Jungkook pov.
Miután sikerült,le vonszolnom magam nagy nehezen a konyhába öszze dobtam egy nagyon egyszerű reggelit majd falatozni kezdtem.
Igen egyedül élek,úgyanis a szüleim busanban élnek az öcsémmel együtt. Amikor be töltöttem a 18-élet évemet el is hagytam a fészket. Persze eddig suliba jártam de most szünet van szóval nincs annál jóbb dolgom,hogy meghallgatásokra járjak.
Hirtelen a telefonom zörgésére lettem figyelmes mi szerint üzenetem érkezett.
Kíváncsian nyítottam meg az üzeneteket de a szívem azon nyomban le is ált amint meg pillantottam,hogy a BigHit üzent NEKEM?.📨
Jó napot kíván a BigHit entertainment!.
Jeon Jung Kook a meghallgatáson kitűnő eredményeket értél el!. Lehetőséged van gyakoronokká válni, ma 11-órátol kérjük fáradjon be.~BigHit~
Csak pislogtam közben még tízszer végig olvastam,hogy tényleg nem e értem félre de nem...tényleg sikerült?.
Gyorsan ki kerestem Jimin számját majd tárcsázni kezdtem.-Kook!. Reggel 8-óra van mi a bánat ütött beléd?.-Kérdezte nyafogva bizonyára kedves barátom még javában aludt.
-Fell vettek!.-Ordítottam bele a telefonba amilyen hangosan csak lehetett.
-Mi?!.-Kérdezte és hangjából kivehető volt,hogy meglepődött.
-Fell vettek a BigHit-hez gyakornoknak hyung!.-Rikácsoltam el lányokat meg szégyenítően.
-Áhh én végig tudtam,hogy sikerülni fog.
-Hogyne.-Nevettem el magam míg legjobb barátom is így tett.
-Mikor kell menj?.-Kérdezte kíváncsian hyungom.
-Ma 11-órára szóval megyek és rendbe szedem magam.
-Tégy úgy!.
-Hyung..-Szólítottam meg aranyosan míg már biztosan tudta,hogy mit is akkarok.
-Jajj ne.-Mondta el nevetve magát míg énis el mosolyodtam halványan.
-El kisérsz?.-Kérdeztem közben alsó ajkamat be harapva.
-Ez csak természetes!.-Mondta majd bontottuk a vonalat...hát akkor öltözzünk fell!.
Kb egy és fél óra múlva elégedetten méregettem magam a tükörben.-Jó lesz ez Kuksi!.-Tette vállamra kezét Jiminnie mert időközben meg érkezett.
-Biztos?. Nem túl kihívó?.-Kérdeztem közben újra végig mértem magam.
-Kuksi..nem elárusítónak mész szóval jól kell kinéz...kihívóan.-Kacsintott rám amire csak el mosolyodtam.
Az öltözékem egy fekete térdnél szakadt nadrágból és egy fekete ingből ált. A hajammal nem igazán csináltam semmi nagy dolgot..valamint fell tettem egy nyakláncot a fülembe újra be tettem fülbevalóimat és egyébb kiegészítőket.-Tudsz így vezetni?.-Kérdezte közben bekötötte magát.
-Minden rendben!.-Mondtam rá mosolyogva majd be indítottam a kocsit...még csak fél éve van jogosítványom de remélem rendben lesz minden.
Kiss idő múlva már a BigHit előtt áltunk.-Ne izgulj! Itt vagyok.-Fordított szembe magával legjobb barátom majd ölelt át amit viszonoztam is.
Yoongi pov.
A menedzser kb egy órával ezelőtt rontott rá a MAGÁN ÉLETEMRE mostmeg itt várunk szintén egy órája,hogy a drága gyakornok ide vonszolja a seggét!. Hű de el fogom kínozni azt a kis késő kását...
YOU ARE READING
^Egy szerelem két szív^ ~YoonKook FF~
RomanceMin Yoon Gi avagy ismert nevén Agust D a híres k-pop idol. Tehetsége mindenhez megvan,hogy ö legyen korea leghíresebb rapperje. Ahoz képest,hogy a kamerák elött mindig mosolyog és próbál kedves lenni...viszont az csak egy álca a valóvilágban ennek a...