-DUYGU'DAN-
O güzel mi güzel uykumdan telefonumun alarmı yüzünden uyandım.Bir dakika bu şey neden çalıyor ki?Biz yaz tatilinde değil miyiz?Olamaz,olamaz,olamaz!Bu gün okulun ilk günü!Yine başladı şu lanet okul.
"Duyyguuu!!Hadi kızım hala kalkmadın mı!?Okula geç kalacaksın!"
İşte benim ikinci alarmım.Artık kalkmaktan başka çarem kalmadı.Yataktan kalktım ve gözlerimi ovuşturdum.Sonra perdemi biraz araladım ve içeri güneş ışığının girmesini sağladım.Ayaklarımı yere sürte sürte banyoya gittim ve yüzümü yıkadım.Sonra odama geldim ve...en zor iş.Kıyafet seçmek.Evet bizim okulda serbest kıyafet uygulaması var.Bu da benim okula geç kalma sebebim.Bir türlü ne giyeceğime karar veremiyorum.Biraz bakındım...En sonunda benim klasik tarzım olan altıma şort üstüme salaş bluz kombininde karar kıldım.Saçlarımı da taradım ve düzleştirdikten sonra hazırdım.Saate baktım.Vay be!İlk kez tam zamanında hazırım.
Çıkmadan son bir kez aynada kendime baktım.Fiziksel olarak kendimi tanımlayacak olursam açık kahverengi saçlarım ve ela gözlerim var.Boyum uzun sayılır.Zayıfım.Yiyip de kilo almayanlardan yani annemin hayalindeki fiziğe sahibim :)Kişilik olarak da geniş bir arkadaş çevrem var.Yeni tanıdığım kişilerle pek içten arkadaşlıklar kuramam ama onu iyice tanırsam çok içten davranabilirim ona.Deli dolu bir kişiliğim var-tabii arkadaşlarımın yanında-ama öğretmenler ve ailemin yanında sıradan sıkıcı bir kız olurum.Bu arada ismim Duygu ve bu arada farkındayım ki yine en başta söylemem gereken şeyi en sonda söyledim.
"Hadi Duygu servisin gelmek üzere."dedi annem.
"Tamam anne.Çıkıyorum işte."dedim ayakkabılarımı giymeye uğraşırken.
Servisin geldiğini düşünüp koşa koşa site kapısına gittim ama benim şansıma lanet olası servis hala yoktu.
"Nerde kaldı bu!"
"Ne o şimdi de kendi kendine konuşmaya mı başladın?"dedi birisi.
Arkamı döndüğümde bu kişinin Efe olduğunu gördüm.E şimdi siz o kim diye soracaksınız.Şöyle anlatayım o benim evrende gördüğüm en gıcık,kendini beğenmiş,ukala ve çok bilmiş insanıdır.Bütün yaz boyunca beni sinir etti.Hala da devam ediyor.
"Evet sana ne!?"dedim.
"Kendi kendine konuşana deli derler canım."dedi.
"Yani senin gibi."dedim.
"Heh!Ben mi deliymişim!Bütün gün odanda şarkı söyleyip duruyorsun.Bu arada sesin berbat."
"Sen beni mi dinliyorsun?"
"Dinlemek istemiyorum ama çok bağırıyorsun."
"Ben de inandım!Benim sesim seninkinden bin kat daha güzel!"
Aslında öyle harikulade bir sesim yok ama Efe'ninkinden güzel olduğu kesin.
"Eminim öyledir."
"Ya artık sussana sen!"
"Susmuyorum sana ne!"
"Saman ye!"
"Ben tokum sen ye!"
"Çatal bıçak benden yemesi senden!"
Yes!Göt ettim onu!Heh!İşte servis de geldi.
"Hoşçakal bay ukala!"dedim servise binerken.
"Hoşçakal bayan çok bilmiş!"dedi o da.
Bu çocuk resmen gıcık!Zaten okul başladı diye içim yanıyor.Bir de onun gıcıklıklarını çekmek zorundayım.