1.Rész

199 12 2
                                    

Yoongi pov.

Amint véget ért a koncert egy hoszzas be tanult mondoka után le siettem a színpadról...utálom,hogy állandóan azt kell csinálnóm amit a menedzser meg amit SeoJin parancsol. A faszom tele van velük már..

-Jó voltál Yoongs!.-A semmiből tünt fell mellettem RM majd karolta át a vállam.

-Tudom.-Vontam meg a vállam majd el kapva egy vízes palackot az asztalról kezdtem annak tartalmát fell fedezni.
Amúgy ami RM-et illeti a legjobb haverom és szintén a rapperség minden csínját/bínját tőle tanultam hisz annak idején ö volt a mentorom. Természetesen azt is megemilteném,hogy RM egy nagyon híres rapper és munkáját azóta sem hagyta abba rá lehet azt mondani,hogy valódi "csoda".

-Min gondolkodsz ennyire?.-Kérdezte közben tekintetem keresve.

-Ja...semmin.-Legyintettem egyett majd el indultam keresni egy stylistot úgyanis nekem közelt sem ért még véget a nap.
Hirtelen a telefonom csörgésére lettem figyelmes majd ki haláztam a zsebemből a telefonom...természetesen az én drága menedzserem aki az én szívemnek a csücske méltóztatott keresni.
Meg forgadtam a szemeim majd ki kapcsoltam a telefonom...biztosan a fan találkozó miatt nem hagynak még ebben a kis szünetnek nevezhető időben sem békén. Félreértés ne essék imádom a rajongóim de szeretném,ha ismernék a valódi Yoon Git....ez csak álca amit jó lenne már leleplezni.

Jungkook pov.

Idegesen állok az egyik lábamról a másikra közben ajkaimat harapdálom amiből ki ki buggyan a vér.

-Hey Kuksi..nyugodj meg.-Fogta meg két kezével az arcomat Jimin.

-De egyszerűen nem tudok.-Mondtam toporzékolva míg legjobb barátom jót nevetett rajtam.

-Ne nevess már Hyung!.-Mondtam be vágva a durcit míg ö csak jóbban nevetet..
Imádom Jimint főleg mert mindig mellettem van amikor nehéz helyzetben vagyok mindig ö segít és véd meg.
Egyesek úgy vélik,hogy köztünk már apa/fia kapcsolat van amin mindig jót nevetek úgyanis néha tényleg eléggé úgy viselkedünk.

-Minden rendben lesz oké?.-Rángatott ki a gondolataimból Jimin amire csak megráztam a fejem.

-Jól vagy?.-Kérdezte ismét el mosolyodva.

-Igen csak nagyon félek és izgulok.-Mondtam közben le biggyesztve ajkaimat. Hogy mire is ez a nagy fell hajtás?. Én Jeon Jung Kook aki azt hiszi,hogy bármi féle tehetsége van az énekléshez, jelentkezett a BigHit-hez gyakornoknak...hülye vagyok de nem?.

-Jimin ki kell szaladnom a mosdóba.-Mondtam közben már el is indultam kutatni a wc után...hogyan találóm meg?.
Hirtelen valaminek...vagyis inkább valakinek neki csapódtam aminek következtében el ejtettem az eddig szorosan tartott telefonomat.
Rögtön fell kaptam az el ejtett tárgyat majd iriszeimt fell vezettem az engem vizslatott személyre.
Szőke haja rakoncátlanul hullott homlokára míg ében fekete iriszeivel engem vizslatott hófehér böre akkár a tej..csak nyeltem egyett majd egyből észhez tértem majd sűrű meghajlássba kezdtem.

-Elnézést!.-Mondtam közben ki egyenesedtem.
Szépen ívelt szemöldökét fell vonta majd egy furcsa grimaszba torzult az arca.

-Esetleg nem tudja...nem tudja,hogy holl találom a mosdót?. Meg hallgatásom lesz és viszza kell.....

-Keresd meg magad.-Vágott közbe majd vállat vonva került ki olyan természetesen mintha ott semm lennék...micsoda egy arrogáns fasz!.
Csak bámultam a fiú után aki időközben el tűnt.
A meghallgatás......hirtelen lépett ki az ajtó mögül valaki amiről nem is tudtam,hogy ott van....wáo..

-Elnézést...nem tudja,holl találóm a mosdót?.-Kérdeztem a fiútól aki időközben ki lépett az ajtó mögül majd el vezetett a keresett helyhez. Meghajoltam majd meg köszöntem illedelmesen. Miután el rendeztem minden gondomat/bajomat viszza siettem majd megis pillantottam Jimint az egyik széken ülve telefonozni.

-Mi tartott ilyen sokáig?.-Kérdezte én meg időközben helyett foglaltam mellette.

