Yoongi pov.
Miután le járt a meghallgatás, megsem várva,hogy azt a bizonyos "mehettek" szót ki mondják viharzottam ki a teremből.
Mindenki tekintete rám szegeződőt, de mem igazán teremtettem neki akkora figyelmet...nincsenek kamerák sem riporterek szóval olyan nyugodtan és semmit törődőmön sétáltam végig 1000 ember előtt. Király.
Be lépve az én smink szobámba...hú de buzis ezt még gondolni is.. nos igen be lépve a nekem szánt "szóbába" döltem le az ott lévő kanapéra majd kezdtem el telefonomat nyomkodni.
Ám nem sokáig élvezhettem a kellemes "egyedül létemet" úgyanís a menedzser méltóztatott hívni.-Miaz?.-Szóltam bele unottan.
-Hová mentél?!.-Kérdezte ordítva nekem meg majd ki szakadt a dobhártyám..
-Jézus mekkora gégéje van..-Mondtam ki gúnnyal tele majd hallottam,hogy megköszörüli a torkát.
-Khm...Suga mivel el tűntél ezért döntöttünk.
-Az király.-Mondtam unottan ugyanís fogalmam sincs miről beszél.
-Gyere az irodámba!.-Mielött bármilyen ellenkezésbe is kezdhettem volna ki nyomott..idegesen fell tápászkodtam majd léptem ki az ajtón.
Éppen akkor nyílt ki a velem szemben lévő ajtó amiben az az idióta Hoseok tartózkodik.-Oppa!.-Kiáltotta el magát majd fanolni kezdett csak,hogy idegesítsen de gyűlölöm ÚrIsten!.
-Ne fáraszz lóvacska.-Mondtam közben ki fújtam az eddigi bent tartott levegőmet.
-Nyihaha.
-Jézus Isten.-Forgadtam meg íriszeim míg ez a fogyatékos,örült nevetésbe kezdett. Csak hátat fordítva neki indultam a menedzser irodájához.
-Majd később cuppanjunk egyett Oppa!.-Kiáltotta utánnam amire mély levegőt vettem és el ismételtem magamban a "Nyugódj meg mert attól megnyugszól" cimű napi idézetet majd tovább hallattam.
Utálom ezt a barom Hoseokot nem nem vagyunk mi mégcsak ismerősök sem!. Nem is értem,hogy egy olyan emberből mint ő,hogyan lett egy híres idol..hogyan Istenem,hogyan?.
Végül be nyítva a menedzserem irodájába aki épp telefonált ezért ügyesen szépen be tessékeltem magam majd helyet foglaltam az egy személyes fotelen.-Yoongi...-Mondta miközben sóhajtva tette le a telefont kb olyan két és fél óra után. Csak bólogattam,hogy mondja tovább mert bizony Isten van ennél jóbb dolgom is.
-Meg tennéd,hogy nem telefonozol?.
-Nem.-Vágtam rá majd tovább nyomkodtam a kezemben lévő tárgyat.
-Mindent el rendeztünk....szóval remélem elégedett leszel az eredménnyel.
-Aha..aha király.-Mondtam míg egy cikket olvastam az egészséges bőr ápolásról....hmm nem is tudtam,hogy a tojás is jótt tesz neki.
-Mentor leszel egy évig.
-Aha oké oké...várj mi?.-Emeltem fell immáron a fejem majd óriási szemekkel bámultam a sóhajtó menedzseremet.
-A meghallgatáson két versenyzőnek, nagyon nagy tehetsége volt szóval az egyiküknek te leszel a mentora.-Mondta olyan természetesen mintha ez lenne a világ...de tényleg a világ legtermészetesebb dolga.
-Nem vállalom.-Áltam fell közben el sétáltam az ajtóig.
-Akkor többé én sem vállallak téged!.-Vágott viszza ez a szívtelen komolyan....
-Na és ki lesz az én tanoncom?.-Kérdeztem egy órási pökhendi vigyorral arcomon.
-Jeon Jung Kook.
Mondta ki azt a nevet amit talán soha az életben nem felejtek el.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Halihó Skacok!.^^
Itt lennék immáron a 2-ik részzel nagyon reménykedem,hogy el nyeli a tetszéseteket.🤗
A helyesírási híbákat nézzétek el kérlek nem volt átjavítva.^^
Ha tetszett azt jelezd kérlek!😄Jó olvasást!📓
KAMU SEDANG MEMBACA
^Egy szerelem két szív^ ~YoonKook FF~
RomansaMin Yoon Gi avagy ismert nevén Agust D a híres k-pop idol. Tehetsége mindenhez megvan,hogy ö legyen korea leghíresebb rapperje. Ahoz képest,hogy a kamerák elött mindig mosolyog és próbál kedves lenni...viszont az csak egy álca a valóvilágban ennek a...