Prešieluž mesiac, naša dcérka, Mikoto, už má mesiac a musím povedať,že počas tohto mesiaca to bola veľká fuška. Nie to, že som samusel o ňu starať a tie strávené noci bez spánku, ale mňatrápila jedna vec! Mesiac som sa nemohol so Sakurou vyspať!Katastrofa!!
Hovorilami, že nemôže pretože sa musí zotaviť po pôrode. Takže, čosom asi urobil? Nom predsa zakrúžkoval si tajne dni, ktoré prešliod pôrodu a vyčkával som, dokým nepríde tento krásny deň,ktorý ma konečne oslobodí z toho hnusného pocitu. Nemôžemuveriť, že po Sakure ešte viac túžim než normálne. Teraz jeviac vyvinutejšia, má väčšie prsia, zadok... celé telo krásnetvarované. Teším, keď ho pomilujem a veľmi.
Lenže,ďalším problémom je- kde to spraviť? Dieťa spí vedľa nás anemôžem ho predsa budiť! To až taký hnusák nie som, že sabudem milovať s jej mamičkou pred ňou! Musím niečo vymyslieť,kde sa vôbec dá milovať v tomto maličkom domčeku bez toho, abysme niekoho rušili. Hmmm...
"Sasuke-kun!Počúvaš ma, vôbec?" ztrhla ma zo svojich myšlienok Sakura,ktorá sedela predo mnou a čítala si.
"Hm?"spýtal som sa s kameným výrazom v tvári. No predsa, nemôžem jejprezradiť, čo sa vtej perveznej hlave nachádza no nie?
"Nezájdešdo nejakej dediny kúpit oblečenie Mikoto? Alebo, vieš čo? Bolo byskvelé, keby sme išli spolu, čo ti na to? Spravíme si taký peknýdeň." usmiala sa a dodala mi menšiu ilúziu, ktorú som hneďzavrhol. Položil som noviny a podoprel som sa lakťami na drevenýstôl. Chytil som Sakurine ruky a povedal jej so smutným pohľadom:
"Sak,vieš veľmi dobre, že sa skrývame. Nemôžem risknúť, že násniekto uvidí. A ešte k tomu, ja som už otcom, ty matkou, a našedieťa, naša Mikoto, potrebuje rodičov, nenechám vás tu samé aani nikam nepôjdeme. Nemôžeme to risknúť, Sak. Pochop to."Sakura si len vzdychla, pozrela sa na mojej ruky, ktoré ju hladkalipo jej rukách. Nevyzerala sklamane, alebo možno mi to nechcela daťnajavo, ja som ale vedel, že je jej smutno za Konohou. Už sa nejakýten čas správa sklamane, smutne. Ako, chápem ju, rád by som jejvyhovel, aby sme sa vrátili do Konohy, ale čo z toho všetkéhobude? Moja rodina bude opäť postavená na tú najnižšie úroveňv Konohe! To nemôžem dopustiť, nemôžem!
Sakurapoložila ruky na tie moje a usmiala sa na mňa. Odstrčila stoličku,postavila sa a išla umyť riad. Mikoto dala spať a keď sa vrátila,otvorila dvere do komory, niečo tam začala hľadať...
Počkať!Komora! Ts! Prečo ma to skôr nenapadlo. Hneď ako nechalapootvorené dvere, som pekne uložil noviny, posunul som stoličku apristúpil som k dverám komory. Sakura sa načahovala pre džbán,do ktorého si rada robila malinový džús. Prišiel som k nej,načiahol som ta a podal jej ho bez slov.
"Arigato."povedala a usmiala sa na mňa. Hneď, ako sa otočila ku mne, som jupobozkal. Jemne, aby nezistila môj zámer. Ľavou rukou som ju jemnestískal pri mojom tele, druhou som jej opäť zobral džbán,položil som jej ho na poličku. Jej ruka hneď vyletela na môj krka pritiahla si ma bližšie. Sama sa ku mne túlila, chcela to, čoja.
Troškusom sa od nej oddialil, zatvoril som dvere od komory, zhasol svetlo azostali sme v úplnej tme. Len cez prasklinu v dreve vychádzal zimnýslnečný lúč. Keď som tak spravil, jej ústa si našla moje adravo sa pokúšala z nich čo najviac bozkov dostať. Nemohol somtomu uveriť, že jej telo tiež túži po tom mojom. Takáto predtýmnebola. Alebo...
Zobralsom jej tvár a trošku od mojej oddialil, chcel som vidieť jejtvár. I cez to šero, som videl jej tvár, ktorá sa nesmiernečervenala a mala privreté oči od toľkej vášne, ktorú som jejprostredníctvom mojich bozkov, dal.
