Doktor!
Elinizde ki reçeteye bir unutturucu yazar mısınız acaba? Neyim var,ölecek miyim?
Göz altlarım morarıyor,birazda kalbim acıyor. Bunun tek ilacı nedir? Bana vereceğiniz unutturucuyu her akşam içsem unuturum kesin,geçirin şu ilacıda doktor bey.
Birde ellerim çok üşüyor,birer eldiven almak iyi fikir... Ama hangi eldiven ısıtabilir ellerimi? Yalnızlıktan koşa koşa kaçarken bağcıklarım çözüldü,dizlerim kanıyor. Yüreğime bir pansuman da yapsanız iyi olacak.
****
Günlerden perşembeydi sanırım,yine zor geçen bir gece tabi... Uyuyamıyorum,içimde ki acı uyutmuyor. Gölgemi görsem koşa koşa kaçacağım,öyle bir karanlıkta kayıbım. Ağlamaktan yorulmuş ve uyuya kalmıştım. Sabah uyandığımda yine her şey boş gibi geliyordu bana. Kahvaltı edesim yoktu,iştahım kapanmıştı. Ama bir dakika,kendimi niye bu kadar üzüyordum? Sonuçta onun üzülmesi gerekli,vicdanım rahat. O henüz saat hoşça kal'ı göstermeden kaçıp giden biri,bence ağlamak değmez. Kendimi teselli etmeyi başarmıştım,üstümü giyindim ve makyajımı yaptım. Yine eski ben çıktım gittim sokağa. Ne kadar mağaza varsa içine girdim,deliler gibi alışveriş yaptım. Elim kolum dolmuştu,kuaföre gittim. Poşetlerimi bir yana bırakıp yeni bir saç stili tasarlamak istedim. Kuaförüm Bay Simon ile güzel bir saç stili bulduk,son bir karar olarak uçlarını pembe ve mor'a boyattım. Uzun zamanımı alsa bile saçlarım muhteşem görünüyordu! Vay canına,kendimi günler sonra ilk defa bu kadar canlı hissediyordum. Minik bir manikür pedikür yaptırıp kuaförden ayrıldım,havalı kız yürüyüşü ile evime vardım. Değişim istiyordum,sil baştan istiyordum her şeyi! Odama ilk girişimde ne kadar eski ve çirkin bir oda olduğunu fark ettim,duvarda ki boya solmuştu ve yatağım gıcırdıyordu. Aşağıya inip anneme ''Anne,yeni bir oda istiyorum!'' dedim. Bana baktı kafasını salladı ve gülümsedi,onayladığı için çok mutlu olmuştum. İlk kez bu gece canlı,mutlu ve heyecanlı uyumuştum. Sabah 09:00'da uyandım,perdeyi araladığımda yüzüme vuran güneş gözlerimi rahatsız ediyordu. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım,aşağı indiğimde annemin o hamarat elleriyle yaptığı kahvaltığı gördüm. Kahvaltı masasına oturup gazete okuyan babama sarıldım ve bir sandalyeye oturup kahvaltı ettim. Ailemle yediğim şu kahvaltıdan güzel hiç bir kahvaltı yoktu benim için.
Anne; Kızım günlerdir masamıza gelmedin. Sorununu biliyoruz ve senin için üzülüyoruz... Bugün alışverişe çıkalım,sana yeni bir oda yaratalım. Muhteşem bir duvar boyası seçelim,şık bir oda takımı... Geriside senin.
Ah,anneler melek derler. Sonuna kadar inanmışlığım var bu söze,melek annem... Bu sözleri duyunca yanaklarından öpüp dans ederek odama çıktım. Dolabımdan bir kaç parça elbise çıkarıp üstüme geçirdikten sonra ev usülü topupuzumu açıp yerine güzel bir maşa yaptım,makyajımı da unuttum sanmayın. Aşağı indim,annem çoktan hazırdı. Babamla hoşça kal dedikten sonra çıktık. Ayaklarımıza kara sular inene kadar dolaştık,en sonunda kocaman bir mağaza gözümüze çarptı. İçeri girdik 3. katına kadar çıktık,gözüme çarpan şey de ne idi öyle! Sanırım aradığım oda takımı bu olmalıydı. Hemen yanına gittim, oda takımında makyaj masası,2 dolap,kitap raf'ı,yatak ve çalışma masası vardı. Rengi,şekli ve dizayn'ı beni benden almıştı. Annem verdiğim tepkilerden ne kadar beğendiğimi anlamıştı,yatağı satın alıp ücretini ödedikten sonra mağazadan çıktık. Hazırladığım alışveriş listemde perde,halı,koltuk,süs eşyaları ve kitaplarım kalmıştı. Anlaşılan çok şanslıydım,karşımızda bulunan ufak bir mağaza da perdeler,halılar ve tek kişilik koltuklar vardı,hızla içeri girdim. Zor da olsa güzel bir koltuk,perde ve halı bulabilmiştim. Yürürken bir kaç mağazadan seçtiğim ufak tefek eşyalar ve duvar boyası da tamamlanmıştı,son olarak tek işimiz kitap satın almaktı. Büyük bir yere gittik,o kadar kitap seçeneği arasından seçtiğim onlarca kitap vardı,hepsi de muhteşem görünüyordu! Annem kendine bir şeyler almak için yanımdan ayrıldı,ben ise eve gittim. Yaklaşık 1 saat sonra annem eli kolu dolu eve geldi,neler aldığını sormadan yukarı çıktı. Akşam yemeğini yerken annem masanın altından büyük bir kutu çıkardı,önüme koydu ve bana ''bu senin'' dedi. Merakla paketi açtığımda karşıma bir laptop çıkması beni çok mutlu etmişti. Aileme teşekkür ettim,yaşadığım o ihaneti bana tek onlar unutturmuştu. Anlaşılan en iyi unutturucu aile sevgisinden ibaretti.
****
Gelecek bölümlerden bir ipucu;
Gelecek zaman için her şey yolunda gitmeyecek,ani bir tesadüf Angel'ın hayatını karıştıracak. İntikam almak için elinden geleni yapan Angel'ın hayatına kim girecek? Gelecek bölümleri takip etmenizi,eleştirilerinizi eksik etmemenizi rica ederim :) İYİ OKUMALAR :) !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Güneşi
Romanceİhanete uğramış bir kız var bugünlerde. Kalbi kırılmış,umutsuz ve mutsuz... Bu hikayemde intikamı konu aldım,ihanete uğrayan bir kız ona ihanet eden çocuktan aldığı intikam yani. Okuyucularıma iyi okumalar diler,eleştirileriniz adına teşekkür ederi...