-Semmiség csak nem találtam a mosdót..plusz még egy idióta fell is tartott.-Panaszkodtam el legjobb barátomnak aki sűrűn bólogatót.
Hirtelen nyílt az ajtó majd ki lépett rajta egy nő.

-1008. Te következel!.-Kialtotta el magát a nő amire körül néztem,hogy kiaz a szerencsés...nem is inkább szerencsétlen aki most következik.

-Kook az te vagy!.-Kiáltotta el magát Chim amire kérdően fordultam felé.

-Te vagy az 1008-as számú!.-Kiáltotta ismét rám.

-Én vagyok?.-Kérdeztem közben tekintetem rá vezettem a kis kártyára amire bizony Isten 1008-volt írva. Amilyen gyorsan csak lehetett fell szöktem majd az ajtó fele kezdtem lépkedni....nagyon félek.
Hátra fordultam amire Jimin egyből is vette az adást majd jóbarát módjára oda kiáltotta nekem.

-Ne feledd Kook...fighting!.-Ajkaimra egy kisebb mosoly ült ki majd egy hoszzú sóhajjal léptem be az ajtón majd tárult elém az órási színpad. Nyelnem kellett egyett míg nagy nehezen a zsűrik elé tornáztam magam.
Fell emeltem tekintetem majd végig vezettem a négy engem figyelő kiváncsi szempáron. Tekintetem az utolsó zsűrire vándorolt majd kissé ráncolni kezdtem a szemöldököm.... ez az a kőbunkó!.

-Neved?.-Szólalt meg az egyík.

-Jeon Jung Kook.

-Mit hoztál?.-Kérdezte a szőke hajú míg rá emeltem a tekintetem de ő csak valamilyen papirra firkált.

-Agust D so for away.-Mondtam kissé bizonytalanul mire a szőke hajú rám emelte tekintetét...ami amúgy valjuk be nagyon ijesztő.
El mosolyodott gúnnyal tele majd intett,hogy kezdhetem remegő kézzel emeltem a mikrofont ajkaimhoz és csak hagytam,hogy a zene csodálatos világa el raboljon magával.
Amint véget ért a kis előadásom ki nyítottam iriszeim majd eszméltem fell négy kiváncsi szempárra.

-Értesíteni fogunk az eredményről..mehetsz.-Szólalt meg a szőke hajú amire csak meg hajoltam majd ki siettem.
Amint ki léptem az ajtón Jiminnel találtam magam szembe.

-Kuksi király voltál!. A hangod valami gyönyörű volt!.-Mondta közben egy szorós baráti öleléssel díjazót amit rögtön viszonoztam is.
Ezután ki siettünk az épületből majd be is ültünk egy gyors étterembe.

-Na és a zsűrik?. Hogyan néztek rád?. Van esélyed ugye?.-Bombázott meg kérdéseivel ChimChim.

-Nem tudom ha van...úgyanís az egyik zsűri az volt akinek neki mentem miközben kerestem a mosdót. Iszonyú bunkó volt az a csávó.-Gondoltam viszza az eseményekre míg Chim hangja hozott viszza az itteni világba.

-Hogy nézett ki?.-Kérdezte közben eszegetni kezdte a ráment.

-Szőke haja volt,hófehér bőre úgy nézett ki mint egy idol.-Vontam meg a vállam amire Jimin olyant baszott egyett az asztalra,hogy amolyan "Mi a frász bajod van tesó?" fejjel illettem meg.

-Mit mondtál szőke haja volt...és úgy nézett ki mint egy idol?.-Kérdezte tányérméretű szemekkel meredve rám.

-I-igen.-Bolíntóttam félve amín kedves hyungom ijesztő nevetésbe kezdett..

-Ő volt az?.-Tolta a telefonját a képembe.

-Ugye tudod,hogy így semmit sem látok.-Mondtam nehezen ki préselve a szavakat.

-Ja..-Emelte el a magánszférámból majd ki vettem a kezéből a készüléket és elemezni kezdtem...

-Nane ez az a kőbunkó!.-Csaptam rá immáron az asztalra én is.-Ismered?.-Néztem fell Jiminre aki sűrű bólogatásba kezdett.

-Ő világ szerte híres...tudod a híres és swag Agust D akinek a dalját ma el énekelted.-Rikácsolta el ez a bolond amire megfagyott az ereimben a vér, az ő zenéjét énekeltem el?. Ráadásul ez a csávó ennyire híres lenne?.

Halihooo guys!❤
Remélem tetszett az első rész.
Remélhetőleg hamarosan érkezik a második is!.^^
Jó olvasást!📓

^Egy szerelem két szív^ ~YoonKook FF~Where stories live. Discover now