Fundi i nje jete

416 19 8
                                    

Shkruajti letrat dhe u fut ne nje ndertes ju kishte thene punonjesve te largoheshin dhe ata ate kishin bere ishin larguar.Mbas plot 10 minutash ajo ndertes mori flak shpertheu cdo gje u dogj.

LEON
Smund ta besoj se si ajo ishte aq femer e ulet.Nk duhet te mendoja se ajo esht ndryshe.
-Leon Xhek ejani menjeher posht shpejt.
Ishte halla e tyre qe po i therriste.Te dy u ulen poshte te tmerruar .
-Cfar ka hall.
-Leon a nk punon Eli ktu tek ky restoranti.
-Po hall.O zot Leon duhet te ikim atje as nk e dim nese ajo eshte mire mbi te gjitha thot se pronarja eshte vetvrar.
-Ejani do ikim atje.c

Tv klan
Sot ne oren 1:30 mori flake ndertesa Bella Vita afer bregdetit te Durresit.Pas marrjes ne pytje te punonjesve te keti restoranti vertetohet se brenda nderteses kishte hyr ne oren 1:20 pronarja e restorantit.Mendohet se ajo eshte vete vrar.

Ndodheshin perball restorantit ku kusherira e tyre punonte si menaxhere.
-Djema shiko Lola.
-Eli vogelushja ime si je te ka ndodhur gje.
-Jo ma por asaj po.
-Kujt moj kusho.
-Anes Xhek ajo u fut brenda na pershendeti gjithve na tha se ish vetem punonjesit e saj por edhe miqt e saj na tha qe te shkonim ne shoppingu ktu afer sepse kishte nje surprize per ne dhe ne ikem kur pas disa minutave u degjua shperthimi ne nk mundem tbenim asgje.Si nk e kuptuam?
Fliste Eli teksa qante.
Ajo ishte vetem 17 vjec.Ishte shume e re per te ikur.Gjithmon ishte e fort cdo dit ne ver na jepte shprese per te punuar edhe pse ishte e shkatrruar per vete .
-Nje sekont.
-Ca ka Xhek?
-Leon vlla sot takova Anen ne rrug kur po via per te ti qe me more ntel.
-He edhe ca ka ajo?
-Si ca ka ajo hipi ne taksi dhe i tha te nisej per ne Durres.Po ne te njejten kohe nje vajz vetvritet dhe ne te njejten kohe quhet Ana ne te njejten kohe ajo eshte 17 vjec.
-Xhek mjaft fole gjepura ajo nk mund te vdes.
-Oo e pse kshu Leon?
-Sepse duhet te me jap sometime per at.Nk mund te largohet tani.Ajo me tha se do dilnim per shetitje une nk arrita ta njoh mire ate.Prandaj.
Leon tashme fliste teper i lenduar ishte gati te qante por jo nk do te qante ajo nk mund te kishte vdekur.
-Ok ja Xhek ta vertetoj un qe ajo nk ka vdekur.Eli shikoje kte bukuroshen ktu a esht pronarja e kesaj ndertese a eshte kjo vajza qe eshte vrar.Shikoje mire kete princeshen ktu.
-Po.
Kto ishin fjalet qe shkatrruan Leonin.Nk mund ta besonte mbreteresha e tij nk mund te kishte vdekur.
Ishte ulur pran detit kur Xhek ju afrua.
-Hej vlla kjo leter eshte per ty.
-Mund tme lesh vetem sme intereson.
-Leon eshte leter e Anes.
-Cfare?
-Merre.Un po te le been qe ta lexosh ne qetesi.

I dashur Leon
Besoj se tani qe po lexon kete leter un mund te jem e vdekur.Por jo sjam.Ti me kupton me mir se cdo kush ose mbase kshu dua un te mendoj.Te dua edhe pse ka pak koh qe nihemi.Dije nk largohem pa te dhene ty nje shpjegim besoj se edhe ti e di kete.Ti acarohesh shpejt do qe cdo gje te jete perfekte por dije une nk jam.Me duhet qe te largohem nga bota e Anabel Sterkaj me vjen keq nese te kam lenduar.Por Shoreditch qe nje dite te takohemi serish edhe pse atehere nk do te jeme Anabel.

-Cfare dreqin?O zot Bela ti je e cmendur.Pse te pelqen kaq shume te flasesh me nen kuptime?Mos vall ti je gjall?

A ka vdekur Anabel?
Votoni dhe komentoni nese ju ka pelqyer dhe ne fund te cdo pjese do te ket stilin e veshjes se Anabelin gjithmone nese ajo do te jete gjall.isaaaabela, ArielaErick, Elkeda,sabiskuqi shume faleminderit per komentet dhe votat ju dhe personave te tjere.

isaaaabela, ArielaErick, Elkeda,sabiskuqi shume faleminderit per komentet dhe votat ju dhe personave te tjere

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
MY LIFE IS YOUWhere stories live. Discover now