"Hei, ai apelat-o pe Katie. Sunt destul de ocupata acum, dar lasa un mesaj dupa beep. Mersi, te iubesc."
Beep
" Iubire ? Hei...nu sunt sigur unde esti sau ce faci. Ce vrea sa insemne nu mai pot ? Babe, esti mult mai puternica de atat. Ajuta daca iti spun ca te iubesc ? Stiu ca probabil nu o face. sunt o persoana oribila, nu pot fi acolo pentru tine. Sunt in cealalta jumatate a lumii, iar tu esti distrusa. Doamne, stii cat de groaznic sunt la chestiile astea emotionale si ca ma invinovatesc pentru tot. Stai cu mine, te rog ? Stai pentru mine. Imi doresc asa de mult sa fiu cu tine. Mereu ma gandesc la tine cand sunt trist sau fericit. Tu esti intreaga lume pentru mine, nu te pot pierde."
Vocea a tremurat usor.
" Pur si simplu nu te pot pierde. Esti nesigura ? Asta e ? Stii cat de mult iti iubesc corpul. Stii cat de mult imi doresc sa te sarut si sa te imbratisez strans si sa te conving sa stai la mine peste noapte. Vreau sa fii cu mine pentru totdeauna. Nu vreau sa te sarut de la revedere. Sunt teribil la chestii de genul asta, dar tu ma faci sa inebunesc. Esti motivul pentru care respir. Daca nu inseamna nimic pentru tine, inteleg."
A urmat o pauza alaturi de cateva sunete asemanatoare suspinelor.
"Dar daca dimineata tu o sa fii deja plecata, eu ce ma fac ? Sunt asa ingrijorat ca imi voi inchide pentru o clipa ochii si apoi totul va fi dus. Gandul ca tu nu vei mai fi imi ingreuneaza respiratia. Doamne, nu mai pot face nimic fara tine. La naiba, am nevoie de tine. Stiu ca probail ma asculti acum si poate asta o sa te convinga sa stai. Nu ai idee cat de mult imi doresc sa plang, sa urlu si sa ma ranesc pentru ca nu sunt acolo cu tine. Iubire, te rog. Te rog. Stai pentru mine."
Beep
Un apel ratat. 3 mai. 4:32 pm.
CITEȘTI
Bright || l.h.
Fanfiction| compared to your eyes, nothing shines quite bright | ALL RIGHTS DESERVED @DontMove_Honey