Bir sonbahar günü camdan dışarı baktığımda hava kararmış ve bütün evlerin ışıkları kapalıydı . Sadece bardaktan boşalırcasına yağmur yağıyordu . Bu karanlık ve gökgürültüsünden başka ses olmayan gecede ben uyumuyor ve camdan dışarıyı izliyordum .
Ha bu arada ben kimmiyim :
Ben asya yılmaz soyismim gibi yılmayıp 20 yaşına gelen kızım . Onca zorluğa ramen yaşamaya devam eden ve yılmayan bir kız . Herkes içine kapanık , yanlız ve kimsesiz olduğunu düşündüğü bir kız fakat yanılıyorlar içime kapanık kimseyle konuşmayan biri olabilirim ama kimsesiz değilim . Kitaplarım var benim her zaman güvendiğim , vakit geçirdiğim iyi bir sırdaş .Ben böyle saatlerce düşünürken güneş yavaş yavaş göstermişti kendini . Kendimi biraz halsiz hissettiğimden banyoya gittim . Banyodan çıktığımda saat daha yediye geliyordu . Dolabımın karşısına geçip kalın ve beni sıcak tutucak bir kombin yapıp üstüme geçirdim .
Çantama: anahtarımı , telefonumu , kulaklığımı , şarj aletimi koydum ve evden çıktım.
Yaklaşık 15 dakika sonra kütüphanenin yanına geldim . İçeri girdiğimde hemen üs kata çıkıp kitapların arasında dolanmaya başladım . Yaklaşık bir bir buçuk saat sonra kitaplığın arka en alt kısmında bir kitap ilgimi çekti . Biraz eski bir kir kitaba benzesede elime aldım . Kitabın ismi : vimbale'ydi kitabı çevirip arkasına baktığımda şöyle yazıyordu :Bilinmeyen bir diyara açılan kapının sihirli anahtarı .
Genelde böyle şeyler okumam ama içeriğini merak ettiğimden kitabı açtım ve ilk sayfasında :
Gardas'a hoşgeldin küçük kaşif
Yazıyordu . Birden etrafımı beyaz bir ışık kapladı ve gerisi karanlık .》》》》》》》》》》》》》》》》
Lütfen okuyun
Bundan önce bir kitap daha yazmaya çalıştım ama bir kaç bölüm sonra olmadığını düşündüm ve yayından kaldırdım .
Bu arada arkadaşlar sizden ricam lütfen kitap hakkında düşüncelerinizi yazın . Bu arada bölümlerde bir yer garibine gittiyse ve okurken garip geliyorsa lütfen o yeri yazın ve nasıl daha güzel olduğunuzu kendi düşüncelerinizi yazarak bana bildirin .
Bu arada gelecek bölümleri yazıp yazmamam sizin düşüncelerinize bağlı.
Şimdiden teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Vimbela~ YASAK~ ( Kurgu Hikayesi )
Teen FictionAsya kitap okumayı seven bir kız Peki bir gün kitaplar içindeki sihirli dünyayı keşfeder ve bir kitap karakteri olursa ne olur . Hadi gelinde asyayla bilikte bu sihirli dünyayı sizde keşfedin . 》》》》》》》》》》》》》》》》 Gözlerimi açtığimda ormandaydım ve g...