"Alexxx" začula sam glas svog brata kako glasno doziva moje ime i glasno lupa vratima moje sobe.
"Diži se lenja guzice" opet glasno viče i sklanja zastore sa mog prozora puštajući veliku količinu svetlosti u sobu.
"Noah pusti me da spavam" promrmljala sam stavljajući jastuk na glavu.
"Ne, ne dosta spavanja" u sledećem trenutku sam osetila veliku težinu na sebi, legao je na mene.
"Noah gušiš me" jedva sam izgovorila.
"Da znam" zadovoljno je rekao.
"Pa ustani sa mene" pokušala sam da viknem koliko je to bilo moguće.
"Samo pod uslovom da ćeš ustati, Violleta priprema tvoj najdraži doručak uz toplu čokoladu" pokušao je da me namami tim rečima i neću reći da mu nije uspelo.
"Okej, okej ustajem" rekla sam.
Sklonio je jastuk sa moje glave na šta su mi se oči malčice zatvorile od količine sunca. Nakon nekog vremena su mi se oči privike i pogledala sam svog brata koji je i dalje ležao na meni. Njegove i dalje pomalo crvene oči su mi odavale utisak da se i on tek probudio. Njegova kosa formirana u loknice je bila čupava i svaka lokna je vodila svoju politiku.
"Naši ljubavnici su otišli na posao, tako da možeš da promašiš prvi čas, a možeš i da ne odeš u školu ako se ne osećaš dobro" rekao je dok je sedao na krevet kraj mene.
Znam da je ovo 'ako se ne osećaš dobro' značilo na ono što se desilo pre dva dana. I ne nisam baš okej ali treba da se zavučem u sobu i ne kontaktiram sa ljudima. Doktorka je juče rekla da je James van životne opsnosti, i dalje je u nekoj vrsti kome, ali život mu nije ugrožen. Što bi značilo da će uskoro sve biti uredu i da nema razloga za tugovanje ili tako nešto.
"Noah stvarno sam uredu, ali prihvatam ne odlazak na prvi čas" široko se nasmejao i ustao sa kreveta.
Bio je samo u sivoj trenerci, bez majce naravno jer zašto bi zaboga Noah Steel obukao majcu? Mislim vidite moj brat je stvarno bio zgodan, ne poričem. Redovno je posećivao teretanu i vodio računa o svom izgledu, što se nije moglo reći za mene. Svaki put kad kad bi otišli do tržnog centra u kupovinu, svaka bi se devojka okrenula za njim. A da ne pričam kakvu je pometnju napravio kada se prvi put pojavio na mom času engleskog. Bio je student engleskog jezika, tako da je dvaput nedeljno dolazio na praksu kod mene u školu. I pogodite koja sam sretnica kad ga je zapala moja profesorica i još dodatno oba dana koja je dolazio sam ja imala taj čas! Nisam mogla da se otarasim likušica koje su išle samnom na engleski, uključujući i moju najbolju drugaricu.
"Brzo se oblači, čekam te dole" poručio mi je i napustio sobu.
Nevoljno sam ustala i prišla ormanu. Izvadila sam crne iscepane farmerice i crni croptop duks iz njega i odložila ih na izgužvan krevet. Sledeća stanica mi je bilo kupatilo koje sam imala u sklopu svoje sobe, i počela sa pranjem zuba. Brzo sam ih istrljala i isprala pa prešla na kosu. Pustila sam svoju crnu kosu iz neuredene punđe i počešljala je, i dalje mi je bila u blagim talasima što mi se se dopadalo, nisam morala i sa njom da se bakćem.
Izašla sam iz kupatila i prišla mom malom beauty stolu koji je bio prepun šminke. Okej imam ogromne i odvratne podočnjeke koje pod hitno moramo srediti. Stavila sam tanji sloj korektora čisto da pokrijem podočnjake, nacrtala obrve i stavila maskaru. Ujutru stvarno nisam imala nekih prevelikih živaca za šminkanje tako da je i ovo bilo prviše. Obukla sam odeću koju sam spremila i obula crne duboke patke. Stavila sam potrebne knjige u ranac i uzela telefon sa noćnog ormarića. Kada sam ustanovila da sam sve uzela, izašla sam iz sobe i otišla u kuhinju u kojoj je Noah već sedeo.
YOU ARE READING
PREY
FanfictionYou see each day i love you more. Today more then yesterday and less then tomorrow.