Lepas habis SPM maka dengan rasminya aku dapat berehat dengan panjang. Dah menjadi kebiasaan setiap kali cuti sekolah hujung tahun semua adik beradik mak akan berkumpul kat rumah keluarga. Makan2, sembang2, bonding.
Kampung mak dekat dengan pesisir pantai jadi tiap kali balik kampung mesti abah akan ikut pakcik2 aku untuk memancing atau bantu2 untuk berkawal di kampung. Malam tu abah ikut Pak Ngah aku untuk memancing. Jadi aku kena tidur dengan mak aku.
Malam semakin larut, aku dan mak pun tertidur. Sejuk betul malam tu. Biasalah rumah kampung berdekatan dengan pantai pulak tu memang sejuk lah cerita dia. Aku kira mungkin dalam jam 2-3 pagi aku dengar ada org bukak pintu bilik. Aku ni kalau tak tidur di bilik sendiri automatik akan bertukar jadi jenis light sleeper jadi aku mudah terjaga dengar benda sekeliling aku. Tapi aku buat2 tidur. Aku perhati betul2 untuk cam siapa yang masuk bilik. Oh.. abah.
Abah masuk terus baring sebelah mak. Abah kejutkan mak. Dengan nada berbisik mak tanya, "pukul berapa ni? Awal balik?"
Abah pun dengan selamba jawab "sebab rindu yah lah balik awal"
Tangan aku dah seram sejuk dengar. Serious lah aku tengok depan2 malam ni? Aku perhari gerak geri diorang dan yesss. Aku akan tengok live malam ni. Abah mulakan aktiviti diorang macam biasa. Jilat2 dulu pastu abah naik atas muka mak dan bagi mak hisap konek abah.
Setiap kali mak sedut setiap kali tu abah mendesis. Mak bisik kat abah mintak abah masukkan konek. Mak dah tak tahan. Abah pun turun dan mula bogelkan mak. Baju tah kemana dah.
Abah mula masukkan konek. Mak mengerang tapi dengan suara yang sangat halus. Yelah sebab aku ada sebelah diorang. "Pelan2 yang nanti iman dengar"
Abah mula menghenjut. Dua2 mengetap bibir tapi masih terdengar suara desahan "mmmm mmmmhhhh" setiap kali konek abah masuk. Bunyi lecah pepek mak semakin kedengaran. Aku buat2 mengeliat kemudian betul2 menghadap diorang. Dua2 kaku dan stop lama untuk memastikan aku tidur.
Abah kembali menghenjut. Kali ini henjutan abah agak padu dan laju. Mak betul2 tak tahan "haaa haaa ahhhh mmmmmhhhh" agak kuat berbanding tadi. Nafas abah pun dah bertambah kencang. Semakin laju henjutan abah semakin kuat desahan keduanya.
"Mmhhhh mmmhhhhh haaahh hahhhh" abah henjut semakin kuat dan semakin tak tahan nak pancut. Akhirnya dengan henjutan yang agak kuat "hahhhh mmmmhhhh" abah pancut. Menyebabkan mak macam terputus nafas sekejap.
Abah tarik konek dan suapkan konek kat mulut mak bagi mak hisap konek abah. Mak sedut2 sampai abah menggigil memancutkan sisa air mani abah. Mak masih gosok2 konek abah. Masih tegang. Mak bisik "cepatnya? Nak lagi" Abah bisik kat mak "tak puas lah kena main cepat2. Balik nanti kita main puas2 ye"
Secara tak langsung. Aku dapat first sex education dari mak abah aku sendiri. Seriously.