rozdział 1 ─ teoria transmutacji

2K 45 15
                                    

1. Co to jest transmutacja?

Transmutacja, jest to zamiana jednego przedmiotu w drugi oraz nauka zajmująca się przemianami oraz zamianami przedmiotów żywych lub martwych.

Transmutant (subprodukt)- rzecz, którą chcemy przetransmitować

Wynik (produkt) transmutacji- rzecz, która powstała w procesie transmutacji (przetransmutowany transmutant)

2. Podstawowy wzór na transmutację;

Transmutant + Transmutacja = Wynik transmutacji

Oznacza to ogólnie rzecz biorąc, że transmutant to jest to, co mamy. Jeśli do transmutanta dodamy transmutację, uzyskamy wynik transmutacji czyli to co chcemy uzyskać przez transmutację.

Istnieją 2 podstawowe prawa transmutacji: I i II Prawo Cristoffa:

I prawo: Transmutacja jest tym bardziej złożona, im bardziej złożony jest subprodukt i produkt transmutacji ─ (chodzi głównie o to, że łatwiej jest transmutować proste rzeczy, np. kartki papieru, wodę, piasek, a trudniej np. człowiek, szkielet, samochód, gdyż są to rzeczy bardziej złożone)

II prawo: Wszystko na świecie jest czymś - a zatem można to transmutować. Jedyną rzeczą jaką nie możemy transmutować jest próżnia kosmiczna ─ ( z prawa możemy wywnioskować, że WSZYSTKO co nas otacza można przetransmutować. Sądzisz, że powietrza nie da się przetransmutować? Jesteś w błędzie. Powietrze składa się z 78% azotu, 21% tlenu i około 1% argonu i innych gazów szlachetnych, czy to jest zatem nic? )

3. Co to jest transfiguracja?

Transfiguracja, jest to zamiana jednej z cech przedmiotu (kolor, zapach, kształt itp.) w inną . Przy użyciu większej siły magicznej przez potężnego czarodzieja możliwa jest nawet zamiana 2 cech.

Przykładem jest żółta piłka zamieniona w czerwoną piłkę. Jako przykład transfiguracji 2 cech możemy podać żółty, podłużny banan zamieniony w czerwony, kwadratowy banan.

3. Animizacja, Animag, Dysanimizacja;

Animizacja, jest to zamiana człowieka w zwierzę. Proces złożony. Sklasyfikujemy go jako odłam żywy, transmutacja naturalna organiczna.

Animag, jest to osoba posiadająca legalną licencję na animizację; człowiek zamieniony w zwierzę.

Dysanimizacja, jest to przeciwieństwo animizacji. Jest to zamiana animaga w człowieka. Dysanimizację można podzielić na 2 rodzaje:

> Dysanimizacja homomorficzna ─ jest to dobrowolna i samodzielna zamiana z powrotem w człowieka

> Dysanimizacja przez tortury ─ jest to bolesna i nieprzyjemna zamiana, niedobrowolna i niesamodzielna. Można to uczynić zaklęciem Torverto Transmutative.

4. Składniki transmutacji;

Omówmy to zagadnienie na podstawie dowolnej transmutacji. Wybierzmy np. zamianę 7 KRZESEŁ w 14 STOŁÓW. 7 KRZESEŁ w 14 STOŁÓW ─ nie odwrotnie!

Składniki transmutacji nazywają się Transmutant i Wynik Transmutacji. W wypadku podanej wcześniej transmutacji 7 krzeseł to TRANSMUTANT, a 14 stołów to WYNIK TRANSMUTACJI. Wniosek jest następujący:

Transmutant; rzecz, osoba, która ma przetransmutowana

Wynik transmutacji; przetransmutowany transmutant

WPROWADZENIE DO TRANSMUTACJI DLA POCZĄTKUJĄCYCHOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz