Farklı bir anlatım tarzı kullandım lütfen eleştirin ^.^ Hepinizi seviyorum. Bir iki gün yazamadım üzgünüm. Ne olabileceği konusunda lütfen yardım edin aksi halde kurgu tıkanıp kalıyor ve yazamıyorum.İyi okumalar.
Sanırım hiç bir şey anlamayan tek kişi ben değilim. Leon olduğu yerden ayaklandığından şimdi onun arkasından yetişmeye çalışıyorum. ''Bir fikrin mi var ?'' gözlerinde her zamanki parıltı var. Bu bir fikri olduğunu gösteriyor. Bir umut, belki bir cevap bilemem.
Biraz önce oturduğumuz bahçeye gerisin geri döndük. Ona fikrini soracağımı anlayan Leon belli belirsiz bir gülümseme ile ''Kehaneti biraz anladığını biliyorum. Bir kaç şey aklıma geldi ayrıca artık zamanımızın az olduğuda bu haritayla da tescillendi. Şimdi kehanet hakkında ne biliyoruz ? ''
Zamanlama'nın bittiği yerde zaman, yeniden doğuyor eskilerden gelenler hayat arıyor. Hakedenler mücadeleyi savaşla bitirmemeli. Bu kez araya Tanrı karışıyor.
Biraz düşünüp ''Zamanın bittiği yer hakkında... Sanırım zaman mevhumunu kaybettiğimiz yer. Bu konuda emin değilim. Eskilerden gelenler derken titan ya da gigant umarım değildir ki ben öyle olmadığını düşünüyorum.'' dediğimde Leon çantasını karıştırıyordu. Umarım beni dinlemişti çünkü aynı şeyleri tekrar etme konusunda pek de iyi olduğum söylenemez. ''Aslında... Ben biraz daha farklı olsa da senin gibi düşündüm. Bence Olimpos'ta bize yardım edildi. Athena'nın yüz ifadesi, Apollon'un ısrarcılığı. Emin değilim ve olamam da ama annenin seni ziyarete gelmesi de hiç değildi. Ben zaman konusunda Tartarus olduğunu düşünmüyorum. Oradan geldin. Herhangi bir şey yoktu. Eski şeyler canlanacaksa umarımki şu ana kadar hala yerlerindedir.'' elimle durmasını işaret ettim.
''Öyleyse sonuç olarak elimizde bir hiçle boş bir yere geri döneceğiz.'' sinirli olduğumu farketmiş olmalıydı. Bileğimi yakalayıp fısıldıyarak ''Hayır Clary, bir hiçle değil. Onlarda bizi arıyorsa Melez Kampı'na dönmemizde bir anlam göremiyorum. Öteki yandan ne yapabiliriz bilmiyorum.'' bileklerimi sıkıyor. Canımın yandığını belli edercesine söylensemde bırakmama izin vermiyor. Ne olduğunu ya da olacağını bilemiyorum.
Melez Kampı, evim sayılan ama hiç bir zaman evim olamayacak yer. Neden umrumdaki. En başından beri böyle olmasını istemiyormuydum ? Burnu büyük melezlerin... Hayır. İstemiyorum. İntikam falan istemiyorum. Sadece bir an önce buradan kurtulup Bob'un yanına dönmek onunla gülüp etrafta gezmek istiyorum. Evimde. Tartarus benim evimdi. Ben kötü değildim, ama oranın benim evim olduğu gerçeği hiç bir zaman değişmeyecekti. Zayıp çıkan sesimle ''Ne yapacağımı bilmiyorum.Bu çok anlamsız.'' şu an ne kadar zavallı görünüyordum kim bilir ?
Leon mu değişmişti ya da ben mi ? Yoksa artık ikimizde birbirimize gerçek yüzümüzü mü gösteriyorduk.
''Bizi arayan grup dışarı da yani sadece, umuyorum ki bu bir birimizi görememe durumu ya da her neyse dışarıda işe yaramıyordur. Tek yapmamız gereken onları bulmak ve geri dönmemizi sağlamak sonrasında her şey yoluna girecek. Belki onlar da kehanet için bizi arıyor ?'' gülümsemeye çalışıyorum. ''Evine gidecek olman ne kadar güzel. Onları bulur bulmaz bende evime gideceğim. '' beklemiyordu. Artık Tartarus'a geri döneceğimi sanmıyordu. Ben orada yaşamam benim evim Tartarus. Buraya sadece yardım etmek için gelmiştim. Dahası için değil. Leonla ciddi anlamla arkadaş olabileceğimi düşünmüştüm. Ama o çok fazla garip davranıyordu anlamsız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TARTARUS[Askıda]
FanficKüçük bir kız düşünün. Hayır hayır o kadar da küçük değil. Elinde sadece bir mektup taşıyan küçük bir kız. Tartarus da doğmuş bir melez. Bir de kocaman bir kamp düşünün. Harabe halinde olan bir kamp. O sadece ailesini arıyor. Yıkılmış olan kamptaki...