VA ROG NU IGNORAȚI MEDIA o puteți asculta în timp ce citiți și dacă este nevoie puteti da reply. Aceasta melodie spune tot acest capitol :))
Nu știu cum să încep....de acum voi avea o nouă viață. Fără cea mai bună prietenă, familie, și iubit. Primul din viața mea care ma părăsit și acum nu știu nimic de el. Am putut regăsi iubirea într-un băiat pe care nu am știut cum să-l abordez pentru că inima mea era rănită dar el a putut să o amelioreze. Acum sunt la un ocean distanta de ei. Sunt singura că îmi va fi foarte dor de ei.
Îmi va fi dor de școală, chiar daca nu-mi plăcea, de colegii mei ratangii...îmi este dor de voi nătărăilor. Chiar dacă îmi făceau zile fripte ne iubeam ca o familie.
Îmi este dor de prietena mea cea mai buna. Singura care mă înțelegea, îmi știe secretele, totul. Iar acum zace într-un pat de spital la un pas de moarte și așa este din vina mea. Chiar daca munți mi-au zis că nu este eu simt un gol în stomac. Acela se numește vină și voi trăi cu asta. De nopțile albe pe care le faceam in fiecare vineri după ore. Cum îi bârfeam pe toți și râdeam de ei așa cum o făceau și ei. Să râdem împreună de nota proasta pe care o luam amândouă la chimie și fizica. Sa bocim împreună la un film, să sărim in sus ca doua disperate când crush face contact vizual cu noi. Îmi va fi dor de tot.
Îmi va fi dor de familia mea. De mama care îmi făcea poftele când vroiam ceva dulce, de mustrările pe care mi le-a făcea atunci când nu îmi facem curat la mine in cărți. De tata care îmi lua apărarea atunci când mama mă cearta că făceam nu știu ce. De Iuliana care este însărcinată în 5 luni. Nu știu dacă voi fi acolo când va naște și când va merge in rochie alba la altar împreună cu băiatul iubit. Așa credeam și eu dar era o minciună. Mă bucur pentru ea că și-a găsit pe cineva care o iubește și îl iubește.
Îmi va fi dor de Cristi. Băiatul care mă făcut să uit de cineva care mă rănit. Dar nu am uitat întrutotul de el. Cristian este și va rămâne un băiat deosebit. El merita o fata mai bună că mine, merita mult mai mult decât ce i-am oferit eu, putina iubire din mila. Dar am fost distrusa de un băiat. Primul meu iubit. Cristian are multa iubire de oferit. Este un băiat bun. Îmi va fi dor de atingerile lui, de tot.
Îmi va fi dor de gang. De Selly și Andy cu care radeam de mă spărgeam, de Dia care a fost că o a doua sora pentru mine, Pain un băiat drăguț in ambele sensuri, de Ana, Magda și Larissa fetele cu care mă înțelegeam bine. Sper că relațiile să le țină până la adânci bătrâneți. Sa se iubească până vor muri și vor muri fericiți.
Iar cel mai mult îmi va fi dor de el. Primul băiat din viața mea, primul cărui i-am oferit o iubire pe care el a irosit-o. Nu a avut încredere în mine și mă lăsat în mâinile altui băiat și nu a luptat pentru ceea ce este a lui. Nu mai știu nimic de el. Nimic. Și asta mă cam îngrijorează, pe YouTube nu a mai postat deloc la fel și Cristi. Sper că se va aduna și își va reîncepe viata. Eu așa voi face de acum. Și el are multa iubire, dar daca nu ai încredere nu ai nimic. Îmi va fi dor de serile pe care le petreceam doar noi doi, de semnele pe care le aveam pe gât. Primele mele semne. Dar au dispărut odată cu iubirea pe care el mi-a oferit-o. Eu inca mai simt ceva pentru el dar aceasta scânteie va dispărea dacă îl voi uita. Acum poate este în mâiniile roșcatei sau a mai multe târfe dar nici nu vreau sa mă găsesc la asta. Îmi este dor sa fie Doar al meu.
GAMI POVESTEȘTE
Nu am mai văzut-o de o luna. Imi ies din minți. Îmi este al dracului dor de ea, am făcut cea mai mare drăcie din viața mea. Acum este în mâiniile lui. Știu că lipsa mea de încredere a dispărut dar știu că am găsit și vreau să-i rescumpar iubirea. Dar acum nu mai pot. Gangul mi-a zis că a plecat in America pentru a-și îndeplini visul. Știu că își dorea asta nespus de mult și acum va devenii realitate. Plâng fara oprire pentru că nu am putut sa-mi cer scuze pentru ceea ce am făcut și a plecat fara că sa-i pot să-i explic totul. Acum voi trăi cu o vina că ea nu mă va mai iubi niciodată și merit pentru că nu am stiut cum sa o prețuiesc. Acum își va reface viața, sper că își va găsi pe cineva care o va iubi și îi va acorda atenție și iubirea pe care o merita pentru că eu nu am știut cum să-i ofer asta. Eu nu știu dacă mă voi întoarce la viața mea normala dar trebuie pentru că fanii mei își fac griji pentru mine asa că îmi voi continua viata de YouTube-r. Imi va fi dor sa fie Doar a mea.
CRISTI POVESTEȘTE
A plecat. Vrea să-și refacă viața și sa-si îndeplinească visul de a ajunge cântăreață. Îi respect decizia. Este o fata frumoasa, iubitoare, arata bine. Sigur își va găsi pe cineva în scurt timp pentru că este o fata de milioane. Mă bucur că mi-a îndeplinit dorința. Aceea dorința a fost de ai simți buzele ei moi și mari peste ale mele pentru ultima data. Îmi va fi dor de ea, sper că vom ține legătura. Eu trebuie sa mă reîntorc la viața mea de YouTube-r pentru că în ultimul timp am neglijato și cred că fanii mei sunt unici cam supărați. I-am povestit totul lui Duțu si el este uimit. Dar cu toții trebuie sa trecem peste. Îmi va fi dor de ea.
T H E E N D
VOLUMUL I
CITEȘTI
❤DOAR AL MEU❤ { Andrei Gavril }
Fanfiction❤ EA: Este o fată visătoare, amuzantă, mereu cu zâmbetul pe buze, iubitoare, umpic CRAZY și frumoasă ? ❤EL: Este un vlogger popular, înalt, umpic plin de el, ochii albaștri superbi, amuzant, este de gașcă și frumos ❤EL este crush-ul Alexandrei, doar...