Capitolul ~ 4 ~

2.7K 76 43
                                    

A mai rămas 3 zile până la concurs. Eram cea mai fericita pentru că de-abia așteptăm să cânt in fața gang-ului.
Dimineața mă trezesc extrem de fericita. Mă duc la baie fac dus, mă spăl de dinți și mă duc să mănânc.

Mama: Neața.
Eu: Bună dimineața!
Mama: Se vede că ești fericită. ( Și îmi pune bolul cu cereale în fața )
Mama: După ce termini de mâncat de duci până la magazin sa cumperi niste iaurt și căpșuni.
Eu: Ok! Mă duc să mă îmbrac.

Mă duc la dulap și îmi aleg hainele. Mă îmbrac așa:

Cobor și mă duc la magazin

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor și mă duc la magazin. Când am așteptat la semafor, a trecut o mașină care părea extrem de scumpă. A parcat în fața noului Penthouse care a fost construit de acum o lună. Din mașină cobora o fata și după ea 4 băieți. Nu mi-a luat mult timp să-mi dau seama că sunt 5gang. Am avut un zâmbet până la urechi când l-am văzut pe Gami. Domane, ce frumos este. I-am dat repede mesaj lui Iza sa vina repede până jos. După, Gami s-a uitat spre mine și imediat mi-am dat capul în alta parte și m-am dus la magazin, se pare că mă holbam la ei. Doamne, am ajuns o ciudată, să mă holbez la oameni.

Am iești repede din magazin și era să dau peste Iza.

Iza: Doamne! Unde te grăbești în halul asta?
Eu: Fha! Gangul o sa stea in Penthous-ul de langa noi.
Iza: Sa mori tu?
Eu: Da! Ma duc să îi duc astea mamei, și cobor repede. Așteapta-mă

M-am dus repede in apartament, și am pus lucrurile pe masă și am fugit repede afara.

Eu: Haide sa mergem în parc.

Am mers in parcul de langa Penthouse. In timp ce ne plimbam pe lângă noi au trecut ei care filmau cred că un daily vlog. Eu nu mai putem de fericire și i-am spus Izei sa zambim. Eu intenționat am trecut pe langa Gami. Eu în timp ce am trecut pe langa ei zâmbind sa uitat la mine. Când eram departe de ei am început să râd ca o nebuna pentru că sa uitat la mine. ( Cringe 😁)

Ne-am mai plimbat puțin până seara, era 19:30, și când am trecut cu Iza, in fața Penthous-ului pe banca era Gami și Selly. Am trecut pe langa ei fără sa spun nimic. Când ne-am îndepărtat de băieți, Selly îi spunea lui Gami.

Selly: Ia uite frate ce gagicuțe. ( Și începe să râdă)
Gami: Da frate, dute și dai o întâlnire.
Selly: Eu sunt cu Magda. Lasă că poimâine o să-ți găsești o gagica după concurs. Daca ai noroc poate câștigătorul va fi chiar o fata.
Gami: Nu cred...
Selly: Hai lasă astea hai înapoi ca sa făcut frig.

A venit și ziua concursului. M-am trezit foarte devreme pentru că nu mai puteam de fericire. Am făcut rutina și m-am îmbrăcat cu hainele pe care le-am cumpărat acum câteva zile.

I-am dat mesaj Izei și m-am dus pe balcon pentru că mai este mult până să plec. Mă uit pe balcon și pe balconul Penthous-ului erau Selly, Gami, Exploit, Pain și White Coffee care îi filma. Mă uitam la ei și zâmbeam. Dintr-o dată vine Iza la mine și strigă.

Iza: Nebuno!
Eu: Doamne Ce mai speriat.
Iza: la ce te uiți? Aaaaa. Ok!

Vine mama la noi și ne sune că trebuie să plecam. Am urcat în mașină, alaturi de părinții mei și Iza. După noi a trecut de noi o mașină cu viteza. Se pare că era mașina de ieri.
Am ajuns in fața liceului, tata a parcat și am coborât împreună. Când am intrat pe poarta școlii se uitau toți băieții la mine de parca numai eu eram in rochie. A strigat la mine apoi Florin

Florin: Ne-a venit cântăreața.
Marius: Faceți loc va rog.

Am început să râd

Eu: Mersi baieti.

Am mers în sala să-mi conduc părinții la locul unde vor sta. Nu am știut că sala va fi așa de mare. Părinții mei și Iza vor sta in al doilea rând. Am văzut că langa scena erau 5 scaune. Am murit de fericire. Am chemat-o pe Iza să facem câteva poze pe scena. Am postat o poză și m-am dus după cortină și Iza sa dus langa părinții mei. M-am dus pe hol pentru că eram a 5-a care canta. Aveam foaia cu cantecul și îl fredonam. Fără să știu, în statele meu rezemat de perete era Gami care mă asculta.

Perspectiva lui Gami

Mă duceam spre sala, cand aud o fata, cred că este fata pe care am văzut-o acum câteva zile. Ea fredona o melodie, nu am vrut sa o deranjez așa că am ascultat-o. După a vrut sa plece și i-am spus:

Gami: Bună! Îmi place melodia pe care ai cântat-o
Eu: Mersi! ( I-am spus și l-am luat în brațe )
Eu: Scuze, sunt o mare fana.
Gami: Mi-am dat seama. ( Și după i-am zâmbit)

Perspectiva Alexandrei

Când am vrut sa-i spun câteva chestii pentru care îl ador dar ne-a întrerupt Selly.

Selly: Coae haide! Ohhh, scuze nu am știut că ești cu o fata. ( Și Selly a dat din sprânceană spre Gami)
Eu: Trebuie, sa plec.
Gami: Ne vedem dupa concurs.

Nu i-am spus nimic și m-am dus după cortină pentru a-mi aștepta radul. Doamne, care emoții.
Selly: Ce faceți voi doi?
Gami: Coae, ai speriat-o. Na-i văzut ce frumoasa este.
Selly: Lasă că o să vorbiți după concurs, haide.

Au plecat sa se pună în juriu. Am inceput deja. A venit și rândul meu. Când am calcat pe scena toți colegii au început să aplaude puternic și că unii băieți sa strige: "Tu ești BOSS-ul". M-am prezentat, și după Gami a spus din juriu "Succes!" Doamne, pun pariu că eram roșie în obraji. Am început să cânt.

In timp ce cantam Gami se uita la mine zîmbind și eu din când în când, aproape mereu mă uitam la el și îi zâmbeam, atunci când îi vedeam zambetul îmi dispărea frica.

A trecut o ora de când am cântat, și acum sunt pe scena cu concurenții. Gangul este în stânga. A apărut doamna de muzica cu un plic.

Profa: Aici este numele câștigătorului.Si acela este: ............. Alexandra Zamfir!!!

Am început plâng de fericire, Selly a vrut sa vina să-mi de-a premiul, i l-a dat lui Gami pentru a mil da mie.
Gami a venit la mine și mi-a spus.

Gami: Felicitări, meriti! ( Spune în timp ce-mi da premiul) și eu l-am luat strâns in brațe
După doamna profesoara ne-a mai spus câte ceva.

❤DOAR AL MEU❤ { Andrei Gavril }Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum