Prolog

4 0 0
                                    


Byl to den jako každý jiný. Slunce svítilo, sem tam ho překryl nějaký ten mrak, ale za chvíli už bylo město znovu zalité sluneční září. Mé krásné malebné město, kde jsem se narodila. Nepatřilo k největším v kraji, ale mně stačilo. Vyrostla jsem tu, měla tu přátele, rodinu, svá oblíbená místa a ještě někoho... Mého přítele.

Já a Filip, to vám řeknu... Nebyla to láska na první pohled. Vlastně, k takové lásce to mělo hodně daleko. Už od začátku střední školy jsme totiž byli přátelé. Až jednou se to nějak přehouplo v něco většího, a už to tak prostě zůstalo... Ale o tom až později.

Jednoduše to byl krásný běžný den, který se nikdy neměl stát něčím životním mezníkem...

Kéž bych tehdy věděla, jak vzácné byly tyhle normální dny. Bez starostí, plné lásky a nadšení do života... Kéž bych si to tehdy uvědomila, jak bezstarostně jsme všichni žili...

Jmenuji se Sofie, a tohle je můj příběh...

xxx

Tak, a je to tady. Oficiální začátek mého zbrusu nového příběhu Kola Života. Můžu Vám upřímně říct, že jsem se opravdu dlouho rozmýšlela, zda ještě někdy budu něco publikovat. Ale jak vidíte, jsem zpátky. Doufám, že se Vám příběh bude líbit a společně budeme prožívat všechny okamžiky, které se tu budou odehrávat. Už teď Vám mohu prozradit, že to bude plné zápletek, doufám, že napínavých.

Co se týče publikování, dopředu nebudu zveřejňovat nějaké termíny. Nerada bych pak někoho zklamala.

Vážím si všech nově příchozích čtenářů, ale ráda tu uvítám zpět také čtenáře, kteří mne zažili již před dvěma lety. Budu moc ráda za votes a comments. Bylo by to pro mne něco jako odezva na to, že se Vám to líbí. Přijímám i konstruktivní kritiku, takže klidně sem s ní, ráda si Vaše rada vezmu k srdci.

Pokud na mě máte nějaká dotazy, pište do komentářů, ráda odpovím.

Prozatím se s Vámi loučím.

Vaše Anet

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 05, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Kola životaKde žijí příběhy. Začni objevovat