002

102 4 1
                                    

Ik werd een steegje in geduwd en keek in twee prachtige bruine ogen waarvan ik nooit had gedacht dat zo een prachtige ogen zouden bestaan.
Ik was bang heel bang maar of ik het hem ging laten merken en hem sterk zou laten voelen? Now way! Laat nooit je zwakken kanten zien of ze hebben je te pakken.
"en jij bent? " zeg ik arrogant met een tikkeltje woede
"hmmmm pittig daar hou ik wel van" zegt hij zonder enige emotie te laten zien. Dat maakten mij eerlijk gezegd nog banger maar mijn uiterlijk zag er uit alsof het me niet deed.
"wat wil je?" vroeg ik deze keer iets banger maar toch hield ik me sterk.
Hij kwam met zijn mooie vollen lippen richting mijn oor en zei zonder enige emotie los te laten "pas op met wat die broer van jou doet..." ik keek hem niet begrijpend aan het leek even alsof ik niet meer bang van hem was het voelde anders zijn stem in men oor gaf me kippenvel...
Diep In gedachten over mijn broer was ik vergeten dat hij er nog stond met zijn twee armen langst mijn lichaam zodat ik geen kant meer op kan en zijn lichaam zo dicht bij mij liet mij sneller ademen. Hij keek mij lang aan en ik stond daar maar te denken alsof het me even niets interesseerde.
"w....Wat doet mijn broer dan?" vroeg ik zo normaal mogelijk maar de rilling was in mijn stem te horen. Shit mijn stem heeft me verraden...
"hmmmm daar zul je snel genoeg achter komen schoonheid" hij steelde over mijn wang en met zie woorden verdween hij in 1 klap...

Ik ik wist niet wat ik nu moest denken en bleef daar maar in shock staan tot mijn beltoon mij uit mijn gedachten haalden zonder te kijken nam ik zo normaal mogelijk op

Imane=I     mama= m

I:hallo?
M: Salam bent waar ben je?
I: euh.... ja de bus heeft vertraging
M:  ah ik werd al ongerust mhm moet ik zain sturen zodat hij je komt ophalen?

Dit was geen slecht idee dus stemde ik toe
M: is goed benti hij komt er zo aan.

Ik hang opgelucht op oeff die heeft niets gemerkt hoop ik.
Opeens besefte ik dat ik mij nog in het steegje bevind waar die enge man mij in duwde ik liep zo snel als ik kan naar de halte van mijn bus en wachten op zain mijn broer....

***
Thuis aangekomen liep ik direct naar boven en nam een heerlijk lange douche ik dacht aan die enge man waarvan ik nog steeds niet weet wat hij van mij wou? En wat mijn broer hier mee te maken heeft? Ik voel me op 1 of andere manier niet veilig. Waarom? Is en blijft een groot vraagteken....
Na een heerlijke douche voel ik me weer helemaal proper na dat hij mij heeft aan geraakt

-
Ik loop mijn kamer binnen en denk na zou ik het mijn broer vragen? Ik laat het even zo waarschijnlijk gewoon iemand die mij bang wilt maken....

(ooh imane je zou het willen dat het gewoon om je bang te maken was.....)

Waarom ik? Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu