Setelah malam menjelma........
Pelajar transfer terus memilih katil yang ingin mereka miliki......
Setiap dorm ada 12 buah katil
Dan setiap 2 pasang katil akan ada satu buah meja belajar untuk dua orang pelajar..
Di behagian kiri pelajar asal sekolah yeolmachi dan sebelah kanan pelajar gwangju..nampaknya mereka tidak ingin berpisah dari grouo sendiri.. Walapun terlihat mesra berbual.. Tapi mereka belum tentu boleh rapat serapatnya..
Dalam kerancakkan mereka berborak.. Tiba2 pengetua kim datang dan masuk... Semua pelajar terdiam dan hanya memandang pengetua kim..
Yoon jisung bersuara
"annyeonghaseyo" sapa nya lemah lembut berserta tundukkan .. Pengetua kim membalas dengan senyuman..
"pelajar baru.. Awak semua kena panggil saya papa kim..ok?" tanya pengetua kim.. Semua pelajar baru memahami kehendak pengetua tersebut..
"yeorobun.. Papa kim minta kamu semua kemas katil anda dan turun dari katil"
Semua pelajar mendengar arahan.. Tetapi masih tertanya tanya.. 'mengapa perlu kemas?'
"baiklah.. Park woojin... " park woojin sedikit terkejut.. Lalu mara ke tempat pengetua berdiri..
"kamu ambil katil di bahagian hujung sekali.. Berdekatan tingkap.. "
Mata woojin terbeliak.. 'WHAT? ROMBAK (UBAH) KEDUDUKAN DALAM DORM?' ya.. Soalan nilah yang dikemukakan oleh park woojin di dalam mindanya.. Namun dengan kaki lemah.. Dia tetap ke tempat barunya itu...
Park woojin lebih memilih katil di bahagian bawah.. Baginya tempat itu mempunya sedikit privasi.. Kerana agak tersorok..
"park jihoon.. Kamu di katil sebelahnya"
Jihoon rasa agak terkejut...'kenapa dekat kelas muka dia.. Kat sini pon muka dia?' soalan yang berada di kepala park jihoon..
"di bahagian atas katil woojin.. Hwang minhyun, dan atas katil jihoon kang daniel.. " semua arahan yang diberikan.. Diterima dengan baik.. Tanla sebarang rungutan
YOU ARE READING
student's of ymc (wanna one)
FanfictionANDA PEMINAT WANNA ONE? ADAKAH SENARAI SHIP DIBAWAH MERUPAKAN SHIP FAV KORANG? -2PARK/BUNSONDAN -DEEPHWI -ONGNIEL -HWANGKING -JIWOON/2SUNG ANDA PERLU BACA INI UNTUK MELIHAT SEGALA MOMENT BAHAGIA MEREKA BERSAMA SAMA.. . . #p.s: jgn lupa komen ye kat...