chapter 1

139 0 0
                                    



Nedbalo sa po jeho tele pozerám. Neviem, ako som sa sem vôbec ocitla, ale jedine, čo si pamätám bolo, ako som zaspala. Nie, určite to nie je ilúzia, pretože cítim jeho dotyky až do morku kostí. Je jemný, spôsobuje mi veľa rozkoše. Neviem, kto to je. Ale jeho vôňa, jeho ruky, svaly, telo, všetko to ostanté spoznávam. Teda, môj mozog mi hneď vybavuje vzhľad muža, predtým v mojich detských rokoch chlapca, ktorého som vždy obdivovala. Nerieši to, že som napoly omráčená, hrá sa s mojim telom, akoby to bola jeho hračka. Uráža ma to, ale i lichotí. Neviem, čo sa to s ním zrazu stalo, ale to, akým smerom uberá, sa mi vôbec nepáči.

Drží mi ruky, ale nie pevne. Dotknem sa jeho obväzov na ruke a snažím sa, aby som mu videla do tváre. Nepobozká ma. Len sa mi vrhne na krk a začína cucať. Moje zmysli zaostria a vidia len čiernu tmu posiatú hviezdami. Počujem nočné vtáky, ako si spievajú. Šum lesa, trávy.

Zrazu ucítim, ako mi spôsobuje cucflek na krku, zavzdychám. Moje telo mu podľahne zakaždým jeho dotykom. Nebránim sa tak, ako som i mala v pláne. Nemôžem mu vzdorovať, nechcem mu vzdorovať.Moje vzdychy sa ozývajú, ale nie tak ďaleko. Patria len jemu. Jeho čierne vlasy ma šteglia na krku a tvári, snažím sa len jeho vnímať. Ale vtedy, keď mi začne niečo liezť po nohe, myknem sa."Kľudne lež, inak bude kúsať." povie mi so zamatovým hlasom. Uchiha Sasuke, čo mi to len stváraš ?


" Kde to som ?" vydám prvú otázku z mojich úst hlasom aj tak roztraseným. Vidím len jeho úsmev a následne jeho jazyk. Prinúti ma, aby som zaklonila hlavu, olízuje mi krk, bože ! Začínam byť stále viac a viac vzrušená. Had, ktorý mi liezol po stehne sa doplazil vedľa mojej hlavy, takže som sa celá uvolnila. Nepýtajte sa ma, prečo som to tak spravila, prečo sa k nemu správam tak, ako sa správam. Ale, čo by ste vy robili, keby na vás ležal muž, nesmierne nádherny, ani vo vašich predstavách by taký neexistoval, teda možno, ale on je jediný s kým si ja prestavujem, že sa milujem. Len s ním, s nikým iným. Ani Naruto, Lee, Sai, Kiba.. ostatní sú mi ukradnutí ! Ja chcem len jeho. A najhoršie je na tom, že on to vie. Ležím na kamennej podlahe. Otvorím oči, cez zahmlené videnie vidím len obrysy malého chrámu, ktorý je rozpadnutý. Vpravo sa plazí had, ktorý sa opäť omotá okolo mojej pravej ruky. Nežne mi ju dá nabok, tým mi spôsobil, že ľavú ruku som dala Sasukemu okolo krku.


Rozopína mi zips na tričku, pomaly, nenáhli sa. V kútiku duše po ňom túžim, veľmi. Moja otázka ostala nezodpovedaná, dúfam, že mi ju zodpovie, ak bude mať náladu, samozrejme. Nad tým prestanem rozmýšľať, som ako na drogách, nevnímam. Len s ním spolupracujem. Telo sa mi začína potiť, triasť.


Tričko mám dávno pohodené na trávu, hada odvolal, už som jeho celá. Zaostrím viac. Vidím jeho svaly na chrbte, ako sa pohybujú, idem nižšie, dáva mi pomaly dole nohavice, zadok mi pristane na studenej kamennej podlahe. Pokusím sa ho dotknúť mojimi malými rukami, jemne sa mykol, ale inak pokračoval vo svojej činnosti. Bola som pred ním len s podprsenkou a nohavičkami. Zvláštne bolo, že som sa vôbec nehanbila. Žeby som čakala na tento okamih ? Tak dávno, alebo len teraz ?


Jeho jazyk cítim na svojom brušku, pokračuje až k mojim , nie príliš veľkými prsiami, svojimi rukami mi roztrhne podprsenku a cucá mi prsia. Cítim, že vlhnem zakaždým jeho dotyku. Spojím nohy tak, aby aj on ucítil, že niečo sa deje. On len zrýchlene dých, ale svoju tvár stále mám kamennú. Teplá noc a príjemne chladiaca podlaha, nič nie je príjemnejšie, keď sa milujete. Je to síce moje poprvé, ale s ním mi to ani tak nepripadá. Neviem, čo od neho mám očakávať. Svoje ruky mu zaborím do jeho vlasov, jeho cucanie preruší vzdych, ktorý vydá. Pozriem sa omámene na neho a ona naopak na mňa. Prvýkrát si pozrieme do očí za ten celý čas. Naposledy som ho stretla v Orochimarovom úkryte, vtedy sme si tiež hľadeli do očí, len Naruto to prerušil, inak by sme si stále pozerali do očí, ako teraz. Pomaly sa približoval k mojim ústam, ale ja som bola nedočkavá, natiahla som sa a pobozkala. Na nič nečakal, spolupracoval. Nedivil sa mi, prečo sa tak správam, možno si asi domyslel, že naňho čakám ... ešte stále. A aj budem.


