Bölüm 7 - 21,22,23,24 Ocak

51 5 2
                                    

Herkese merhaba,

Hikaye 185 okunma oldu. Aslında çok az ama benim için gayet etti *-*

Hepinize teşekkürler ^-^

İyi okumalar :)

___________________________

ANNEM TUHAF DAVRANIYOR

~ 21 OCAK, PAZARTESİ ~

Bir sapığım var. Dün yatağımın altına saklandı ve üstüme atladı. Bugün etrafı karıştırıyor, CD'lerimin altını üstüne getiriyor ve pillerimi çalıyor. Elliot, odamın ÖZEL olduğunun ve ancak davet edilirse içeri girebileceğinin hala farkına varamadı.

Bu akşam Ellit'un üstüne atlamayı çok istedim ama biliyorum ki eğer öyle bir şey yapacak olursam, o da gidip annemle babama ötecek ve hatalı kişi yine ben olacağım.

O yüzden bunun yerine, anneme gidip onun son zamanklarda yaptığı bütün yaramazlıkları anlattım. Annemin onu savunacağını sanıyordum. Ama hayrettir ki bu akşam demedi. Yalnızca sakin bir biçimde "Biliyorum, biraz yol gösterilmeye ihtiyacı var. Sen onu bana bırak, olur mnu?" dedi.

Elliot'un gerçekten iğrenç olan kişiliğini, sonunda annemin görmesini sağladım mı acaba?

~ 22 OCAK,SALI ~

Buna inanamıyorum. Annemin Elliot'a sıkı bir dayak çekmesini ya da onu bir haftalığına tavan arasına kilitleyeceğini falan sanıyordum, ama bundan çok daha kötü bir şey yaptı.

Fransızca Kulübü diye, perşembeleri okuldan sonra başlayan yeni bir kulüp var. Elliot'u, Libby ve Olympia'yla beraber oraya gönderiyor. İnsanlığın, işkence etmek için icat ettiği bütün alet edevat içinde, Fransızca Kulübü, şüphesiz en kötüsü.

Gün içinde Fransızca dersi görmek zaten yeterince kötü. Ama bu berbat derse okul dışında da devam etme cezası inanılır gibi değil.

Dahası annemi Elliot'a karşı gerçekten kışkırttım galiba, çünkü onu babama şöyle söylerken duydum: "Libby altı ay küçük olmasına rağmen dokuzuncu kitapta, o ise daha beşinci kitapta. El yazısı da felaket...  Yazısını ondan küçük Olympia'nınkiyle karşılaştırman yeterli."

Böyle dkötürüp durdu. Bir süre sonra babam ona hak vermeye başladı. Aslına bakarsan, Elliot için bir parçacık üzüldüm. Tam olarak neye yol açtım acaba?

~ 23 OCAK, ÇARŞAMBA ~

Theo bugün baklayı ağzından çıkardı. Matematik testinin sonuçlarını bekliyorduk ve o boncuk boncuk terliyordu.

"Theo, bu sadece saçma küçük bir test. Neden bu kadar sorun yapıyorsun ki? Bize para falan ödemiyorlar."

İşte o an bana, annesiyle babasının ona gerçekten ödediklerini söyledi. Ne zaman bir A alsa, onun tabiriyle 'yirmi pound bonus' kazanıyordu.

Eh, bugün yirmi papel kazandı.

~ 24 OCAK, PERŞEMBE ~

Elliot, Fransızca Kulübü'nden sersemlemiş ve şaşkına uğramış bir halde, sarhoş gibi döndü. Ayrıca erkenden yattı. Anneme, bütün yaramazlıkları için yeterinde ceza çektiğini söyledim ama beni dinler görünmüyordu pek. 

Anne Baba Eğitme KılavuzuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin