Dzień jak co dzień rano zadzwonił do mnie Lee, abym wstawała. Tak więc wstałam i zaczęłam się powoli ogarniać. Bardzo się z tym zwlekałam. Kiedy przechodziłam przez kuchnię spojrzałam na zegarek. Bardzo się zdziwiłam, bo była 7.30 a jeszcze nie zrobiłam sobie jedzenia ani nie umyłam zębów i nie spakowałam plecaka. Po chwili podjechał po mnie Lee. Krzyknęłam do niego, aby pojechał już do szkoły a ja dojdę piechotą, bo miałam niedaleko. Kiedy byłam gotowa uświadomiłam sobie, że się spóźniłam o 5 minut na lekcje. Kiedy byłam przed szkołą zobaczyłam pewnego chłopaka, wiec podeszłam i zapytałam go, czemu nie jest na lekcjach. Powiedział, że właśnie wybiera się na wagary i zapytał czy chcę iść z nim. Zgodziłam się, bo czemu nie? Wydawał się naprawdę sympatyczny.
Po wagarach
Kiedy poszłam do domu ciągle o nim myślałam. Zastanawiałam się, czy to była tylko jednorazowa przygoda z nim... Mam nadzieję, że tak nie jest.
Bardzo fajnie mi się z nim rozmawiało. Chciałabym to powtórzyć. Po chwili myślenia napisałam do Lee o tym wszystkim co się dziś wydarzyło. Dowiedziałam się , że ma on na imię Noah.
Lee powiedział mi, że go zna od dawna i opowiedział mi o nim. Powiedział też, że on ma swoje złe strony i żebym się z nim nie zadawała, lecz nie wierzyłam w to. Wieczorem pomyślałam, że napiszę do niego. Myślałam nad tym co napisać. Kiedy już trochę popisaliśmy napisałam mu, że idę już spać, więc będę kończyć i wtedy napisał do mnie dobranoc i wysłał po raz 1 „❤️". Byłam bardzo zdziwiona i zastanawiałam się czy się przypadkiem nie zakochałam. Myślałam o nim aż w końcu poszłam spać.Kolejnego dnia
Kiedy ogarnęłam się i jechałam z Lee do szkoły, powiedział mi, że będzie mnie pilnował jak oka w głowie. Było to za razem urocze i troskliwe jak i żałosne. Czułam, że Lee jest zazdrosny o Noah! Kiedy spotkałam się z Noah złapaliśmy lepszy kontakt i zdecydowaliśmy, że zostaniemy przyjaciółmi. Było mi bardzo szkoda Lee, ponieważ był bardzo zazdrosny i smutny, bo bal się że go odrzucę. Lecz nie zamierzałam tego zrobić...
I jak wam się podoba?❣️
Pamiętajcie,że codziennie wrzucam części. Mam nadzieje, że zaczyna się ciekawie i ze zostaniecie na dłużej bo zapowiada się ciekawie!! Dozoba!!
💗💗💗
CZYTASZ
12 życzeń
Teen Fiction16 letnia Elle ma wiernego przyjaciela - Lee, który ją we wszystkim wspiera. Nagle pojawia się kolejny chłopak - Noah. Czy coś się stanie? Co się wydarzy?