Otočilsom ju tak, aby sa opierala o stenu a začal vyzliekať. Sakura satiež vyzliekala a nenechala ani mňa pozadu. Ja som si dal lentričko dole a nohavice som si nechal len po kolená. Až taká vášeňv nás panovala.
Nadviholsom ju, jej nohy si dala opäť okolo môjho pása. Jej ruky maobjímali okolo ramien, moje ruky som zasunul pod jej nohavičkami,ktoré hneď boli mokré. Ucítil som jej kráľovstvo a začal somju tam hladkať. Neuveriteľne stonala, ale iba pri mojom uchu.Neodvážila sa hlasnejšie, lebo vedela, že môže zobudiť dcéru.A to sme predsa obaja nechceli.
Hneďako som ucítil, že je vlhká, nečakal som ani minútu. Dal som sidole trenky a snažil som sa do nej vniknúť. Sakura ale začalaprotestovať.
"Sasuke...-kun,počkaj, nemôžem sa ťa držať len nohami, posaď ma niekam,prosím..." hovorila mi cez jej stony. Znelo to veľmi...omg!Sexy! Nemôžem to ani opísať.
Posadilsom ju na súd, tie veci, ktoré na ňom boli som hneď dal preč.Okamžite, keď som ju posadil, som do nej vnikol. Ale! Najprvpomaly, aby si zvykla, keďže ten mesiac nemohla. Mohlo by to byťpre ňu bolestivé.
"Sasuke-kun....nemusíšsa báť, prosím...pomiluj ma." Ani to nemusela dvakrátopakovať.
Vnikolsom do nej na doraz. Vykríkla do mojich úst a keď som začalprirážať, tak jej stony skončili len v mojich ústach. Pozorovalsom potom jej prsia, ako hopsajú, keď som silno, nenasytneprirážal. Hryzla si do pery, aby hlasno nestonala, videla, že jupozorujem a to ju viac rozvášnilo. Ako to viem? Predsa z tohozvuku, mlaskania, ktoré vychádzalo z našich ústrojoch, tam dole.Och bože...
Sudsa kymotal na jednu stranu a potom na druhú, ale udržal ju.Pozorujem ju.
Pás,ktorý mala na prsiach, si teraz drží v ústach, veľké prsiahopsajú a hneď ako ich začnem cucať, ztvrdnú. Jej brucho sanapína a začína potiť. Vidím ako ju milujem, jej nohy sa madržia ako kliešť. Nadvihnem jej pravú nohu a pobozkám ju. Potomsa jej pozriem do očí, ktoré jej slzia od toho, ako jej robímdobre, viac sa k nej natisknem a pobozkám, keďže viac zastonala.Dostal som sa do nej úplne celý. Moje ruky teraz skúmajú jejklitorist, druhá zas jej pekný tvarovaný zadok, boky...
Dámjej preč gumičku a nechám jej krásne dlhé vlasy nech sarozpustia na jej spotenom chrbte. Prestávam ju bozkávať, ona siopäť dá látku do úst a stoná.
Tentopohľad sa mi ešte nenaskytol. Takúto rozvášnenú Sakuru somnikdy nevidel! A ja? Nevyzerám o nič lepšie! Cítim, ako sa potím,utlmene stonám a červenám sa! Celý horím.
"Sasuke-kun....ja..už...." Keď to povedala, hneď som začala viac prirážať amoje telo ma tiež nesklamalo, urobil som sa do nej hneď potom, čosa aj ona spravila. Jej vnútro ma prinútilo... Chcel som eštepokračovať!!
Počulsom naše stony, výdychy a obaja sme sa opreli o čelo toho druhého.Sakura sa ešte triasla, cítil som aj v jej vnútri, že ešte savzpamätáva z vyvrcholenia. Môj penis tým dočista trpel, lebopulzoval a chcel ešte viac! Bože...
Alehneď, ako sme počuli plačúci hlas Mikoto, sme si vzdychli aobjavila maličká kvapôčka na našej hlave. To snáď nemyslívážne!
Pomalysom z nej vyšiel a zostál som stáť s roztrasenými nohami. Z nehomi kvapkali jej šťavy, ktoré tak milujem a ona na tom nebola o ničlepšie. Z nejakej poličky mi podala vreckovku, ktorou sa aj onautrela a pobozkala ma na líco.
"Sasuke-kun?To bola odpoveď na to, čo som sa pýtala? Ideme do tej dediny??Prosím..."
Čopre Sakuru neurobím!
YOU ARE READING
Just for ME
Fanfiction"Nedbalo sa po jeho tele pozerám. Neviem, ako som sa sem vôbec ocitla, ale jedine, čo si pamätám bolo, ako som zaspala. Nie, určite to nie je ilúzia, pretože cítim jeho dotyky až do morku kostí. Je jemný, spôsobuje mi veľa rozkoše. Neviem, kto to je...