Jeho druhá ruka zablúdila pod moje nohavičky. Ucítila som, ako mi ju tam hladká, prostredníkom mi ju dráždí, jeho bozky sa zrýchľujú. Len mi ju dráždi na povrchu, ale i tak cítim, ako som mu navlhčila prsty mojou rozkošou. Preruší bozk, pozrie sa na mňa a dá si ruky pod moje telo. Najprv nechápem, čo robím, ale potom, keď ma zdvihol tak, že som bola v jeho náručí obkročmo. Cítim jeho svaly na bruchu ako sa upíňajú od námahy, aby ma udržal. Ja som z neho nespúšťala oči, on sa len niekedy pozeral pod svoje nohy, ale inak stále sa mi vpíjal do mojich očí. Akoby chcel, aby som si to najviac užila, aby som sa uvoľnila. Myslím si, že lepšie to nikto nedokáže. Prešiel k polorozpadnutému chrámu z dreva a položil na teplé drevo. Na malej verande z dreva ma položil, aspoň sa môžem chytiť zábradlia. Dúfam, že neurobím niečo, čím spôsobím to, že sa to hneď zrúti ! To by bol iný trapas a nešťastie ! Hneď, ako ma položil, najprv všetko skontroloval, či má aj on všetko.


Pozrel sa na mňa, v jeho tvári som rozoznala jemný červený rumenec, ale to, že bola tma, som nie tak zreteľne videla. Ale dúfam, že sa aj on trošku hanbí. Súdiac podľa jeho dychu, ktorý sa postupne, ako mi začal láskať telo, zrýchľoval, niekedy zastavoval, som si pomyslela, že bude tiež rozumné, aby som s ním spolupracovala. Chcela som, aby vedel, že i ja sa chcem s ním pomilovať. Aspoň letmé dotyky mi dovoľoval. Hladenie jeho mužnosti len na povrchu nohavíc, svalov, ktoré boli odhalené a spotené.


Naše hrátky sa zvrtli. Pocítila som, ako si vyzlieka nohavice spolu s boxerkami. Jednou rukou sa pridržiaval, aby nespadol na drevo, inou sa vyzliekal. Pomohla som mu oboma rukami a hneď sa dotkla jeho mužnosti. Náš bozk sa prerušil, Sasuke zavzdychal. Vonku síce bolo príjemne chladno, ale naše tela priam horeli. To nehovoriac o jeho mužnosti. Potrebujem ho hneď." Sasuke-kun.." nestačila som ani zavzdychať, a ucítila som ho vo mne. Môj výkrik sa rozprestrel po celej opustenej krajine. Bolelo to, veľmi. Nestrčil mi ho tak drsne, ale štípalo to a hlavne, mala som z toho hneď krč. Teraz sa bojím vôbec pohnúť.


" Sakura...hlavne kľud. Neublížim ti. Hlavne sa ... uvoľni." Pokúsila som sa o to, ale i tak som sa neuvoľnila tak, ako by som mala. Jeho to prestalo baviť a prirazil do mňa. Jemne. A pokračoval. Ruky si dal vedľa mojej hlavy, opieral sa o nich, bol nado mnou. Videla som mu do tváre, jeho vlasy mu padali do úst, ktoré mal otvorené vzdychaním.


Silno som zvierala drevo, ale malými prírazmi sa moje svaly uvoľnili. Drevo som skoro rozpučila, ale našťastie, že som ho pustila teraz, lebo z neho ostalo len maličký kúsok. Stavím sa, že ak by som ho ešte viac pučila, tak by sa určite stavba zrútila na nás. Ruky som uvoľnila, natiahla som sa k nemu, dala som mu vlasy za ucho a vzala jeho tvár pokrytú rumencom do dlaní. Privrel oči, až ich zatvoril a znovu prirazil. Jeho prírazy sa stávali pravidelnými.Už som ho dávno objímala, prinútila, nech na mne leží. Ruky mi stískal, moje telo priam miloval. Ale... neviem, či láskou, akou mám ja k nemu.


Moje telo sa úplne uvoľnilo, cítila som tú rozkoš, vášeň spolu s ním. Nevedela som, za čo sa držať, nechcela som mu robiť jazvy na chrbte, keďže už ich tam má plno. Sasuke si to všimol, v rýchlosti mi dal ruky okolo jeho krku. Uvedomila som si, čo mi chce naznačiť. Keď to ku mne prichádzalo, tá slasť, všetko okolo mňa sa rozmazalo. Vnímala som len jeho a to, čím sme boli obaja prepojení. Vyvrcholila som skôr než on, ale netrvalo dlho, pocítila som teplo vnútri môjho tela.


Jeho tvár som nevidela, pretože sa na mňa hneď zvalil, obaja sme to vydýchavali. Ani jeden nepomyslel na to, čo bude po tejto chvíli, allebo skôr by som mala povedať...čo bude so mnou.

Just for MEWhere stories live. Discover now