Dita e pare ne shkollen e re

569 27 16
                                    

Kishe ardhur mengjesi dhe ora ishte 7:00.Anabel ishte ber gati henger mengjesin qe mamaja i kishte pergatitur dhe u nis per ne shkoll.Shkollen nk e kishte larg me shtepin.
U mahnit.Ishte nje super ndertes.Hyri me gjith qef brenda.
I qelloj qe te rrinte me nje djal i cili quhej Xhak.I kishte then se kishte edhe nje vella ne po te njejten shkoll.U miqesua shume me te.Ne pushim vendosen te dilnin bashke.
-E cna thua Xhek.Uu te te pyes per nje gje o shok?
-Yep per ca te duash.
-Ky vellaj jot eshte binjak me ty?
-O jo.Une jam 1vit me i vogel se ai por aj ka ngel nje vit per shkak te nje sherri.Se tani ai do ishte ne vit te 3.
-O lum nana e baba me ju.Ska nevoj me pas bodigard shpia.
-Hahahahahha ti po qe je budalle.
-Jo shoku nje gabim i vockel un sjam budalle un jam e cmenun.Tashi boll bene llafe ca do blesh.
-Se di.Ti ca do blesh?
-Normal qe krejzi ca mund tblej tjt.
-Dukesh si e dashura e krejzit.Ai para tgjithve.
-Epo dallohet katnari.O shoku e ke provu krejzin najher.
-Jo.
-Po tallesh.Srz
-Hhahahahhahah.Normal qe po tallem un e alluroj krejzin moj e cmendur.
-Ok si shok i mir qe je ateher shko edhe na blej nga nje per te dy.Qeras un.
-Opoppo shi goca me 10 nxhep.Kot me tpyt nga i gjen kto lek se ti as goca e ndonje biznesmeni sje.Mo mthuj qe shet drog.
-Mjaf nk esht pune per ty ajo.Jepi shko.
Ju kthye shume ftofte Anabel.Teksa ecnin Xhek e shtyu Anabelin dhe ajo u perplas me dike.Dhe kush mund tishte tjeter
-He mo rrusho kaq keq je me syt ti apo si e ke hallin?Mos me thuj qe e ben me mra nsy mua.
-Rrushi i satam.Po mo lace per tra nsy ty e bej gjith kjo bukuri e rrall normal.
-Avash me gjauhen ti k*rv.Apo do te te mesoj se me ke ke pun.
-Leon mjaf bro.Nk ishte faj i saj isha un ai qe e shtyva.Prit nje sekond po ju te dy nga njiheni.
-Kush ttha ty shoku qe un e njoh ate.
-Heh shif si ben si interesante tani.
-Okej mjaft mos me dil me para nk me intereson se kush dreqin je ti.Edhe kat tjer si yje me te cilet mund tbej interesanten e jo me surratin tend.
U largua pa folur me i ishin bere nervat kacurrel.
-Mirdita klasa.Cuna mjaft me zhurmen mduket se un jam ne klas.Tani..
Ne der trokiti dikush
-Po Leon eja bernda.
-O zyshe tkerkon drejtoresha.
-Oo shum faleminderit Leon.Ti qendro ne klas edhe mbaj pak qetesin e klases.
-O zot pse jam kaq e pafat un.Po mendonte Anabel
-Vllacko ores tjeter ikim nga lagjia ka neshje.
-Po mor direkt gati.
-Piss Xhek per ca neshjet beht fjal.
-Do ta them po mos guxo te hapesh fjal.Perndryshe je e vdekur.
-Ehaa.Fol.Lej loader
-Eshte ndeshje e jasht ligjshme boksi.
-Wattt.Ooo zot a tlutem a mund te vi edhe un.Plixxxxz.
-Duhet te pysesh Leonin.
-Leon.
Bertiti anabel me te madhe sa tgjith po shikonin ate.
-Prap ti.
-Hec iher ktu shoku se kam nje muhabet shum serioz me ty.
-Sme intereson.
-Hec iher mor se nk tgje gje o kafsh domethen o shok i dashtun.
-Ca dreqin don se na cave drasat.
-A mund te vi edhe une me ju.Plixxxz.
-Normal qe jo.
-Cfare mind te bej qe te vi?
-Hee.Do me sherbesh mua gjat gjith dites.
-Bitch what.Okej pranoj.
-Shum mir e ores tjeter hajde me Xhekun.
-Jej.Ju holl ne qaf Anabel si te ishte nje femij i lumtur.Me pas u largua e skuqur.
Mezi priste qe te shikonte ate ndeshje gjithmone i kishin pelqyer qe bente vetem gjera te jasht ligjshme.Nga ana tjeter Leon mendonte se si dreqin e kishte perqafuar ajo vetem se kishte pranuar qe te shikonte ndeshje te paligjshme.Ishte e para vajz qe ai do te merrte me vete per ne ate ndeshje dhe vetem nje pyetje kishte ne mendjen e ti.A mos vall po bente gabim?

Sooo si mendoni.
A po ben gabim Leon qe pranoj te merrte me vete Anabelin?
Cfar do te ndodh me von a do te miqesohen sebashku Leon dhe Anabel?

MY LIFE IS YOUWhere stories live. Discover now