"bawa jihoon ke bilik sakit" arah guru kokurikulumnya..
Ada dalam 1 jam jihoon dan woojin trperangkap di dalam hutan itu.. Dan akhirnya bantuan sampai.. Disebabkan jihoon mungkin terlalu penat.. Jadi dia tidur spnjng prjalanan ke bilik sakit..
Woojin terus mengambil kotam kecemasan dan merawat jihoon.. Tiba2 jihoon tersedar kerana terasa sedikit pedih di kakinya..
"ugghhh--- woojin?" jihoon melihat woojin
"sorry kalau aku kacau tidur kau.. Lapar?" tanya woojin.. Dan jihoon menggelengkan kepalanya..
Woojin secara spontan menarik selimut hingga ke paras dada jihoon dan memandang wajah jihoon seraya mengukir senyuman manis... Jihoon blushing..
"aku keluar kejap.. Lapar" kata woojin sambil mengusap perutnya sbgai tanda lapar.. Jihoon mengangguk..
Tiba2 sungwoon, jaehwan dan daehwi masuk ke bilik itu setelah woojin keluar..
"macam mana kaki kau boleh luka?" tanya jaehwan
"ntahlah.. Mungkin sebab aku tak tengok tengok kot time jalan" jawab jihoon
"macam nak giler kiteorg risau kau dgn woojin lambat keluar.. " kata daehwi..
"hehehe.. Tak sengaja.. Kejap.. Kenapa sungwoon diam je?" tanya jihoon yg melihat sungwoon hnya terdiam..
"aa--aku-- HAAA.....COOMM" sungwoon bersin dengn kuatnya
"terkejut aku pendek" kata jaehwan setelah mendengar bersin sungwoon yg sangat kuat
"diam lah kau... Aku ttibe selsema pulak lepas keluar dari hutan tu"
"sejuk ahh masuk pepagi.. Aku mengigil kat dalam aauu.. Nasib baik ada jinyoung.. Dia lepaskan jaket die and bagi aku.. Ouchh so sweet.. Macam dalam drama korea pulak" balas daehwi
"untunglah dapat masuk hutan dengan crush sndiri ann~ aku bilalah nak dapat dengan daniel?" suara jaehwan pasrah
"kan sungwoon dah cakap.. Kalau suka kat daniel tu.. Cakap jer.. Ni yang diam2 jer.. Kau ingat die tau ke?" balas sungwoon..
"alahh.. Sungwoon pon sama jer.. Ingat jaehwan tak tahu ke.. Suka kuanlin tapi taknak mengaku jugak.. " balas jaehwan
"ehh ehh.. Kite cakap pasal dia dgn daniel.. Dia balas kita balik... " sungwoon dan jaehwan mulai beradu mulut..
"yaahh yahh.. Diam lah... Kat sini ada yg tengah sakit ni" suara daehwi separa jerit mmberhentikan prgaduhan kecil itu.
"kaki kanan aku jer yang sakit.. Kaki kiri aku okay lagi.. Boleh lagi kot nak sepak korang berdua" kata jihoon... Mereka semua terus gelak
Gelak tawa mereka berhenti apabila woojin dan kuanlin masuk ke dalam bilik tersebut..
Jaehwan menyiku sungwoon dan berbisik "uuuu~ crush sape tu?~~" sungwoon terus ketuk kepala jaehwan..
"jihoon, okay ke?" tanya kuanlin.. Jihoon hanya tersenyum sbgai tanda dia okay..
Woojin pergi ke laci di dalam bilik itu dan mengambil beberapa panadol lalu dihulurkan ke kuanlin.. Kuanlin mengucapkan terima kasih dan keluar.. Sungwoon yg terasa bingung.. Terus mengejar kuanlin di luar bilik sakit..
"KUANNLIN!! KUANLIN!! TUNGGU JAP" jerit sungwoon.. Kuanlin terus mematikan langkah nya dan menunggu sungwoon mendekatinya..
"kuuann--kuan--lin ttak-- sehat--- ke?" tanya sungwoon..
"iya.. Kenapa?" tanya kuanlin seraya menggosok kepala sungwoon..
"demam eh?" tnya sungwoon sambil memegang dahi kuanlin.. Dan kuanlin mengangguk lucu
YOU ARE READING
student's of ymc (wanna one)
FanficANDA PEMINAT WANNA ONE? ADAKAH SENARAI SHIP DIBAWAH MERUPAKAN SHIP FAV KORANG? -2PARK/BUNSONDAN -DEEPHWI -ONGNIEL -HWANGKING -JIWOON/2SUNG ANDA PERLU BACA INI UNTUK MELIHAT SEGALA MOMENT BAHAGIA MEREKA BERSAMA SAMA.. . . #p.s: jgn lupa komen ye kat...