Pov imane
Ik loop de ah na een zware dag weer uit. Ik heb een zwarte trui met een jeans broek aan en mijn haar heb ik vandaag gestijld👇
Zoals gewoonlijk staat er weer een groep je leven lozen jongens voor de ah te geilen op de meisjes die voorbij komen. Tfoe geen leven.
Ik loop voor bij en negeer zoals gewoonlijk al dat geflirt
"wejow Check die kont" "wejo kom kom hier schatje" "Zina gooi je nummer dan" bla bla bla je kent dat wel. Ik loop door tot ik een klap op mijn kont voel dat was de druppel je mag me uit maken me versieren alles maar van mijn lichaam blijf je AF. ik stop en draai me om naar degene die dat heeft gedaan ik zie twee groene kijkers die mij aan kijken en ik kijk hem aan voor even negeer ik het En loop op hem af en verkoop hem een klap niet zo maar een klap een klap waar van je hard "patssss" voelt. Iedereen keek me vol ongeloof aan of het me intreedt? Nope ik wil me met een voldaan gevoel omdraaien maar word ruw aan mijn arm getrokken. Een pijnlijke kreun verlaat mijn mond.
Hij staat met zijn gezicht 3cm van de mijne wat mij kippenvel bezorg.
"weet jij wel met wie jij te maken hebt om mij een klap te verkopen?"
Ik keek hem aan en zei niets "tong verloren" zei hij nu met een tikkeltje woede in zijn stem te horen
Weer moest ik me groot houden en men zwakken punten niet laten zien.. Ik durfde niet te praten simpel weg omdat ik bang was dat mijn stem mij weer zou verraden...
"ik...." ik mag niet bang of dom overkomen dus zetten ik mijn verstand op nul en deed wat ik eerder had moeten doen hem op zijn plaats zetten!
"volgens mij was jij degene die met jou smerig handen mij aanraakte , dus kom niet hoog doen als ik jou uit verdedeging sla, dus gelieven mij nu los te laten zodat ik weg kan want ik heb geen tijd voor levenloze mensen die zicht te hoog voelen dan dat ze zijn! "zij ik woedend en liep wegIk kom thuis aan en denk terug aan gisteren en vandaag twee jongens die er niet slecht uit zagen met allebij een emotieloze blik die je zo zelden ziet...
Ik zeg je eerlijk zij zagen er niet slecht uit allebij. Maar wat willen ze nu van mij....-
Ik lig in bed te scrollen op mijn insta tot ik opeens een berichtje krijg van onbekend...Onbekend: je zal je leven imane El amrani reken daar maar op schatje niemand zet mij zomaar voorschut tot snel schatje.....
Ik lees het berichtje zeker 10keer opnieuw en denk na over hoe dom ik heb kunnen zijn.
Wat vinden jullie tot nu toe van het boek? Laat me iets weten!! Xxx
JE LEEST
Waarom ik?
RandomWat zou jij doen in mijn plaats? Mijn broer zit in de onderwereld zonder dat ik dat weer? Zijn vijanden willen mij iets aandoen door hem..... Je broer heeft je mee in zijn verschrikkelijk leven gebracht zonder dat wij het allebei wisten... Ken dat...