🍁5🍁

4.6K 188 23
                                    

(Warning🔔🔔​ေအာက္​နား​ေလးမွာ mature on ထားပါတယ္​... story description မ​ွာလည္​း
​warning ​ေပးထားပါတယ္​....
​​မႀကိဳက္​သူမ်ားမဖတ္​ပါနဲ႔...​.​ ဖတ္​ၿပီးရင္​လည္​း Don't brush me ပါ​ေနာ္​ )

Baek ပန္​းကန္​​ေတြ​အာလံုး​ေဆးၿပီးတဲ့အခ်ိန္​.. နာရီၾကည္​့​ေတာ့..... 11နာရီထိုး​ေနၿပီ...။ ပန္​းကန္​​ေတြလည္​း...
ထပ္​​ေရာက္​မလာ​ေတာ့..... ဧည္​့သည္​​ေတြလည္​းျပန္​​ေလာက္​ၿပီမို႔... အိမ္​ျပန္​ဖို႔ဆံုးျဖတ္​လိုက္​သည္​....။

Baek : သား သား ခဏထဦး....

အြန္​း အင္​း omma

Baek : အင္​း omma လာထ omma ​ေက်ာ​ေပၚတက္​...

Baek အိပ္​ငိုက္​​ေနတဲ့ shin ​ေလးကို ​ေက်ာပိုးလိုက္​ၿပီး
ပန္​းကန္​​​ေဆးရာ​ေနရာအိမ္​​ေနာက္​​ေဖးမွ... အိမ္​​ေ႐ွ႕သို႔ထြက္​လာခဲ့သည္​...။

အိမ္​​ေ႐ွ႕ကို​ေရာက္​​ေတာ့...အနက္​​ေရာင္​ဂါ၀န​္ ​ေတာက္​ေ​​တာက္​​ကို၀တ္​ဆင္​ထားတဲ့.. . အမ်ိဳးသမီးတစ္​ဦးနဲ႔.
စကား​ေျပာ​ေန​တဲ့... Nana နဲ႔ yeol ။
Baek ခုခ်ိန္မွာ... အရမ္​း​ေအး​ေနၿပီး... အိမ္​ကိုျပန္​စိတ္​​ေတြသာႀကီးစိုး​ေနသည္​မို႔... Nana တို႔ကိုမႏႈတ္​ဆက္​​ေတာ့ဘဲ.... ကိုယ္​့ဘာသာအိမ္​ျပန္​ရန္​...သြား​ေနစဥ္​...

" baekkie သြား​ေတာ့မလို႔လား? "

Baek လွည္​့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့...unnie နဲ႔အတူျပံဳးရႊင္​စြာနဲ႔. ခုနကအမ်ိဳးသမီးစကား​ေျပာ​ေနတဲ့... park chan yeol...။ ပါတီလုပ္​​ေနတာက.. အိမ္​ႀကီးနဲ႔​ေ႐ွ႕မွာ​ေပမဲ့...
အျပင္​ထြက္​ရန္​ ​ေလ်ွာက္​လမ္​းနဲ႔..ပါတီလုပ္​ေနတဲ့​ေ​နရာက အ​ေတာ္​လွမ္​းသည္​...။ ျခံက က်ယ္​သည္​မို႔....။ သူ​က baek တို့အနားကို​ေ​​လ်ွာက္​ေတာ့.... .
သူ႔လက္​​ေမာင္​းကိုခ်ိတ္​ထားတဲ့.. Unnieက ပါ
Baek တို႔နားကို​ေရာက္​လာသည္​...။
baek တို႔ကို ဘယ္​လိုမ်ားျမင္​သြားပါ့လိမ္​့..။

Baek : Nae party လည္​း ၿပီးၿပီဆို​ေတာ့....
Baek တို႔လည္​းျပန္​​ေတာ့မလို႔ပါ..သားကလည္​းအိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနၿပီ...

Nana : baek ​ေလးက ဘယ္​သြား​ေနတာလဲ? Unnie အိမ္​ထဲျပန္​လာ​ေတာ့... baek ​ေလးတို႔ကိုမ​ေတြ႔​ေတာ့ဘူး..
Arjuma ​ေမး​ေတာ့လည္​း... မသိဘူးလို႔​ေျပာ​ေတာ့..
အဲ့ဒါနဲ႔ ျပန္​သြားၿပီထင္​တာ...

Moonlight Dawn By Cloud Where stories live. Discover now