Gece geç saatlerde uyuduğum için sabah uyanamadım.Ben uyumayı pek sevmem.Bu yüzden gece uyanık kalır başıma belaları mıknatıs gibi çekerim...Kapı aniden açılınca içeri annem girdi.Ben odaya annemin dalışı ile neye uğradığımı şaşırdım.Bizim evde hiç saygı kalmamış. İnsan bi kapı çalar, prensesim der, hadi uyan der.Ama bizim ailede öyle bir şey yok nedense.cık cık cık.Ben bu düşünceler içerisindeyken annem terliğini çıkartıp totişime vurdu. Ben totişimi sıvazlarken,
"Niden kıymeylime vurdun yaa!Acıdı."
Ona en masum bakışımı attım.Ama maalesef işe yaramamıştı.Bu sırada gözüm duvardaki kuru kafa saatime takıldı.Hayır, olamaz!!Geç kaldım la ben.Hemen annemin konuşmasına bile izin vermeden banyoya gittim.İlk önce elimi yüzümü yıkadım.Dişlerimi fırçaladım ve lavabo ihtiyacımı giderdim.Aynaya baktığımda berbat görünüyordum.Göz altlarım şişmiş, saçım zaten sormayın elektrik çarpmışa dönmüş..
Hemen banyodan çıktım.O sırada annemin odada olmadığını fark ettim.Hemen dolabımı açtım ve dün ütülediğim okul formasını giydim.Saçlarımı hızlı hızlı taradım ve işte hazırdım.Yo yo yo! Hazır değilim.Gerçekten kötü kokuyorum.Okuldaki zavallı insanlara bu koku işgencesine maruz bırakmak istemediğimden dayımın doğum günümde bana aldığı parfümü sıktım.Hazır parfüm sıkmışken hafif parlatıcı sürdüm dudağıma ve tamamım artık.Çantamı, telefonumu, kulaklığımı, şarj aletimi aldığım gibi odadan çıktım.Hemen mutfağa gittim.Herkes kahvaltısını yapıyordu. İnsan bir beni beklerdi yani.cık cık cok ayıp.zaten bekleseler boşa beklerlerdi.Çünküm ben kahvaltı yapmadan gidicem geç kaldım zaten.
"Günaydınlar.Görüşmek üzere"
Babamın tostunu elinden aldığım gibi evden koşarak çıktım.Eminim akşam kızacak bana.Amaaan bana ne.Takan mı var ki.Koşar adımlarla okulun yolunu tuttum. Bu sırada babamdan arakladığım tostunu yemeye başladım.Saate baktığımda baya geç kalmıştım. Bu yüzden adımlarımı yavaşlatmaya karar verdim.O sırada bir ayı bana öküz gibi çarptı ve elimdeki tostum yere düşüttü.Ha!O.Benim.Tostumu.Daha doğrusu babamın tostunu.Yere düşürttü.Ben bunu öldürürüm.Hemen tostu aldım ve kenara koydum.Yerdekini alıp yemememi beklemiyordunuz herhalde.Ona dönerek bağırmaya başladım.
"Önüne baksana be dangoz.Senin yüzünden tastumu düşürdüm.Yürümeyi sana öğretmediler mi?Cevap versene be."
Tam ağzını açıp bir şey söyleyecekken;
"Sus cevap verme.Seni pislik.Neden hep beni böyleleri bulur ki.Ben sana çarpsaydım ne düşünürdün.Empati duygusu fakir insan evladı cevap versene.Yada verme sinir oldum sana."
Ağzıma geleni saymıştım çocuğa.Çocuk dediğime bakmayın benim yaşlarımda falan herhalde.Önüme dönüp hızlı adımlarla ilerlemeye başladım.Kısa bir süre sonra okula gelmiştim.Ben bu okula geleli yaklaşık olarak 2 hafta falan olmuştu.Yani bu okulda yeniyim.Taşındığımız ve okulda sorunlar yarattığım için bu okuldayım.Normalde İstanbul'da oturuyorduk.Sonra Ankara'ya taşındık. Yani buraya...Okula geldiğimde bahçe bomboştu.Hemen bir banka oturdum.Kulaklığımı ve telefonumu çıkardım. Çantamı da hemen yanıma koydum.Kulaklığımı telefonuma taktım ve en sevdiğim müziği Bilal Sonses sana bir şey olmasın adlı şarkısını dinlemeye başladım.O sırada uyuya kalmışım.
Biri beni dürtüklemeye başladı.Rahatsız olup elimin terseyle elini itikledim.Bu sefer sert bir şekilde dürtmeye başladığında gözlerimi ani bir şekilde açtım.
"Ne lan ne ne! Bana rahat bir uyku yok mu la.Bi bırakın beni de yatayım ya. Off uykunun da içine ettiniz.İnsanlardan, dünyadan nefret ediyorum.Uykumu bölen herkesten nefret ediyorum. HIH!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKİNİM BEN!!
AdventureBana sakın sakin ol demeyin. Çünkü ben sakinim....Ya da vaz geçtim değilim..