"Ma hajde molim te, šta bi moglo da se desi?" pitao me je toliko sigurno da se ništa ne može desiti.
"Ne James, ja ne idem tamo!" uplašeno sam rekla.
"Ma hajde ljubav, neće se ništa desiti" molio me je.
"Znaš li ti ko se sve okuplja tamo? Ne dolazi u obzir!" bila sam prilično ljuta.
"Ma daj to su samo glupe glasine! Tamo nema ništa posebno" vikuo je tužno.
"...molim te Alex!"
Trepnuo je svojim okicama i napravio tužnu facu. Nije bilo šanse da ostnem imuna na to.
"Dobro hajde, ali na kratko, moram kući!" rekla sam i ne toliko sretno.
"Dogovoreno!" uzvikuno je.
Povukao me je za ruku krenuvši ovim mračnim ulicama. Nisam bila baš najsretnija saznanjem da moram ići u taj prokleti deo grada. Nisam sigurna šta je njega toliko vuklo na to odvratno mesto.
Bilo je droge i alkohola na potoke. Nisam baš ni sigurna koliko je legalno to.
Ma šta pričam ja, nije to ni malo legalno. I nije mi jasno kud je njemu sad to palo na pamet. Nikad nije izlazio na takva mesta niti ga je to zanimalo.
Hodamo kroz previše mračnu ulicu u kojoj doslovno nema ništa. Nakon kraćeg pešačenja došli smo do dvospratnice iz koje je dopirala previse glasna muzika.
Povukao me pravo u tu kuću sav sretan. Blago njemu, ja se nisam bila ni malo sretna. Ulazimo, a tamo me dočekaju tako odvratni prizori. Na svakom koraku alkohol. Miris trave se širio svuda, a bilo je i onih koji su kozumirali i jače droge. Gomiletina napaljenih tinejdzera je isto bila prisutna, skora pa nisu ni okrelavi da se dohvate tu pred svima.
Krenuo je niz stepenice. Ušao je u jednu sobu gde je bilo svega par njih.
"James!" jedna od devojaka je radosno viknula njegovo ime dok mu je trčala u zagrljaj.
On ju je samo sprečio da ga zagrli i malo jače gurnuo na šta se zateturala par koraka u nazad i nastavo je da hoda. Bila sam iznenađena ovim. Ko je ona? I kakvo je ovo bizarno ponašanje sa njegove strane? Ja sam iskreno mislia da u našoj vezi nema tajni, ali sam se izgleda da sam pogrešila.
Seo je na jedan od mogućih trosed i povukao me da sedem kraj njega.
"Ko je devojka?" dečko koji je sedeo naspram nas je upitao.
Mogla sam proceniti da je bio neke srednje visine imao je crnu kosu, stil oblačenja mu je bio na mestu, al činjenica da je izgleda azijat mi je bila najviše upadnjiva. I da bio je okružun sa par devojaka oko sebe.
YOU ARE READING
PREY
FanfictionYou see each day i love you more. Today more then yesterday and less then tomorrow.