğüne yaklaşık 2 saat vardı ve ben hâlâ oturup göt büyütmekle meşguldüm.. Bir anda yerimden sıçradım ve saçlarımı yapmak için odama geçtim. Allah kahretsin, ablam maşamı yine çalmıştı ! O da evde olmayınca imdadıma alt komşum aynı zamanda can dostum Heja yetişti. Gerçi sevgilisi 'Atoma' mesaj yazmaktan saçımın bir kısmını yaksa da önceki halinden daha iyi olduğuna kanaat getirdim.

Apar topar evden çıktık arabaya bindik ve 5 dakika içerisinde kendimizi düğün salonunda bulduk. Bütün gözlerin üstümde olmasının sebebinin güzelliğim olduğunu düşünüyordum. Ta ki Heja, "Bu yanık kokusunun saçından geldiğini fark ettiler" diyip moralimin içine edinceye kadar..

Her neyse masaya geçtik misafirleri selamlama faslı derkennn... O geldi. İşte , tam karşımda duruyordu ! Hiç değişmemişti..

YASAK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin