🍁3🍁

3.3K 166 23
                                    


ဒီလို.. လကုန္​ရက္​​ေတ​ြဆိုသိပ္​စိတ္​ညစ္​ရသည္​.... ။
ဘာလို႔ဆို... လူသားအခ်င္​းခ်င္​းဂုတ္​​ေသြးစုတ္​​ေနတ​ဲ့..
​ေငြတိုး​ေခ်းစားတဲ့.... လူ​ေတ​ြဆ​ီကို... တစ္​လလံုး..
ႀကိဳးစားပမ္​းစား႐ွာထားရတဲ့..... ​ေငြ​ေလး​ေတြကို..
သြား​ေပးရသည့္..အတြက္​... ။ ဒီ​ေန႔လည္​း.... အရင္​​လကုန္​ရက္​မ်ားကလို
မသြားခ်င္​တဲ့​ေနရာကို....သြား​ေနရျပန္​သည္​...။ ထိုသို႔
သြားတိုင္​း... ထိုလူမ်ားရဲ႕ရိသဲ့သဲ့... ​ေျပာတာမ်ားကိုလည္​း
ခံရသည္​... ။

Baek : ဒီမွာ... ဒီလအတ​ြက္​... အတိုးပါ....

ဆိုကာ... သူ​ေ႐ွ႕မွာ.. စတိုင္​က်က်ထိုင္​​ေနတဲ့....
လူုဆိုး​ေခါင္​း​ေဆာင္​ဆီကို... ​​​ေပးရမဲ့​ေငြတခ်ိဳ႕​ေပးလိုက္​သည္​..။

" ဘယ္​ဆိုးလို႔လဲ... မင္​းက အခ်ိန္​မွန္​အတိုး​ေပးႏိုင္​သားပဲ "

Baek : ​ေပးစရာရိွတာ... ​ေပးၿပီးၿပီဆို​ေတာ့....က်မျပန္​​ေတာ့မယ္​..

" ​ေနပါဦး ဘယ္​လိုျဖစ္​​ေနတာလဲ? ငါမင္​းကို
အၾကံတစ္​ခု​ေပးမလို႔.. "
ဆိုၿပီး...baek ရဲ႕​ေသး​ေသးသြယ္​သြယ္​.... ခနၶာကိုယ္​​ေလးကို.... အ​ေပၚ​ေအာက္​ ၾကည္​့​ေန​တာ​ေၾကာင္​့....

Baek : ဘာအၾကံမွ​ေပးရာမလိုသလို... ႐ွင္​့အၾကံကိုလည္​း
က်မလက္​ခံမွာမဟုတ္​​ဘူး.... အဲ့​ေတာ့... က်မကို..
ျပန္​ခြင္​့ျပဳပါဦး.....

Baek လွည္​့ထြက္​လိုက္​​ေတာ့...
​ေ႐ွ႕မွာ..လာရပ္​​တဲ့ခပ္​ထြားထြား...လူႏွစ္​​ေယာက္​​ေၾကာင္​့
ထြက္​လို႔မရ.... ။

" မင္​းက က​ေလးတစ္​​ေယာက္​​ေမြးထားတယ္​လို႔.....
မထင္​ရက္​​ေလာက္​​ေအာင္​... ခုခ်ိန္​ထိ... လွ​ေနတုန္​းပဲ..
ဒါ​ေၾကာင္​့.. ငါတို႔ဖြင္​့ထားတဲ့ club မွာလာလုပ္​ရင္​...
မင္​းရဲ႕အ​ေႂကြး​ေတြကခဏ​ေလးနဲ႔...​ေက်သြားမွာ​ေနာ္​..

Baek : က်မက.. ဆင္​းရဲ​ေပမယ္​့.. ဘယ္​​ေတာ့မွ..club
လို​ေနရာမွာမလုပ္​ဘူး... အ​ေႂကြး​ေတ​ြ​မ​ေက်ရင္​ ​ေနပါ​ေစ..

" hk မင္​းက ခုခ်ိန္​ထိ ကို မာနထား​ေနတုန္​းပဲကိုကြ..ဟင္​ "

Baek : ဒီမွာ.. က်မ ႐ွင္​့တို႔ရဲ႕​ေငြကို.ျပန္​မဆပ္​ႏိုင္​​ေသး​ေပမဲ့.... အတိုးကိုမွန္​မွန္​​ေပး​ေနတာပဲ... ဒီ​ေလာက္​ဆို​ေတာ္​ၿပီ​ေပါ့... အဲ့ဒါဆို..က်မသြား​ေတာ့မယ္​... အလုပ္​​ေတြရိွ​ေသးလို႔...

Moonlight Dawn By Cloud Where stories live. Discover now