Yeolmachi high school's pov
'uhh~ pelajar baru' bisik woojin.. Tempat duduk woojin dibelakang bae jinyoung ditepi tingkap.. Dia seakan tidak bersemangat untuk menerima pelajar baru.. Yoon jisung, lai kaunlin, bae jinyoung, hwang minhyun dan ong seongwoo amat menantikan kedatangan orang baru ini.. Kecuali park woojin..
'cuba jelah tegur'
'janganlah sombong sangat'
'ingat kelas depan.. Bermakna kau boleh sombong lah eh?'
'ingat pandai sangat ke?'Ayat ini sering diterima park woojin.. Sememangya dia seorang yang hyperaktif apabila bersama rakan rakanya.. Tetapi.. Untuk membiasakan diri dengan orang baru.. Memang susah untuknya.. Mungkin memerlukan 1 hingga 2 bulan untuk rapat?
Sesi pengenalan pelajar baru......
Park woojin tidak berminat untuk turut serta.. Dia hanya pandang ke arah luar tingkap dan menantikan semuanya tamat dengan cepat..
'kedudukan kelas dirombakkan (diubah)' ayat yang dilontarkan cikgu kim memang membuatkan dirinya seperti.. Tidak ingin lagi bersekolah disitu.. Hal ini sangat menganggu emosi dia.. Namun.. Apakan daya.. Dia terpaksa akur akan arahan cikgu kim dan pengetua kim..
Ketika di luar kelas sambil menunggu perbincangan tamat
"woojin, jangan risau.. Nanti okay lah tu.. Cuba jer berbual" kata2 semangat dilontarkan dari minhyun hyung.. Woojin hanya tersenyum manis tanda menerima..
Cikgu kim dan pengetua kim's pov
"saya setuju dengan susunan cikgu kim ini.. Saya rasa ia akan membantu cara berkomunikasi park woojin dengan orang baru" jelas pengetua kim
"saya pun rasa macam tu.. Lagipon pengetua park dari gwangju high school kata budak ni memang peramah.. Dan die lebih kurang jer perangai macam park woojin ni..hyperaktif.. " kata cikgu kim dengan jelas..
"baiklah.. Saya ikut mana yang terbaik.. Cikgu lebih tahu tentang anak murid kesayangan cikgu..saya akan panggil mereka masuk ya" pinta pengetua kim..
"pelajar, sila masuk" pinta pengetua kim..
"jadi.. Sekarang cikgu akan susun semua murid ya" arahan cikgu kim diberi dengan jelas...
"kita mula dari kiri yoon jisung, kemudian ha sungwoon di sebelahnya.. "
Yoon jisung dan ha sungwoon segera ke tempat duduk nya..
"baiklah.. Setelah ha sungwoon.. Park woojin, dan dikuti park jihoon.."
Park jihoon terus ke tempat duduk ya dan dikuti park woojin.. Park woojin hanya menundukkan kepalanya sahaja.. Tanda malu terserlah pada wajah dan tingkah laku park woojin..
"belakang park jihoon, ong seongwoo dan disebelahnya kim jaehwan.. Kemudian hwang minhyun dan kang daniel"
Mereka berempat segera ketempat duduk mereka..
YOU ARE READING
student's of ymc (wanna one)
FanficANDA PEMINAT WANNA ONE? ADAKAH SENARAI SHIP DIBAWAH MERUPAKAN SHIP FAV KORANG? -2PARK/BUNSONDAN -DEEPHWI -ONGNIEL -HWANGKING -JIWOON/2SUNG ANDA PERLU BACA INI UNTUK MELIHAT SEGALA MOMENT BAHAGIA MEREKA BERSAMA SAMA.. . . #p.s: jgn lupa komen ye kat...