4

31 5 2
                                    








"Znači nije ti on ništa rekao?" Upita i sedne pored mene na krevet.

"Ne Sara, sve sam sama saznala" prevrnula sam se na stomak i pogledla je.

Sedela je naslonjena na krevet i zamišljeno gledala u mene. Po njoj vidim da ona mnogo toga zna, ali se ne usuđujem da je pitam. Znam da ne bi dobila odgovor.

"A ja sam se prvo izderala na njega mesto da sam te pitala išta, kakva sam ja budala" rekla je tužno i pokrila lice dlanovima.

"Sara, mogu li te pitati nešto? Ali molim te nemoj se naljutiti" oprezno sam rekla.

Spustila je ruke sa lica i pogledala me je.

"Kakve veze imam sa Liamom, jel to? Zar ti Austin stvarno nije rekao?" Upitala me je a ja sam samo nespretno klimnula glavom.

"Pa jeste nešto, ali ne znam da li je to samo još jedno njegovo lupetanje" iskreno kažem.

"Pa ako ti je rekao da mi je brat, onda nije lupetao" Udahnula je duboko i ustala sam kreveta.

Brzim korako je prišla vratima kako bi ih zaključala.

"Moramo da budemo tihi, Nick ne sme da zna da pričamo o ovome" rekla je dok je sedala kraj mene na krevet.


Klimnula sam glavaom u znak potvrde. U sledećem trenutku se sagnula i izvadila neku kutiju koja se nalazila ispod kreveta. Stavila je kutiju između nas dve i otvorila je. U toj kutiji se nalazilo puno uramljenih slika. Izvadila je jednu i pružila mi.

Na slici su se nalazile četiri osobe. Devojčica i dečak, kao i muškarac i žena. Sedeli su na travnjaku, žena i dečak su se grlili dok je devojčica napadala muškarca u igri. Svi su izgledali tako sretno.


"To je naša porodična slika" Sara je tiho rekla.


Šokiramo sam pogledala u nju. Nikada nije želela da priča o svojoj porodici. Uvek je izbegavala o tome da priča. Kad bi neko spomenu porodicu i trenutke sa njima ona bi se nekako rastužila i ne bi bila za daljnu konverzaciju.


Jedino što sam znala jeste bilo to da Nick nije njen pravi otac. Kaže da se Karen udala za njega pre tri godine. Nikada mi nije spomenula svog oca niti šta je sa njim.



"To na slici smo majka, otac i moj brat bilzanac" rekla je nekako tužno.


"To jest Liam" dodala je tiho.







*****





"Ček da vidim jesam skapirala" izustila sam spuštajući telo da leži na podu.

"Znači Liam je tvoj brat blizanac. Otac vam je poginuo pre pet godina dok je vozio najvažniju trku u sezoni. Nakon godinu ipo dana Karen se preudala za Nicka. Liama je jako pogodila smrt oca i majčina ponovna udaja pa se počeo baviti mutnim poslovima. Nick je to saznao pa ga je izbacio iz kuće jer nije želeo kriminalca u svojoj kući. Tebi i Karen je naredio da sklonite sva sećanja na njega i da se ne čujete sa njim. Naravno ti ga nisi poslušala i i dalje se viđaš sa njim" rekla sam sve ono što sam pohvatala iz njene priče od pola sata.


"Da upravo tako" potvrdila je.

"Jebote" proprmljala sam.


PREYWhere stories live. Discover now