Capitolul 20

632 63 3
                                    

"Hei, sunt Luke. Sunt ocupat acum. O sa te sun inapoi daca pot bine ?

Beep

"Sa inteleg ca ai renuntat la mine ? Nu inteleg. Toti baietii s-au intors, cu exceptia ta. Nu vor sa imi spuna nimic, decat ca le pare rau. De ce ?"

Dupa o pauza scurta, a urmat un suspin.

"Astazi este 20 mai. Ziua in care mama mea a murit din cauza unui glont. Imi doream ca tu sa fii cu mine. Poate tu incerci sa ma ajuti. Toata ziua am ascultat mesajele tale vocale, din nou si din nou si m-am gandit."

Respiratie adanca.

"Tu ai spus Am vazut toate taieturile acoperandu-ti mana. Am realizat de cate ori ai avut nevoie de cineva si eu nu am fost acolo. Dar datile cand erai cu mine ? Cum ar fi anul trecut, cand ai venit si eram sa ma inec de la pastile. Sau cu un an inainte cand ai stat intreg weekendul cu mine ca sa te asiguri ca nu fac ceva gresit. Sau de fiecare data cand eram impreuna si ma ascultai plangand, plangand si iar plangand. Ai fost persoana care mereu facea sa ma simt mai bine. Mi-ai promis ca nu vei pleca Luke si uita-te la noi acum."

Dupa o pauza lunga, vocea a devenit mai usoara fiind plina de suspine.

"Asta s-ar putea sa fie ultima oara cand o spun, dar te iubesc Luke Robert Hemmings."

Beep

Un apel ratat. 20 mai. 6:30 pm.

Bright || l.h.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum