U zgjua te dite me nje super dhimbje koke.Ne fillim u tmerrua kur pa veten ne nje dhome te huaj por me pas ju kujtua cdo gje.Dhe iu kujtua se duhet ti sherbente ati kafshes sot gjith diten.Pa oren dhe ajo shenonte 6:00.U ngrit avash mori kapelen,canten,veshi atletet dhe doli nga ajo dhome.Kontrolli canten dhe nk kishte telefonin.
-Wtf ku e kam cerrin un o zot edhe ikjo mu desht tash mua.Deka.Duhet me gjet jat Leonin se jan do tma ket marr.
Kshte kontrolluar dy dyer hapi te treten dhe pa ate.Hallen e ti.
-Kuku marre per ty o An ca ke me i than tash ksaj.Medet per ty.Si more vajz vec telasht tnjekin ty.
Ishte ky monologu i saj
-Mirmengesi.
-O mfal mgjesi zonj po kerkoja per dhomen e ati nipit tan idjot .
-Ua nk paske fjet mir ketu me duket.Pastaj per cilin e ke vjalen se kam shum.
-Jo more zonj vec i idjot asht edhe aj asht Leoni se Xhekun e kena budall.
-Hahahhaha sa vajz e lezecme qe je dhoma e ti ndollet ne fund te koridorit kthehu djathtas.
-Shum faleminers edhe mfal per bezdisjen
-Asgje e dashur.
U largua dhe tani ndollej ne dhomen e ti.
-O Leon ku e kam cerrin.
-Ca cerri thua ti moj po hajde ktu.
Dhe e terhoqi duke e perqafuar aty ne krevar.Nk po e bente me vetedie ishte akoma ne gjum.
-O zot Leoooonnn.bertini Anabeli
-Ca ka .U ngrit ai sikur te kishte ndollur dicka e keq
Cdrqin ke moj qe bertet qe npik tmengjesit.Ca do.
-Ma jep cerrin itash.
-Ca do ti moj.
-O medet per mua.Telefonin
-Aha merre.
-Ika mu ba gati per shkoll un.
-Ej mos harro sherbim gjith diten sot.
Hyri ne shtepi u be gati dhe takoj cunat.Ate dite do iknin te tre bashke.
-Mirmengjesi nxenes sot do tju lajmeroj se sot ne darke eshe organizuar nje ballo ca do te thot se ju duhet te vini te shoqeruar dhe me fustane princeshash ne ballo do te shpallet dhe cifti i vive te dyta shpresoj qe te vini.
-O An a e problem neqofte se un nk jam shoqeruesi jot se kam nplan te tharr nje goc.
-A se sheh problem i madh fort
-Shum flm
-Asisen per me faleneru.
Mbaruan tre oret e para dhe erdhi pushimi.Ne fund te pushimit erdhi Leon dukej se dicka kishte ndodh.
-Bela pranon qe te vish me mua ne ballo.
-Po mor shok pse jo.Vec i gje.
-Po.
-Ma hic at bastin qe fitove.
-Cilin?
-Ku vet duhet me te sherbye.
-Dakort.Aa edhe i gje pse tftova zdo me than se me intereson shum edhe beju e bukur skam ndermend ta humbas nga nje e shemtut dhe qorre si ti.
-Se mos em intereson ti mua.
-Mir tash An duhet me ik en nji butik me pa per ato mut fustanash.Hajt tash bukuroshe banu e fort.Si mendoni do te vishet bukur ajo?
Si po ju duket libri deri tani?
Keni ndonje mendim se si do te vazhdoj libri?
YOU ARE READING
MY LIFE IS YOU
Short StoryAnabel eshte nje vajze 17 e cila nderron shkolle per shkak te babit te saj.Shume gjera ndryshojn me ardhjn e saj ne nje tjeter qeytet.Cdo gje per te duhet filluar ng a O.Pavarsisht se ajo ka kaluar shume gjera te rrezikshme dhe aventura re ndryshme...