Simmer down, simmer down. They say we're too young now to amount to anything else.
Knock Knock
But look around, we work to damn hard for this just to give it up now.
Un blond inalt a intrat usor in casa, ochii lui uitandu-se peste tot in jur. A urcat scarile, avand doua bilete de avion in buzunarul blugilor sai stramti si o cutiuta in mana.
If you don't swim, you'll drown but don't move...
- Honey ? Iubito ? a strigat baiatul. Niciun raspuns.
You look so perfect standing there in my American Appearel underwear. And I know now that I'm so down.
Si-a scos telefonul in buzunar. Da, azi era ziua. 20 mai. Exact cand vroia sa isi puna telefonul inapoi acesta a inceput sa sune. Se auzea Hold on Til May de la Pierce of Veil. Cantecul ei...Nu putea sa raspunda atata timp cat era in casa ei.
Your lipstick stain is a work of art, I've got your name tattoed in an arrow heart. And I know now that I'm so down.
A inceput sa se holbeze la imaginea care ii aparea pe ecran. Doamne, era asa frumoasa. El isi dorea atat de mult sa stea la distanta de ea, sa ii dea spatiul de care are nevoie pentru a trece mai departe. Merita mult mai mult. Dar azi ea avea nevoie de el.
Let's get out. Let's get out. This deadbeat town's is only here just to keep us down.
A ciocanit ezitant la usa camerei ei, fiindu-i frica de ce va spune. S-ar bucura sa-l vada ? Sau l-ar ameninta ca ieri, ca il va omori... Trebuia sa treaca si prin frustrarea ei, dar totusi...
While I was out , I found myself just thinking.
- Ashton pleaca ! Sunt ocupata !
Ashton ? A ciocanit din nou.
- Serios, doar pleaca !
If I showed up with a plane ticket and a shiny diamond ring with your name on it...
Usa s-a deschis incet dezvaluindu-i fata palida si nesanatoasa, dar inca frumoasa, a iubitei lui.
Would you wanna run away too ?
- Luke ?
In cateva secunde i-au aparut lacrimi, dar in loc sa il imbratiseze, a trantit usa.
Cause all I really want is you
Inainte sa inchida usa, Luke si-a pus piciorul in dreptul ei nepermitandu-i sa se inchida complet.
- Ow, a marait el.
You look so perfect standing there in my American Appearel underwear. And I know now that I'm so down.
- Oh doamne, a spus ea uitand de orice altceva. Esti bine ? Te-am ranit ? Imi pare asa de rau Luke, eu-
I made a mix-tape stream out of '94. I've got your ripped skinny jeans lying on the floor.
- Sunt bine, a intrerupt-o el. Sunt ingrijorat sa vad daca si tu esti sau nu.
Acum cateva luni, cuvintele astea ar fi facut-o sa tipe la el. Nu era o copila. Nu avea nevoie sa o verifice.
And I know now that I'm so down.
Imediat ea si-a inconjurat mainile in jurul lui.
- Luke, mi-ai lipsit atat de mult. Cum ai putut sa ma parasesti ?
You look so perfect standing there in my American Appearel underwear.
- Imi pare asa de rau, a soptit in parul ei. Imi pare asa de rau.
Peste umarul ei, el a vazut pastilele impreuna cu mai multe lame stand pe un colt al patului ei.
- Imi pare rau, a repetat din nou inchizandu-si ochii.
And I know now that I'm so down.
S-a despartit din imbratisare si l-a sarutat pe coltul gurii, lasand o urma de ruj acolo.
- Ai venit la timp, a soptit. Ca intotdeuna, sincronizarea ta este impecabila.
Your lipstick stain is a work of art, I've got your name tattoed in an arrow heart.
- Te iubesc Katie, a murmurat el stergandu-i o lacrima care ii statea pe obraz.
- Stiu.
And I know now that I'm so down.
SFARSIT
A venit si finalul fericit. Care v-a placut mai mult ?
Multumesc tuturor celor care au citit aceasta carte.
Statistici curente : 5.2K cititori, 589 voturi, 60 comentarii
CITEȘTI
Bright || l.h.
Fanfiction| compared to your eyes, nothing shines quite bright | ALL RIGHTS DESERVED @DontMove_Honey