Stiti reclama?:
"-Ce ti-ai lua cu tine pe o insula?
-Cred ca daca as avea un bax de, Izvorul Minunilor m-as simti ca acasa. "
Te-ai simti ca acasa? Da' ce? Iti curge Izvorul Minunilor pe pereti? Si eu cand deschid robinetul numai Izvorul Minunilor imi curge.
Sau ce ziceti de reclama de la Emeka? Mie mi se pare penibila.
"Tati, ce mi-ai adus? *cu entuziasm*"
Si aici ar fi trebuit sa vina tata si sa spuna: "Hartie ijienica (greseala intentionata), iti trebe'?". De ce mi se pare penibila? Pai ignorand faptul ca ursul ala iese din desen si prinde viata ca prin farmec, mi se pare extra-mega-giga-ultra-etc. stupid entuziasmul fetei. Un copil de 6-7 ani e asa de fericit daca tat-su cumpara hartie igienica? Sa fim seriosi. Cred ca si de Craciun, hartie igienica o sa-i ceara lu' Mosu'. Si sunt sigura ca hartia aia e toata a ei. Doar ei i-a adus-o, nu? Si ce sa mai spun de cat de frumos miroase... Eu de fiecare data cand cumpar hartie igienica, primul lucru pe care il fac cand ajung acasa e sa o miros *sarcasm*.
Va rog sa ma iertati. Trebuia sa-mi spun si eu parerea. Stiu ca nu e cartea potrivita pentru ce am scris mai sus, dar... Nu am nimic de spus in apararea mea. Despre reclame mai am multe de spus, dar mai tin si pentru mine. Probabil ca v-am plictisit deja.