Asta e in loc de ”#65”. Am primit provocarea de a scrie 20 de lucruri despre mine de la @-JeeHee- (Multumesc pentru provocare!) asa ca, Voila!
1) Prima mea iubire a fost un Pokemon.
2) Cand mama imi da mai multe lucruri de facut, eu il fac doar pe primul, iar de restul uit complet.
3) Bunica (si toata familia) spune ca (bunica) a fot la noi acasa de Paste, dar eu sunt sigura ca nu a fost.
4) Uneori, cand eram mai mica (3-4 ani), megeam in somn. Odata m-am luptat cu un tigru in somn.
5) Sunt foarte buna la desen.
6) In toate cosmarurile mele, eu salvez pe toata lumea.
7) Nu rezist nici o zi fara ciocolata.
8) Nu am avut niciun fel de operatie in toata viata mea, ultima data cand am fost la medic a fost cam prin clasa a 3-a, iar medicamente, cand am fost bolnava, nu am mai luat de vreo doi ani. Am o imunitate de otel.
9) Cand sunt acasa si vorbesc la telefon, ma invart prin tot apatamentul.
10) Culori preferate: albastru, turquoise, mov, piersiciu si nici nu mai stiu... Mai nou imi place si culoarea rosie, desi inainte o uram (din vina fratelui meu).
11) Urasc fizica.
12) Sunt o fire foarte vesela. Imi place sa ii fac pe cei din jurul meu sa rada si sa se simta bine.
13) Mie si celei mai bune prietene ne plac mereu aceeasi baieti. E groaznic, mai ales pentru mine.
14) Inca ma uit la desene animate.
15) Cand am fost mica (pana la vreo 3-4 ani) am avut parul blond si carliontat (acum e saten cu suvite naturale in toate culorile) si ochii albastrii (acum sunt ... gri-verzi-albastrii).
16) Imi place sa cant si sa ascult K-Pop (ascult si alte genuri, dar numai melodii de calitate).
17) Timp de vreo 7 ani am incercat sa tin un jurnal si nu am reusit niciodata.
18) Folosesc sarcasmul.
19) Porecla mea e Bugs Bunny pentru ca imi plac morcovii la nebunie.
20) Ma ofensez foarte repede. Ma ofensez chiar si pentru alte persoane. Chiar daca nu spun nimic si pare ca nu ma deranjeaza in mintea mea e total opusul.
Cam asta a fost.
Acum trebuie sa dau provocarea mai departe. Hmm...
- Emily3OA
- JungHyeommie (nominalizare anulata - cineva mi-a luat-o inainte)
- LuhanEXO-R (cineva iar mi-a luat-o inainte :)) )
Sper ca macar una dintre voi sa accepte provocarea.